Maiden_of_sleep mä ymmärrän sua paremmin kun hyvin
oon itse neuroottinen siivoamisen suhteen
siinä on myös huonot puolensakin 
S1N1 pidetään peukkuja ettei suppareita eikä mitään kipuja ym. ilmaantuisi ! :)
Mä oon kans ruvennut jo miettimään, miltä meidän prinsessa näyttää, onko isän vai äidin näköinen, kummanko silmät perii, tuleeko hymykuopat niin kuin esikoiselle.
mä oon niiiiiiiiin rakastunut tähän vauvaaan.
Tänne kuuluu ihan hyvää. Mitä nyt edelleen selkää vihloo, närästää ja häpyluun alue on todellakin kosketus arka
mutta koitan muistaa nauttia tästä raskaudesta täysillä, koska luultavasti ei enään lapsia meidän perheeseen tule, kun tuleva prinsessa kolmas. Mutta eihän sitä koskaan tiedä. Joskus kun oikein mietin kaikkia asioita, ihailen suurpehettä. Mun mielestä olis ihanaa kun olisi monta lasta, ehkä jopa 5 ! ja se kaikki mitä lapset oppivat suurperheessä ihan vain elämällä siinä, kuten mm. jakaminen, toisten huomioon ottaminen, auttaminen jne... ja joskus mietin, että oikeeesti , ollaanko me tilattu kolmaskin hulivili meidän perheeseen 

Tänään oon koko päivän siivonnut ja pakannut. Nyt autokin pakattu lähtö valmiiksi ja huomenna startataan auton nokka kohti Ristiinaa, mökille !

tätä on odotettu !! Säät ei vaan oikein suosi, mutta sehän ei meitä haittaa. :):):)
S1N1 pidetään peukkuja ettei suppareita eikä mitään kipuja ym. ilmaantuisi ! :)
Mä oon kans ruvennut jo miettimään, miltä meidän prinsessa näyttää, onko isän vai äidin näköinen, kummanko silmät perii, tuleeko hymykuopat niin kuin esikoiselle.
Tänne kuuluu ihan hyvää. Mitä nyt edelleen selkää vihloo, närästää ja häpyluun alue on todellakin kosketus arka
Tänään oon koko päivän siivonnut ja pakannut. Nyt autokin pakattu lähtö valmiiksi ja huomenna startataan auton nokka kohti Ristiinaa, mökille !

tätä on odotettu !! Säät ei vaan oikein suosi, mutta sehän ei meitä haittaa. :):):)
luoja, että ne on ihania. oon jo jouluksin ostanut vaatteet 

ja oli se välillä tuskaakin, ei niinkään selälle vaaan häpyluun seudulle. Se on niiin arka paikka, että ei meinaa istuenkaan löytyy hyvää asentoa. Onneksi mulla on neuvola lääkäri nyt torstaina. Yöllä kun asentoakin vaihdoin, niin mä ihan itkin, koska se kipu oli niiin kovaa. Otin jopa panadolia mutta eipä se juur auttanut.