Kesäkuun kullanmurut 2014

Niin, kyllä tunteet seilaa ylä- ja alamäkeä, itkettää ja naurattaa. Kun kattoo tuota karvakorvan laulupurkki-cd levyn tahdissa hytkyttelevää neitiä, niin kyllähän se hymyn huulille saa. Toisena hetkenä taas suru valtaa ja kyyneleet valuu vaan. Jotenkin sitä vaan uskoo että kyllä tästä yli pääsee, on ne muutkiin päässeet ja saaneet uusia vauvoja, toiset taas keskenmenoja.. no jos ennemmin tai myöhemmin. Sen lisäksi että masu on kuin raskaana edelleen, on jatkuva nälkä. Tosin mä vielä imetän. Voiko elimistö edelleen olla siinä uskossa, että vauva kasvaa..?Entä jos tulos olikin väärä ja pikkualkio onkin saanut sydämenlyönnit? No, ei auta kuin odottaa ensi viikon kontrollia. Sitten miettii että miks luonto on niin julma, että jos ei anna alkion kehittyä, niin miks ei anna sen vuotaa pois, vaan jättää sen tuonne kohtuun. No mut näistä synkistä mietteistä eteenpäin...

Hieno asenne sulla Hipsuvarvas! Surullista mutta totta, niin näitä tapahtuu ja tuo on oikea tapa katsoa asiaa. Mitään esteitä teillä ei kuitenkaan ole perheenlisäykselle, tämä tapaus nyt vain ei syystä tai toisesta jaksanut pidemmälle (mahdollisesti). Toivottavasti tilanteesi selviää pian! Harmi, että meidän kehot eivät aina ole tilanteen tasalla mitä raskauksiin tulee, tuollaiset uutiset ovat raskaita.

Voi ei Hipsuvarvas! Paljon voimia ja tsemppihaleja sulle ja muille joilla on ollut tällä kertaa huono tuuri. Ihailen asennettasi, tuolla elämänviisaudella elämä on paljon valoisampaa :)

Pihja, jeiii! Tiedän tuon tunteen! Itse sain lainaan dopplerin, jota tuskin muuten olisi tullut hommattua! Enpä olisi sydänääniä vielä kuullut ilman tuota vehjettä :) Ihanaa sen kanssa kuunnella pienen elämää masussa <3
Ensiviikolla ultra, 4. päivä! Ihanaa!!

Mä sain myös maanantaina lainaan dopplerin. Silloin kuulin sikiön nopeat sydänäänet (rv 10+4), mutta en enää sen jälkeen. Ei tietenkään pitäisi huolestua, mutta... Se on se pieni piru tuolla pääkopassa, joka inttää että kaikki ei ole kuitenkaan hyvin :)

Kyllä helpottaa stressiä huomattavasti, kun voi nyt kotikonstein tarkistaa tilanteen. :) Olin jo tänään viittä vaille varaamassa aikaa toiseen ultraan yksityiselle, kun tuntui etten vaan jaksa odottaa. Sit muistin et doppleri tulee pian ja sillä vois jo kuulua jotain, vaikka aikaista onkin.

...paitsi kuten Mustaleski sanoi, niin kyllähän tuo stressiä voi myös lisätä, jos ne äänet ei joku kerta löydykään. Puolensa ja puolensa tälläkin. :)

...paitsi kuten Mustaleski sanoi, niin kyllähän tuo stressiä voi myös lisätä, jos ne äänet ei joku kerta löydykään. Puolensa ja puolensa tälläkin. :)

Niin... Siinä täyty vaan osata pitää pää kylmänä jos niitä ei aina kuuluis vaikka se hieman on itselleni tuottanut vaikeuksia :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voin antaa sellaisen vinkin, että kun rakko on täynnä niin äänet ehkä kuuluu helpommin..? Tämä ei tosin ole mikään fakta tieto, mutta itse olen tälläisen havainnut :)

Täällä doppleri laitettu tilaukseen :) Pitkään mietin että raaskinko ja onko tarve, ja päädyin siihen ettei ehkä ole niin suurta tarvetta, mutta haluan ;) Löytyi tarjouksesta tuolta raskauskeijulta.

Minäkin tilasin dopplerin viime viikonloppuna. Sitä ei ole vielä kuitenkaan postista kuulunut :( Sainkin kyllä sähköpostia, että doppleri lähetys oli myöhästynyt lentokoneesta (niin mun tuuria) ja potittavat tämän 26. päivä kun ne saapuvat. Nyt sen tänään pitäisi viimeistään tulla tai on taas jälleen kerran myöhästynyt jostain postista xD

Mä tilasin kanssa raskauskeijulta viime perjantaina ja sain sähköpostia, että saavat tiistaiksi lisää ko. tuotetta. Eilen se sitten tuli postissa, eli ihan suht nopeasti tuli. Harmitti vaan, kun niiden sivuilla ei kerrottu, että pakettiin sisältyy pieni tuubi geeliä. Tilasin sitten ison putkilon "tarjouksesta" 7,50 €. Nyt mulla on kaksi geeliä. Ja se oli niin vittumainen putsata iholta, kun sotkin sitä vielä vaatteisiinkin, että taidanpa seuraavan kerran kokeilla ihan vaan kosteusvoidetta. Kai se saman asian ajaa?

kuulemma ajaa saman asia kosteusvoidekin, itsekin odottelen koska kaveri löytää dopplerinsa ni pääsen kuulostelemaan elämisen ääniä :)

Mä tilasin kanssa raskauskeijulta viime perjantaina ja sain sähköpostia, että saavat tiistaiksi lisää ko. tuotetta. Eilen se sitten tuli postissa, eli ihan suht nopeasti tuli. Harmitti vaan, kun niiden sivuilla ei kerrottu, että pakettiin sisältyy pieni tuubi geeliä. Tilasin sitten ison putkilon "tarjouksesta" 7,50 €. Nyt mulla on kaksi geeliä. Ja se oli niin vittumainen putsata iholta, kun sotkin sitä vielä vaatteisiinkin, että taidanpa seuraavan kerran kokeilla ihan vaan kosteusvoidetta. Kai se saman asian ajaa?

Minkä dopplerin tilasit? Minä tilasin tämän: http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=10&ala=&tuote=233 Tuossakaan ei ollut mainintaa geelistä, joten tilasin erikseen sen myös.. :/

Mulla on sama dobbleri kuin minkä tilasit annaeveliina85 ja silloin tuli geeli mukana, mutta taisi olla joku tarjous silloin. Toi on ihan mahtava laite ja huomenna vihdoin saan sen takaisin lainasta, niin pääsen itsekkin ääniä kuuntelemaan :)

Mä tilasin tämän: http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=10&ala=&tuote=992
Harmittaa, kun kaikilla muilla sivustoilla missä kävin, niin sanottiin, että geeli sisältyy pakkaukseen. Tuolla ei sitten puhuttu geelistä mitään, vaan markkinoitiin "tarjoushintaan" kauheenkokoista putkiloa. Kyllä mulle olis riittänyt ihan hyvin se pikkutuubi, joka oli pakkauksen mukana... Eihän sitä siinä kauheasti ole, mutta jos joku kosteusvoidekin kerran ajaa saman asian, niin ihan turhaa rahastusta tuommoinen.

Tänään pääsee mieskin kuuntelemaan sydänääniä. Tai ainakin mä pakotan sen kuuntelemaan vaikka ei kiinnostaiskaan. Saa nähdä reagoiko se silleen ihanan tunteellisesti, kuten kaikista raskausblogeista tulee luettua (ja myös näiltä palstoilta), vai onko se vaan että "jaa" ja kääntää heti puheenaiheen johonkin turhanpäiväiseen. On se ihan kivasti suhtautunut tähän raskauteen, kyselee vointia ja on huolissaan, mutta jotenkin mulla on silti sellainen olo, että aika yksinäni mä tätä raskautta ihmettelen. Tai sit mulla on vaan niin hattaraiset mielikuvat siitä, miten miehen "kuuluisi" reagoida, ja sit oon pettynyt kun mies käyttäytyykin ihan arkisesti.

Mulla on sama dobbleri kuin minkä tilasit annaeveliina85 ja silloin tuli geeli mukana, mutta taisi olla joku tarjous silloin. Toi on ihan mahtava laite ja huomenna vihdoin saan sen takaisin lainasta, niin pääsen itsekkin ääniä kuuntelemaan :)

Hienoa kuulla että olet tykännyt tuosta laitteesta! :)

Takaisin