Kesäkuun kuulumisia

Mä oon onnellinen viime yön kolmen tunnin yhtämittaisista unista. Ja eka kerta ikinä ku ei tarvinnu yöllä vaihtaa kakkavaippoja. Normaalisti ainakin kolme. Ja heti parani pitkään vaivannut vaippaihottumakin :) Meillä on ihan eri poika ollu tänään muutenkin. Heränny vaan syömään ja yhen kerran vaan itkeny ku toissapäivänä tähän mennessä huutoa oli ollu jo monta tuntia. Ehkä lääke todella tepsii :wav
 
Mä kauheen tappelun kävin itseni kanssa kaupassa enkä ostanut jätskiä. Arvaa tekeekö nyt tuplasti mieli, kiitos!:p

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Rocky road odottaa pakastimessa... :p

Sent from my GT-P5100 using Vau Foorumi mobile app
 
Mulla olis pakkasessa kans mudcake jäätelöä, mut se vesittäis tän mun maidottoman dietin.. Mitä vaan lapsensa eteen, tässä sen viimeistään huomaa :wink:p
 
Olis pitäny hommaa sitä rocky roadia ennenkuin aloitti kans maidottoman. Ostin miehelle levyn fazerin mustikkasuklaata kiitokseksi siitä et on niin ihana. Kerrankin se saa syödä sen itse kun yleensä mä aina lokin leijonan osan :P

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app
 
Katoin just Yle Areenasta tosi koskettavan dokkarin Isäksi syntyneet. Suosittelen jos haluaa hieman kyynelehtiä imetyksen ja makuupatjana olon lomassa. On nää pikkupallerot vaan niin ainutlaatuisen ihania! :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
Poika on päättäny että meistä tulee sohvaperunoita! Rauhottuu vaan syliin! Käytiin vaunuilemassa ja poika valvo alkumatkan. Sit nukahti ja nukku 15 minuuttia sen jälkeen ku vaunut pysähty. Ilmaa on niin paljo mahassa että ainut hyvä on syli ja pystyasento. Yön nukku kuitenkin jollain lailla..mihinkäs se cuplatonin teho on hävinny!?
 
Heippa kaikki toukokuisten mammat! :) Hymykuopan vinkistä nyt lisäilen tämän tännekin, eli:

Täällä pian 25 v, esikoispoikansa toukokuussa-14 saanut ja juuri Vantaalle muuttanut äiti etsii äitikavereita, mielellään suunnilleen samasta ikäluokasta

Olisi mukava tutustua erityisesti nimenomaan toukovauvojen äiteihin siitä syystä, että lapsemmekin olisivat suunnilleen saman ikäisiä, mutta toki voit laittaa viestiä muutenkin.

Mielelläni jakaisin toisten äitien kanssa juttuja vauva-arjesta ja muutenkin ihan elämästä noin yleensä! Eli esim.vaunulenkkiseura, kahvitteluseura yms. olisi tervetullutta

t: toukomama89@gmail.com
 
Meijän tytteli olis kanssa laiska rytmiltään, mut muu komppania alkaa pulputtaa kaheksan molemmin puolin :) Typy ois mieluusti heti alkuunsa nukkunu kunnon yöunia, mutta inhottava äiti herätteli. Tosin kerran vedettiin tyytyväisinä unta 7 tuntia putkeen ku hän oli allen viikon vanha ja sitten ku mamman silmät rävähti auki ja tajusin mitä oli tapahtunu ni olin ihan paniikissa herääkö lapsi ollenkaan. Nyt on vakiintunu tohon 4 tuntiin yösyöttöjen väli (klo 24, 04 ja 08).

Vitsi ku nää on niin yksilöitä! Yks kakkaa 3krt/yö ja meillä ei oo taas 5 päivään sinappia näkyny... Saisko tästä semmosen keskiarvon kiitos.
 
Siis teenksmä jotenki niinkö väärin ku tuolla ihmisten ilmoilla liikkuessa syötän pojan lastenhoitohuoneessa!? Eiks nii sais sit tehä häh!?
 
Eiks lastenhoitohuoneet oo vähän niinko sitä varten siellä...? Kyl mä ainakin siellä syötän jos vaan semmonen on saatavilla. :P
 
No näin määki oon luullu!!:mad: siis kävi semmonen homma et oltiin kauppakeskuksessa kaupoilla ja lastenhoitohuoneen oven saa niinkö infosta auki ja oottelin vuorooni et pääsen sinne lastenhoitohuoneeseen. Ja ku pääsin ni imetin ensin, tähän meni kymmenen minuuttia ja vaihoin vaipan. Koko tämän ajan oven takaa kuuluu jotai kätinää aikuiselta ihmiseltä tyyliin mikä kestää. Kun hommat oli tehty ja lähin sieltä pois ni oven takana oli äiti about 6-7 vuotiaitten lasten kanssa ja vanhempi nainen, luultavasti mummu. Oli meinaan pikkasen lähellä että kivahan et painukaa perkele vessaan! Mitä lasten hoitoa(ts.vaipan vaihtoa, imettämistä) sen ikäset tarttee kun on olemassa tavalliset vessatki! Ärsyttävää.
 
Oioi! Kylläpä kävi suututtamaan lyyti sun puolesta!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Meiän Typy nukku päikkärit vaunuissa. Kerkesin käydä ruokakaupassa, ostamassa tytölle haalarin, sukkikset, sukkia ja pannan. Koitin etsiä itelle jotain, mut pyh, en löytäny mitään imetyspaitoja enkä muutakaan järkevää. Mentiin vielä koiran kanssa pikkulenkille.

Sit Typy heräsi hiukan. Imetin noin 10 min ja siihen se nukahti. Laitoin sohvalle ja nukkui siinä vielä tunnin. Kerkesin vielä laittaa pyykkikoneen ja astianpesukoneen päälle, vähän siivoilla ja tehdä makaronilaatikon. Aivan loistavaa!

Nyt imetän ja meinasin syödä. Näin voisi mennä päivät aika kivasti. Sit mukavaa hengailua Tontun kanssa :)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app
 
Miks meille mainostetaan euroopan suosituinta KATETRIA??! Pitäskö tilaa näytepakkaus?
 
Takaisin
Top