Pariisitar
Silmät suurina ihmettelijä
Toukokuun turinat oli ja meni, nyt on kesäkuun kuplinnan aika.
Kuinka moni aikoo kertoa läheisilleen juhannuksena?
Kuinka monelle olet uskaltanut kertoa ennen ensimmäistä ultraa?
Kuinka moni aikoo kertoa läheisilleen juhannuksena?
Kuinka monelle olet uskaltanut kertoa ennen ensimmäistä ultraa?
Muokattu viimeksi:

Samalla tiedän, että mulle on kamala pettymys, jos ei mitään kuulu, vaikka tiedän, että se on normaalia. Haluaisin vain juhannuksena omalle perheelle VIHDOIN kertoa juhannuksena (tuntuu niin pitkältä ajalta, kun on tiennyt olevansa raskaana jo huhtikuusta), mutta en tiedä vaikuttaako sydänäänten kuulumattomuus nyt sitten niin negatiivisesti, etten kertoisi... Hmm, luulen kyllä, että kerron. Toivon vain, etten paniikissa juokse yksityiselle tsekkauttamaan itseäni tässä välissä (odottavan aika on pitkä ultraan, joka on vasta 30.6.).
muuten voitaiskin kertoa kun varhaisultrassa on käyty ja sydänäänet kuuluu kotonakin, mutta halutaan ekana kertoa esikoiselle, ja sen takia vielä odotellaan että np-ultrassa kaikki kunnossa. Voisi olla vähän hämmentävää että ensin vauva olisi tulossa ja sitten ei kuitenkaan. Vaikka toki milloin vain voi tulla huonoja uutisia.
Uutinen tulee olemaan iso asia! Mä olen kans pohtinut miten kerrotaan 5 ja 8veelle, ja koska. En missään nimessä halua kertoa ennen nt-ultraa, mutta veikkaan että venytän kyllä siitäkin pidemmälle, niin pitkälle kun pystyy. Toki kun kaksosraskaus kyseessä ni maha alkaa kyllä näkymään jo melkoisesti, joten tuskin ihan kauhean pitkään pysyy salassa, sen verran ovat fiksuja lapsia. Oon miettiny sitäkin, etten vielä halua kertoa, koska se aika on niiiiin pitkä noille pienille odottaa! 
.

en muista millon olisin nukkunut viimeksi niin hyvin kun viime yönä