Kesäkuun kuulumisia

Mut sit pitäis kuluihin laskea se äitin ylimääräisen 500 kcal hinta.. Ehkä kuusivuotiaalle jopa enemmän :wink

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app
 
mutta senhän vois ottaa 8-v laihdutuskurina(varsinkaan jos täysimettäis vaikka kolmea eri-ikäistä samanaikaisesti..) - ei tarvita weight-watcherseja..(nekään varmaanilmaisia oo..) puhumattakaan ostetun maidon hinnasta..
 
Asiasta kukkapurkkiin..mamma jäi taas sänkyyn kattelee nukkuvaa vauvaa ja oli sit itekki nukahtanu..herättiin just, liekkö vähä väsymystä. Huomenta.
 
Meillä ainakin kannetaan maitoa niin paljon kaupasta, et jos ite alan kaikki kehittelemään ni ei varmaan oo ongelmaa ylipainosta, ennemmin ali. Toisaalta sit täytyy kyllä tätä lehmää syöttää huomattavasti enemmän :p Kattelin tuossa, että neljästä lapsesta näköjään saa rapiat 500 euroa lapsilisää, joten enköhän mä sillä noille maidot osta kaupasta.
 
Lyyti me herätään lopullisesti joka päivä 12 aikaan :D tytöllä on ihana laiskan rytmi! 22 sänkyyn, 7-8 syödään ja jutellaan vähän ja sit nukutaan melkeen 12 saakka!
 
meillä menee kans varmaan se 2l maitoo päivässä.... tosin minä ite juon siitä 1½ :p nykyään mä kyl kovasti pyrin tohon luomutuotantoon.... tosin kesäkurpitsan taimet kuoli kasvimaalle, niin ehkä ens vuonna sit....
oi onnellinen lyyti!!!!! me herättiin vauvan kans kasilta.... vauva söi ja nukahti ja äiti jäi siihen viereen pällistelemään.... ei tullu uni ei.... yleensä se menee toisin päin......
 
Meillä ei juo kumpikaan meistä maitoa. Poika on ainoo maitovasikka meijän taloudessa. Onneks sitä ei tartte vielä ostaa! :wink

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Niinhän se Hymiksen tyttö tosiaan tekee, nukkuu sen koko yön o_O En yhtään kateellinen ole, en...
 
Kyfixfix joo. Tänään jouduin herättään tytön kun ei ollu vielä 8.30 heränny syömään!
 
Tänään olin muuten aamulla ihan ihmeissäni kun pitkien yöunien jälkeen tytöllä oli ihan puhdas vaippa! Ei edes pientä pissaa ollu tullu koko yönä!
 
oijoi!!!! aika pro! mä olin niin onnessani ekan kans ku se nukku hyvin yöt: reilu 1kk ikäsestä asti 6h putkeen..... siks vissiin tuntuukin niin sika vaikeelta herää 2h välein:confused: tosin eilen illalla mukula huus reilu 5h putkeen, joten malttoi 4h vetää sikeitä heti alkuyöstä..... :) mut toi on jo oikeesti sika hyvin hymiksellä!!!! ja siis ihan pelkällä tissillä vai?
 
He-heii! Meilläki viime yönä likka posotti sen 7-8 tuntia putkeen! Itse vaan heräilin millon mistäki ja mihin väliin eli ilmeisesti olin valmiudessa imettään vähä väliä :P Mut joo, saishan tuo nyt ainakin sen kerran syyä yössä! Tulis ainakin äidille hyvä mieli :D
 
Joo pelkällä tissillä. Sitä ne neuvolassakin jaksaa ihmetellä että ihan vaan tissillä nukkuu 9-10h eikä aamulla ees huuda nälkäänsä. Mutta kai se on isäänsä tullu kun on noin hyvä nukkumaan :)
 
^Ja mä oon onnellinen 4-5 tunnin putkeen otetusta unesta! Mut ihanaa kun rintamaidolla posottaa tuollaiset unet ja ilman ees pisuja vaipassa. Jää itselle aikaa kaikenlaiseen eikä oo kokoajan töttöröö niinkuin me muut mammat :grin
 
Takaisin
Top