Hei pitkästä aikaa. :) Olen ollut hetken täältä pois, tosin käynyt aina välillä lukemassa kuulumisia. Nyt kun raskaus etenee, on taas enemmän "tarvetta" "roikkua" täällä palstoilla. :D Minäkään en ole sinne fb ryhmään liittynyt, eli tätä kautta olen mukana keskustelussa. :)
Mitäs minulle... Nyt rv 18+2 menossa. Kesälomaa vielä tämä viikko jäljellä. Saa nähdä miltä tuntuu taas palata töihin, olen siis dementiaosastolla töissä. :) Vauvelin potkut tuntuvat nykyään hyvin. Olen niitä jo jonkin aikaa tuntenut, mutta nyt ne ovat huomattavasti vahvempia ja tunnen niitä useita kertoja päivässä. Mieskin tunsi ne viikko sitten ekan kerran masun päältä. :) Vielä niitä ei silmällä huomaa. Masukin on jo kasvanut ihan mukavasti... Saa nähdä paljonko painoa tulee. Esikoisesta tuli reilut 20kg. Tosin muuttuva elämäntilanne toi muutamia pysyviä kiloja samaan aikaan. Ennen lomaa kävin neuvolassa (n. 3vk sitten) ja paino ei ollu noussut yhtään, olen siihen tyytyväinen. Loman alettua onkin varmaan tullut ihan kiitettävästi kiloja. Vaakaa meillä ole, mutta masun kasvamisesta ja suklaan kulutuksen määrästä päätellen muutama kilo on varmaan tullut.
Nyt viikon sisällä olen tuntenut myös muutamia harjoitussupistuksia, eli kohtu menee kovaksi. Ne tulevat yleensä jos kovin olen puuhastellut jotakin. En yhtään muista, että esikoisesta olisi näin varhain niitä ollut.

En silti huolissani ole. :)
Rakenneultra olisi 26.6, eli parin viikon päästä. Odotan jo innolla, että näkee taas pikkuisen. Toivon myös saavani tietää sukupuolen. Jotenkin tyttöolo, mutta ei sitä koskaan tiedä. :) Yksi neitokainen on jo ennestään, eli toisaalta myös poika olisi kiva, mutta "helpompi" tavaroiden suhteen jos tyttö tulisi. :) Olen meinaan säästänyt kaikki esikon vaatteet, yms tavarat. Aijotteko muut ottaa sukupuolen selville, jos sen vain ultrassa jo näkee? :)