Kesäkuun kuulumisia

Oi olipa hyvä mimii että otit laskun puheeksi, mä oon tainnu unohtaa maksaa enkä edes muista minne oon laittanut hormonihöyryissäni. Mutta sun laskussa täytyy olla joku virhe!

Hyvää juhannusta kaikille toukomammoille :) satoi (lunta) tai paistoi!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hyvää juhannusta mammat ja vauvat! Me ollaan kotona koko juhannus. Vieraitakin saadaan, kivaa!

Ihanaa juhannusta kaikille! Mökkeily on sujunut ainakin toistaiseksi vauvelin osalta hyvin. Kohta saunaan ja sit kokkoa polttamaan! :)

Eilisen alkuhäsläyksen jälkeen mökillä mennyt hyvin. Kantoliinassa nyt hyvin nukuttu ja syöty= kullan arvoinen! Hyvää juhannusta kaikille missä ikinä sitä vietättekin!

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

★★Hyvää juhannusta kaikille!!! ★★

Sent from my SM-T310 using Vau Foorumi mobile app

Iloista juhannusta kaikille! Meillä nukutaan kotosalla ja käydään mummolassa päivisin. Tänään ehti paluumatkalla autossa nousta jo iltasurut puseroon mutta nyt kotona taas jo rauhoituttiin :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

hetken jo mietin, et oonko yksin tääl, mut AINII, nythän on Juhannus, mähän siis oon yksin tääl..........

Mä vaan silittelen täällä mun sairastelevaa pikkurakasta... Käy niin sääliks kun kuuntelee sen tuhinaa!

Täällä ollaan, mutta ei kyllä kovin juhla tuulella. Oon niin väsynyt. 36 tuntia tässä on jo valvottu, kun vauva nukkuu max puolen tunnin pätkissä ja muuten kitisee huonoa oloaan. Nyt iski viel pirullinen elohiiri silmään.

Mäkin oon täällä, vaikka pitäs olla kiireen vilkkaa menossa nukkumaan, kun vauva nukahti just.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi että toi tyttö on niin sulonen kun se kipeenäkin jaksaa jutella! Joka päivä jokeltelu kehittyy ja tytöltä pääsee erilaisia ääniä kun edellisenä päivänä! Just nyt taitaa olla päivän pirtein hetki ja hymykin on pitkästä aikaa herkässä :)

Täällä ollaan.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app

Täällä ollaan! Outoa, kun tänä kesänä ei oo mitään reissua tiedossa. Yleensä ollaan näihin aikoihin vuodesta oltu valmistautumassa lomamatkalle lähtöön. Mutta vauvan kanssa joka päivä on erilainen ja vaunureissu lähiseudullakin on vielä joka kerta suuri seikkailu. Jopa roskien vieminen ja postin hakeminen on nykyään mahtavaa, se kun on toisinaan päivän ainoa ulkoiluni. Onneksi yleensä sentään tehdään pidempi lenkki :wink Ja ehkä jo ensi kesänä jonnekin ulkomaillekin vauvan kanssa.

Vauva nukkuu vielä "päikkäreitään". Ollaan kaikki kolme näköjään samanlaisia yökukkujia. Toivottavasti tämä ilta menisi vähäpieruisesti. Tai siis vatsakivuitta, pierut ei haittaa mittään.

Takaisin