Kesäkuun kuulumisia

Täällä ollaan juu, odottelen että nukahtaako tuo pieni, vai ei. Olis kiva jo itekin laittaa silmiä kiinni. Että railakasta juhannusta! :D

Minäkin täällä! Vauva vetelee unia ja mä tyhmä odotan et milloin se herää... Pitäis itsekin jo nukkua!

Mä oon täällä melkeen koko ajan nyt kun tyttö on kipee. Toinen käsi silittelee levotonta mutta nukkuvaa vauvaa ja toisella oon foorumilla. Eilen tuli myös imetettyä 10 kertaa eli enemmän kun yleensä.

Täytyy ihan tännekin kertoo mietteitäni. Nimittäin nyt on ollut kaksi tilannetta vauvan kanssa mitä en osannut odottaa.

Eka oli labrassa odotustilassa. Istuskelin oottelemassa, että poju pääsee näytteenottoon, niin hän alkoi siinä kaukalossa ollessaan itkeskelemään ja ei mennyt kauaakaan, kun lähellä ollut pikkutyttö (ehkä n. 6-7 vee) tuli katsomaan vauvaa ja yht äkkiä yritti ottaa kaksin käsin vauvan kaukalosta. Jouduin ihan kädellä estämään tätä tyttöä koskemasta vauvaa ja isänsä tuli vaan perästä ja hiljaa sanoi jotain tytölleen. Miks vit*ssa se ei estänyt tyttönsä aikeita itse?! En suonut katsettakaan tähän isään ja lähdin vauvan kanssa siltä istumalta pois, koska meidät kutsuttiin onneksi sisään. Ehkä olisi pitänyt moralisoida heidän käytöstä...

Toinen tapaus oli vaunuilemassa, kun pikkupoika pyöräili pihatiellä, tai enemmänkin omassa pihassaan ja ohitettin hänet vaunun kanssa. Eipä mennyt kauaakaan, kun sama jätkä ohitti meidät talon ja vaunun välistä missä oli vain kapea mukulakivi. Vitsit et säikähdin... Ois voinu poika kaatua vaunujen päälle. Siinä se sitten pyörällään rallailli hetken meidän lähettyvillä. Kaipa oli vaan kiinnostunut meistä... Täytyy olla näköjään valppaana ettei vauvalle satu mitään.

Tässä saa joo opetella olemaan aikuinen ihan uudella tavalla ja silmät selässä. Mun naapurinpoika täytti vesipyssynsä ja alko ampumaan mua hiekoitusastian takaa. Mä suhtauduin siihen lempeästi ja huumorilla siihen saakka, kun se siirty kastelee vauvan vaunuja sisäpuolelta.. Sit piti jo hieman komentaa..

Mie oon heijaillu ostoskärrejä ja tyhjää kaukaloa. Sit heijasin itteäni ku olin koko päivän pitäny Tonttua liinassa. Taitaa jäädä tuo vähän päälle :)

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Moi kaikki!
Nyt vihdoin päätin uskaltautua mukaan keskusteluihin kun olen sitä jo pitkään aikonut. Mulla laskettu aika oli 13.5 ja oon seurannut heti plussan jälkeen teitä muita toukokuulaisia. Oon siis ollut ahkerasti mukana, vaikken ole kirjotellut mitään aikasemmin. Meidän poika syntyi jo 29.4 mutta en halunnut huhtikuisiin siirtyä kun tää toukokuu on käynyt tutummaksi :) jos nyt kehtaisin jatkossakin kommentoida ja keskustella mukana. Tunnutte tosi mukavilta ja teillä näyttäis olevan tiivis yhteisö, mutta jos tänne mahtuis yks höpöttelijä lisää? :)

Sent from my GT-S5301 using Vau Foorumi mobile app

Moi kaikki!
Oon jo pitkään aikonut tulla mukaan teidän keskusteluihin, mutta jostain syystä oon vähän arkaillut :) oon seurannu keskusteluja ja ollu ahkerasti hengessä mukana koko raskauden ajan, vaikken oo mitään ennen kommentoinut. La mulla oli 13.5 mutta poika syntyi jo 29.4. En kuitenkaan tohi huhtikuulaisiin mennä kun oon täällä seuraillu. Te tunnutte tosi mukavilta ihmisiltä ja teillä näyttää olevan tiivis ryhmähenki, mut jos tänne mahtuis yks mattimyöhäinen vielä mukaan höpöttelemään? :)

Jeij! Kivaa :) tässä on sopivasti aikaa kirjotella kun yöajellaan kohti mummolaa. Käytiin sukulaisia kattomassa ja venähti vähän pitkäksi. Lapsukaiset nukkuu tyytyväisenä ja ite koitan saada oloni rennoksi tässä istuimen ja kaukalon välissä :D meillä siis tyttö (1v5kk) ja poika (vajaa 2kk). Pieni on ero, mut ei se mitään, ihanaa tää on! Mulla ikää 22v, eli eipä oo kovin vanhaksi keritty. Tässä jotain pientä infoa minusta :) jatkossa sit enemmän kunhan ehtii kunnolla mukaan.

Nonni! Poju piti huolen että tässä talossa herätään! Oltiin just tultu pyllyn pesulta hoitopöydälle ku jätkä päätti pissiä! Otin pojan syliin että vaihan pyyhkeen alustan päälle ni sitteppä se turautti ne sinapit ja meleko paineella. Äiti oli paskassa ja lattia oli paskassa ja poika tyytyväisenä sylissä! :D

Tervetuloa Ailelle mukaan höpöttelemään! :)

Meillä tänään suunnitelmissa käydä pitkä vaunulenkki! Esikoinen kun jaksaa uhmata päikkäreille menoa tunti tolkulla joka päivä niin pääsenpä helpommalla kun molemmat nukkuu vaunuissa ;) Esikoinenkin kinnahtaa alta aikayksikön kun vaunuissa kyytiä saa :D

Lambi on saanut pojan <3
tätä just ajattelin tulla tännekin kailottamaan...en vaan keksinyt mihin ketjuun laittaisin..:think005
mutta siis ISO ihana pieni poikamme syntyi 19.6 miehekkäin mitoin 4455gr ja 54cm! viikkoja oli 41+3.
Aivan loistava kokemus tuo synnytys, minuutin ponnistuksella tuli pötkäle maailmaan(kaikenkaikkiaan toki kesti hetken pidempään)..
ihan uskaltais vielä kerran siihenkin ryhtyä:bunny..kun ei tuosta ehkäisystäkään pääse mihinkään päätökseen:bom..eh hullu mikä hullu..

mutta nautin nyt täysin rinnoin:grin taas tästä pienestä ihmeestä:Heartblue

Onnea lambille pojasta! Ja kerta kiellon päälle, ja eikös teilläkin siellä jo jonkin näköinen katras olekin? (Lampaita ei lasketa :p)

Takaisin