Suljen mielestäni pois kaikki tuollaiset jättiläisvauvat. 
Terkkarin kanssa sen verran puhuin mun synnytykseen liittyvästä jännityksestä, että hän sanoi, että voidaan tarvittaessa sitten myöhemmillä viikoilla varata erillistä aikaa synnärin kätilölle. En ole varma, tarkoittiko hän niinkään pelkopolia, vaan ihan muuten alustavaa keskustelua synnytyksestä ja mun toiveista sen suhteen. Mä kyllä kovasti tykkään meidän terkkarista, hän on sopivan realistinen ja empaattinen, sopii mulle! :)
Terkkarin kanssa sen verran puhuin mun synnytykseen liittyvästä jännityksestä, että hän sanoi, että voidaan tarvittaessa sitten myöhemmillä viikoilla varata erillistä aikaa synnärin kätilölle. En ole varma, tarkoittiko hän niinkään pelkopolia, vaan ihan muuten alustavaa keskustelua synnytyksestä ja mun toiveista sen suhteen. Mä kyllä kovasti tykkään meidän terkkarista, hän on sopivan realistinen ja empaattinen, sopii mulle! :)

Ollaan kahtena aamuna (la&su) herätty 05.00 siihen ku seinänaapurissa on kauheat bileet, eka lauantai aamuna tuola kämpässä oli hirveä sakki ihmisiä ja tietenki sielä tuli sitten tappelu, kauhee huuto ja ryminä kuulu! tuntu että tulevat seinästä läpi.. Noh tänä aamuna ku mies oli lähteny puoli viide jälkeen töihin niin tasan viideltä alko musiikki huutamaan uudelleen, mitään ihmisten mölinää tuolta ei tänää oo kuulunu,kaitpa sielä on sammuttu ja musiikki jääny huutamaan
Ollaan tässä asunnossa vuosi asuttu ja tuota mölisiää ei oo vieläkään saatu pois tuolta asunnosta, valituksia siittä on menny monteen otteeseen mutta ei niin ei...! Täälläkö muka pitäs asua pienen lapsen kans?? ei TODELLAKAAN! onneksi ei ole enään ku kuukausi ja täältä pääsee muuttamaan pois!!
jääkööt muut kuunteleen tuota sen jatkuvaa biletystä!!