Kesäkuun kuulumisia

Mä en välttämättä jaksais vielä uutta lasta pariin vuoteen mut synnytys oli niin huippua et sen voisin mieluusti kokea uudestaan monesti ja vaikka heti!!:p

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Vitsi näitä hormoneja. Välillä miettii jo kolmatta lasta ja sitten taas pelkään jo valmiiksi ens viikkoa kun oon päivät yksin näiden kahen kanssa!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Onko muilla KappAhlin yöpuvut mahtuneet vaavien päälle? Meillä oli yllätyksenä se, että vaikka muutoin vaikuttivat oikein sopivilta, niin jalkaterät olivat mielettömän pienet. Meidän neidillä on niin mojova jalka ilmeisesti, ettei mitään jakoa saada noihin mahtumaan. Siinä jäi kolme koon 50 yöpukua toistaiseksi käyttämättä...

Meillä on kappahlin 56 body ja yllätyin miten passeli se oli meijän pojulle, lindexin 56 on aika iso....

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Meillä tyttö nukkuu just kappahlin 56 yöpuvussa mut siinä ei oo niitä sukkaosia. Ei varmaan menis meilläkään ne jalkoihin kun tytöllä on hirveen pitkä jalkaterä!

Mrs V, hyvin se mennee ilman miestäkin se arki :) Meillä jo toinen viikko menossa ja ihmeesti luonaa vaikka välillä tuntuu että sais revetä kahteen paikkaan yhtä aikaa, mut aika ajoin ihmeenkin seesteistä meillä täällä :)

Hormoonithan ne varmaan on kyllä kun makustelee jo ajatusasteella siitä viisi henkisestä perheestä :D

Me ollaan mökkeilty pari päivää täällä keskellä ei-mitään. On ollut tosi ihanaa ja rentouttavaa vaikka vatsaa itketään aina vaan... Tänään kävimme vaunuilemassa isolla kirkolla eli Orimattilassa ja tuli testattua hautausmaan penkkien soveltuvuus maitotankkaukselle. :) Vieraassa kaupungissa on niin vaikea löytää kivoja varikkopysähdyspaikkoja!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Päätti poika sit herätä klo 5 aamulla ja nyt ku äiti piristy niin poika nukahti. Pitää alkaa valvottaa poikaa illalla eikä antaa nukkuu enää pitkiä päikkärei illalla.jos nukkuis vaik sit vähän pidempään aamul.

Tuhina, ei auta. Meil on herätty neljän jälkeen jo kolmena aamuna. Eikä eilen nukkunu viiden jälkeen illalla yhtään. :D

Sent from my GT-I9305 using Vau Foorumi mobile app

Tänään on suursiivouspäivä! Huomenna on ristiäiset ja anoppi tulee tänään yökuntiin, ei muuten pääsisi ristiäisiin.
Toivottavasti anoppi ei odota täyden palvelun taloa koska sitä ei todellakaan saa! Ennemmin ainakin kun on tullut päiväksi käymään niin on pitänyt passata! Tällä kertaa jää kyllä ilman ruokaa jossei itse sitä kaapista ota! Rentouttava päivä siis tulossa...

pitäisköhän mun jo oikeesti luopua tosta tiineys ajasta ja liittyä tääl foorumilla noihin vauva ketjuihin o_O

mä eilen illalla valvotin vauvaa, enkä antanu torkkua illa ja vauva nukku kyllä tosi paljon paremmin viime yön ku edellisen... en tiä sit johtuko siitä, mut toivottavasti toimii tänäänkin :)

Meillä on menty tyylillä että noin 23 syödään ja sittenpä ei nukuttakkaan! Kattoo tillottelee vaan ja ku laittaa sänkyyn ni alkaa kitinä. Pari hassua minuuttia tissillä ja sänkyyn ja ei ku alusta! Viime yönä tätä kesti puol kahteen..:rolleyes: eikä sillä kyllä nälkä oo, tissillä roikutaan kuha muuten vaan. Pitäskö sit illasta pitää hereillä? Päivällä tillotteli hereillä pari tuntia. Aattelin kyllä että kokeilisko tyrkätä sen tutin suuhun, jos nukahtais nopeemmin?? Vai valvotaanko me vaan?

Ja muuten yöt menee yöt tosi hyvin, nukahtaminen on vaan vähä tappista...

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Jaaa mulla on sit paino tipahtanu puoli kiloa alle lähtöpainon. Voi perse. Mättökuurille pitäis varmaan ruveta, mutta ei huvita ainakaan helteillä :( Oon kuitenkin omasta mielestäni syöny hyvin niin en käsitä miks se paino vaan laskee.

Lisään vielä että bmi nyt siis 18,05 eli yhtään ei tosiaan sais enää paino tippua! Oon hirveen huolissani imetyksestä ja pelkään joka päivä et maito loppuu... :/

Muistanko nyt väärin, mut olikohan se jopa 600 lisäkaloria normaalin kulutuksen lisäks pitäis saada imetyksen aikana? Mä oon ainaki syöny ihan surutta. Iso lautasellinen puuroa aamupalaksi, kaks lämmintä ateriaa päivässä ja välipaloja. Ja oma paino tippuu kyllä silti vaikka syönki tosi reilusti. En halua, että vähäisen syömisen takia maidon tulo lakkaa.

Normaalipainoisella tais olla just 500-600kaloria lisää päiväsaantiin...jos on ylipainoa niin ei kai oo sit noin suuri lisätarve, mut laihduttaahan ei sais.
Ruokahalu on kyl ku hevosella. Aamuisin vedän jugurttiin tehtyä puuroa ja hedelmiä ison lautasen ja pari leipää, tuntuu et öisin oon ihan imetty kuiviin ja nälkä vastaa sellasta pohjatonta kankkusnälkää:D normaalisti miehen kandsa syödään etenkin kesäisin paljon salaatteja yms kylmiä ruokia, mut nykyään on pakko saada se lämmin päivällinen et nälkä lähtee.
Ihana ku on kesä ja vihannekset on hyviä ja tuoreita ja samoin hedelmät ja marjat, hyvän omatunnon herkkuja :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mun pitäs ottaa itteeni niskasta kii ton syömisen kanssa mut ku mun ruokahalu on vähä niinkö kadoksissa..

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app

Mulla on kans aamusin jäätävä nälkä ja päivisin ei niinkään, mutta syön silti :)

Mulla ei oo oikeestaan nälkä ollenkaan mutta syön parin tunnin välein silti. Olin kans ite kuullu ton että 500kcal enemmän pitäis syödä ja yritän kyllä syödä vähintään sen verran enemmän. Ei vaan tunnu millään riittävän! Turhauttaa kun yritän tehä kaikkeni että saisin imetyksen, syömisen ja muun elämän tasapainoon mutta silti joku on selkeesti pielessä! Pitäis vissiin ruveta syömään vielä useemmin...kohta en ehi tehä enää mitään muuta.

Ruokapäiväkirjan mukaan mulla on koko ajan 200-300 kalorin vaje, yritän liikkua ainakin joka toinen päivä lenkillä käyden ja kahvakuulaten, juon 3litraa vettä päivässä ja kuumina päivinä menee enempikin. Mehut/limsat ei maistu ja herkkuja syön kohtuudella.

Paino pysyy samassa koko ajan. Mä en ymmärrä, miksi se ei putoa. Tiedän, etten nuku tarpeeks, mut siihen en tässä elämäntilanteessa pysty hirveesti vaikuttamaan.

Takaisin