Kesäkuun kuulumisia

No just!! Penikat ois ansainnu kunnon kurituksen!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Joo kyllä siinä tilanteessa tuntu että mihin tää maailma on oikein menossa... Ja kiinnihän nuo ois saanu juosta ja vähä kurittaa.

Voi jumalauta!!! Miksei ihmiset kasvata niitä lapsiaan! Oon ihan järkyttynyt :eek:

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Sitä miettii välillä itsekin ja sitä miten omat lapset tulee tässä maailmassa pärjäämään. Välillä huoli on aika suuri tulevasta..

Tossa viime viikol istuin vauvan kans läheises leikkipuistossa ni ohi pyöräili kaks about 10 v poikaa ja huus munanlutkuttaja.. Kyl tosiaan miettii mihin tää maailma on menossa.

Öö..miten toi niinkö toimii tuo isyydentunnustus?! Mihin mun pitää soittaa ja tuleeko jostaki jotaki papereita ja vai siis häh!? Ei mitään käryä :confused:

Lyyti lastenvalvojalta tulee kirje jossa on numero mihin soittaa :)

Mekin päästään perjantaina tunnustamaan tekoset, kutsu tuli viikko sitten.

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Matkalla isyydentunnustukseen. Me ei saatu kirjettä vaan varattiin aika ihan soittamalla kaupungin sivuilta löytyneeseen numeroon.

Toukokuun vauvapaljous näkyy muuten kaikkialla: synnärillä kiire, lapsivuoteet täynnä, neuvolassa ajat kortilla, lastenvalvojalla ajat kortilla... Mitä vielä? Vauvauinnit on varmaan jo syksyltäkin täynnä :o

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Lastenvalvojan tapaamisesta palattu. Poika päätti siellä kertoa mielipiteensä huutamalla. :wink Lastenvalvoja kyseli pari kysymystä ja sit piti allekirjottaa monta lappua. Siinä se sit olikin.

Toukokiireet näkyy joo neuvolassa! Ei päästy ekalle käynnille omalle terkalle, ja seuraava käynti juhannusviikolla :o esikoisen kanssa käytiin varmaa joka viikko ekan kuukauden ajan ja senkin jälkeen parin viikon välein jonkun aikaa. Me (tai oikeastaan mä) suunniteltiin vauvauintia omaan tahtiin syksyllä, kun ekan kanssa käytiin folkhälsanilla ja opit aika hyvin muistissa :) vielä pitäs saada mies vakuuttuneeksi tästä! Tyttö ainakin tykkäs uinnista kovasti, ja harmitti kun piti laittaa tauolle loppukevääksi.

En tiedä johtuko siitä, kun ehti kuukausi vaihtua, mut mä olin ainoo synnyttäjä PHKS:ssä sinä yönä... su iltana synty tyttö, mut siis vaan 2vauvaa synty Lahdessa 1.6. :) eli toisin sanoen ihan rauhassa sain olla... ja sivu korvalla kuulin eilen osastolla että 2 huonetta oli täysin tyhjänä ja meitä oli ainaki 3-4 ketkä eilen kotiutu..... mut vauva taulu oli kyllä todella täysi toukokuun osalta sielläkin....

Apua! Miten tuota kummasti alkaa ajatella että joskos sitä vielä yhden lapsosen perheeseen koettaisi saada siunaantumaan :D Niin se vain mieli muuttuu vaikka raskaana ollessa ajattelin että ei enää kiitos ;) Kyllä tässä nyt ainakin pitää taukoa pitää kun on nämä kaksi suht pienellä ikäerolla :) Huhhuh mitä ajatuksia! :D

Isyydentunnustus oli tosi nopea. Nimet muutamaan paperiin, joista hauskin oli se jossa vakuutan etten ole viime kesänä pannut muita miehiä kuin tuota omaani. Tämäkin vauva päätti rääkäistä pontevasti juuri allekirjoitushetkellä, mutta protestiaan ei huomioitu ja nyt hänellä on virallisestikin kaksi vanhempaa.

Elisha, mulla ihan samat fiilikset! Synnärillä jo ajatukset oli, et kyllä vielä kolmannen kerran ;) huh, mut tosiaan vois vähän enemmän tulla ikäeroa kuin tää alle kaks vuotta!

Mrs v, en siis ole ainut hullu joka jo "kuumeilee" :D Ja juu meilläkin kaks alle 2v joten kyllä näissä tekemistä on nyt tälle erää:)

Takaisin