Kesäkuun kuulumisia

Tervehdys kaikille pitkästä aikaa :) Eipä oikeen tunnit vuorokaudessa riitä foorumin aktiiviseen seurailuun. Viimeksi olen tainnu käydä lueskelemassa kuulumisia kuukausi sitten, enkä millään jaksa nyt ruvata kaikkia viestejä läpi kahlaamaan. Pahoittelen, olen siis vähän ulkona tapahtumista.

Onnea kuitenkin kaikille vauvan saaneille, toivottavasti asiat ovat menneet kaikilla hyvin.

Meidän kuulumisia: Tyttö kasvoi alkuun hieman nihkeästi, mutta rintamaidolla silti mentiin. Nyt kasvukäyrä lähti jyrkkään nousuun ja täysimetys jatkuu. Tyytyväinen tyttö meillä on. Siis jos saa maitoa just silloin ku haluaa, muuten ei kitise. Maha hällä toimii laiskasti, alko lakkoilemaan 2vkon iässä ja nyt saatiin ukaasi, et jos ei muutosta tule ni sitten lisätutkimuksia :sad001 Itse voin vallan mainiosti edelleen, tosin yhden ab-kuurin tuossa söin (tai alun toista ja sit vielä vaihdettiin...) ja jouduin vastaanottamaan toosaani ensin neulan ja sitten myös puukon, kun ystäväni bartholiniitti iski taas. No selvisin siitäkin vaikkakin väitän tuota inhottavammaksi "vaivaksi" kuin synnytys. Arkihärdelli pyörii, mies on töissä. Heinäkuussa sit lomaillaan koko perhe. Eipä tekemisen puutetta ole edelleenkään :wink Jonkun pitäs talokin raivata, et ristiäisvieraat mahtuu sisään.

Saa nähä meneekö taas kuukausi kun tänne palajan :grin

Heiiiiijjjjjj, onko teille muille tullu jo tän kuun lapsilisät? oonko ainoo kenen mielestä ne on taas myöhässä, vai häh täh....?!

Hyvä kyfixfix! Pitääkin tarkistaa!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

26. päivähän se oli, säikähdin jo...

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

aijaa..... no voi höh!!!!! enpäs pääsekään mariseen..... mut kiitos tiedosta :) mä ku muistin et 24pvä...

Kauan menee et Kela tekee päätöksen lapsilisästä? Nim. rahapula iskeytyy ihan just..

Onnea Lambi! Tulee vähän myöhässä, kun en ehdi lukemaan näitä ketjuja. Tuntuu, että ehdin lukemaan vain nuo salaisen ketjut ja sit jo jompikumpi muksuista kaipaa äitiä!

Maksaakos ne lapsilisänkin vasta syntymää seuraavasta kuukaudesta? Eli jos vauva synty vasta kesäkuussa, niin eka maksu heinäkuussa?

mulle ei oo tullu viel mitään päätöstä, vaik oon sen kyl hakenu.... olikos se vanhempainpäiväraha mikä mönnetään vasta jälkitarkastuksen jälkeen sitä todistusta vastaan? en jaksa ettii kelan sivuilta :wink

Jospa se itellan lakko vaikuttaa ettei tule päätökset kotiin. Katsokaa kelan nettisivuilta, siellä näkyy päätökset omilla sivuilla :)

Takaisin