Kesäkuun kuulumisia

En ollu perhehuoneessa, eikä vauva erityishoidossa tms. Mut silti tossa on niinkun kaksi eri laskua omilla viitteillään :O En tajua.

Meillä on baltic-merkkiset, aika perusliivit kun matkaakin mökille on vaan 15 minuuttia. Hinta noin 50€ Kohta nähdään kuinka isot ne Tontulle on! Koko oli muistaakseni 0-10kg

Sent from my GT-S7710 using Vau Foorumi mobile app

Ihanaa että tämmönen foorumi on olemassa! Olen tämmöinen myöhäisherännäinen joka ei vielä raskausaikana etsinyt vertaistukea mutta nyt pojun lähestyessä 6 vkn ikää sitäkin enempi. Yritin googlailla blogeja joissa kirjoittajilla ihan pieniä vauvoja (usein tuntuu olevan "jo" vähintään yli 6kk) ja törmäsin linkkivinkkiin näistä ryhmistä. Oli terapeuttista saada lukea muiden ryhmäläisten arjesta joka kovasti muistuttaa meidän päiviä :)

Sent from my GT-I9300 using Vau Foorumi mobile app

Mimii, ei mulle tullut kuin yksi lasku. Sulla on kyllä joku virhe :/ Tai sit meiltä puuttuu yks lasku!

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Mikä ihme tää juttu nyt on, mä voin näköjään poistaa arvosteluja viesteistä! Anteeks, jos vahingossa olen sörkkinyt sitä äksää jossain viestissä. Ilmeisesti voin poistaa muidenkin kuin omiani siis.

Mutta joka tapauksessa hyvää juhannusta kaikille!

Meilläkin vaan yks lasku. Vaikka oltiin perhehuoneessa. Mies ei oo saanut laskua... Toivottavasti tää yks riittää! :) Voiko eri sairaaloissa olla erilainen hinnoittelu hoidolle?

Mamma hysteerinen ilmottautuu!! :rolleyes:
mut mua vähä kammottaa nää kavereitten lapset jotka hämmentää, pyörittelee ja nuoleskelee tuota meijän muksun leikkimattoa ja leluja ja ku siinä neljä penskaa eri taloista käy hämmentää ni mullapa se tekis mieli lyyä matto leluineen pesuun.. vaikka eihän tuo meijän muksu noilla vielä leiki mut kuiteski...eikä siinä kammota muu ku ne pöpöt ku yhellä on ollu vasta flunssaa ja toisella paskatautia. Perkele.

Voisko olla virhe laskutuksessa?? Mikäli lapsi oisi lastenosastolla, sitten tullee kaksi laskua.

Muuten, mä pakkasin sillon kylmänä tuulisena räntä- ja raekuuropäivänä vauvan sisävaatteiden päälle ohuen haalarin, makuupussiin ja vielä peiton korville enkä pitänyt sitä liikana o_O. Itsellä oli pitkät sortsit jalassa ja takki ja se oli ihan liian vähän... Menin sitten vauhdilla etten jäätynyt ja en ollu kotona etten voinu hakea pitkiä housuja.

Ja sitten ihan pariviikkoisena helteellä vauvalla oli lyhythihainen body, ei housuja ja harso päällä.

Tänä juhannuksena ei taida ihan pelkällä kesämekolla pärjätä :/ No meneehän se juhannus vilttiin kääriytyneenäkin mutta jotenkin multa puuttuu nyt se keskikesän fiilis...

Et oo hymykuoppa ainoa. Mutta minä sinnikäs suomalainen grillaan noi mun aurajuusto herkkusienet vaikka lumisateessa jos niikseen tulee.

Oi, herkkua! Nyt mulle tuli nälkä, kiitos Lälly! Mun kisastudiossa ei ole kun juustonaksuja. :oops:

Pistit Cedju sitten pahan kiertämään :p Mun paheeni juustonaksut mainittu..

Mä en meinaa ees grillata! Teen huomenna pizzaa ja mussutan sitä koko viikonlopun. Onneks on sentään mansikoita jälkkäriks!

Me lähdetään tänään mummolaan juhannuksen viettoon. Ei onneks tartte muutamaan päivään stressata ruuanlaitosta tms.
Rattoisaa juhannusta kaikille!!! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Varmaan on tullut virhe laskutuksessa, täytyy kuitenki juhannuksen jälkeen vielä soittaa ja varmistaa :)

Niin ja hyvää juhannusta kaikille mammoille! Me ollaan kotona vaan vauvan kanssa :) "Onneks" nyt on huono sääkin, niin ei ainakaan tuu sellasta oloa, että olispa jossain mökillä isolla porukalla tai muuta erityistä tekemässä.

Takaisin