täällä uusi varovasti ilmoittautuu joukkoon :) heti eka huomio:kovin on vaikeekäyttönen sivusto.en vaan saa tietojani muokattua vaikka mikä olis joten saa nähä mikä nimimerkkikin tähän tulee
no mut asiaan: täällä 34v ekakertalainen, 8+4 tänään.huomenna elämäni eka neuvolareisu.ja mun ei ees pitäny luomusti saada lapsia

joten raskaus oli melkomoinen ylläri; iloinen sellainen toki. piti käydä kystakontrollissa ja saamassa uus lääkeresepti,mutta koska 2 viikkoo sitten testiin tuli samantien 2 viivaa,niin käynti muuttukin sitten varhaisultraks ylioppilasterveydenhuoltosäätiön piikkiin

olin ehtinyt jo itteeni pelotteleen kaikenmaailman tuulimunilla ja kohdunulkosilla,mut niin siellä vain 1,7cm pikkuinen köllötteli ja sydän löi. vähän pelottaa, kun kuitenkin toisessa munasarjassa melko iso kysta,ollu jo kesästä asti, että toivottavasti ei nyt sitten vaivaa tai jotain vakavampaa.
raskausoireita; tissit on ollu kipeet alusta asti.seittemännellä viikolla olin ihan kuollu,väsytti ja palelsi vaan enkä saanu riviäkään gradua kirjotettua.sellasta lievää etovaa oloo on myös; aamupalaks tarvii heti jotain raikasta kuten vaik punaherukkarahkaa.ja oon syöny kun hevonen kun tuntuu kans,et on koko ajan nälkä!viime viikolla oli muuten melko oireetonta mut tällä viikolla on taas ollu ihan semmonen menkkamahaolo...mitään oksentelua onneks ei.
toi veronicatin teksti oli kyllä voimaannuttava!pitäis vaan osata iloita tästä ja aatella et menee miten menee,ite ei voi siihen vaikuttaa,eikä vaan stressata kaikella.kuten seuraavaks jollain seulonnoilla ja np-ultralla...todennäköisempää kuitenkin on,että kaikki on hyvin.
miehen äitistä tuleekin sitten tuplamummo jos kaikki menee hyvin,kun tuon minun tulevan isukin veljenkin perheeseen tulee huhtikuussa ensimmäinen

tästä raskaudesta ei olla viä kerrottu kellekään muulle,kun meiän erittäin läheiselle ystäväparille.mies kyllä varmaan ei isänpäivänä saa enää hillittyä...ite olisin halunnu sen ultran viä ootella.mut ei kai sen väliä :)
ps.pakko kysyä niiltä joille ultra on tehty,et miltä se teistä tuntu?mä mietin et oonko jotenkin yliherkkä,mut mun mielestä (alakautta)ultraus on aina tuntunu jotenkin tosi inhottavalta.ihan kun pistettäs jotain lievää sähkövirtaa ja si se tuntuu menevän koko systeemin läpi...yyh.lisäys:mä siis ihan selvästi tunnen sen ultraäänen,se tuntuu just siltä kun sähköö laitettas.