Kesäkuun kuiskeet

Keskustelun 'Joulukuiset 2019' aloitti Lady Alice, 1 kesä 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Mimosa-82 Rakastunut foorumiin Syyskuunmammat 2015

En osaa sanoa onko liikkeitä vai muuta suoliston uudelleen järjestäytymistä. Viikko sitten jo tuntu kuin kärpänen kävelisi mahan sisäpuolella. Kutittaa. Pistin pahoinvointi lääkkeiden sivuoireiden piikkiin mutta nyt luinkin omista muistiinpanoista että esikoisesta tuntui samalle alussa enkä sillon syönyt lääkkeitä. Mulla nyt 13+2 ja tosiaan toinen raskaus.
    • Tykkää Tykkää x 3
  2. Minni2016 Ihastunut foorumiin Joulukuun äidit 2019 Heinämammat 2018

Mä jo pohdin et varmaan hulkuks tulossa kun taas ajoissa alko tuntuun liikkeet. Nyt menossa 11+2 ja tuntenut jo hetken liikeitä. Tää jo kolmas et sinänsä varmaan se tekee et osaa tulkita ja tuntea liikkeet helpommin.
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. pilvikirsikka Ei muuta elämää Joulukuun äidit 2019 Syyskuunmammat 2015

Mulla tuntui tästä kolmannesta liikkeet 11+0 ja kakkosesta 11+1. Tosin nyt ei ole muutamaan päivään mitään selvää tuntunut, sykkeet tosin joka kerta samassa kohdassa :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  4. Kaisla79 Aloittelija Joulukuun äidit 2019

Hölmö aloittelija kyselee tyhmiä :hilarious: Miltä ne liikkeet oikein tuntuu? Ja miten aikaisin niitä voi tuntea? Täällä nyt parina päivänä tuntunut outoa "kutitusta" oikealla puolella, enkä oikein tiedä onko se vaan kuvitelmaa vai voiko liikkeitä tuntea jo nyt? Viikkoja nyt 12+1.
  5. Eepu Rakastunut foorumiin Joulukuun äidit 2019 Helmikuunmammat 2016

Jotku tuntee aikasin ja jotku myöhään, riippuu ihan kohdun asennosta, istukan paikasta ym. Tuntuu just semmoselta kutittelulta ja hipsutukselta tai pienten kuplien poksumiselta. :) Ite tunsin esikoisesta joskus rv14.
    • Tykkää Tykkää x 2
  6. Kaisla79 Aloittelija Joulukuun äidit 2019

Tuo kuplien poksuminen on erittäin kuvaavaa, siltä se nimenomaan on tuntunut :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Lumikello89 Aloittelija

Onnea Mami_18 uutisesta! Me saatiin samana päivänä myös soitto nipt-tuloksista, ja meidän joulukuinen on :dummy1::Heartpink
    • Tykkää Tykkää x 8
  8. Mallura Peruskäyttäjä Joulukuun äidit 2019

Ukkostaakos muualla päin? Vantaalla tulee välillä vettä ihan reippaasti ja jyrisee niin maan pirusti. Tuli kiire lenkiltä kotiin..
  9. Iines-19 Tuttu foorumilla Joulukuun äidit 2019

Meillä täällä pohjoisessa on komia auringonpaiste. :cool:
  10. Mallura Peruskäyttäjä Joulukuun äidit 2019

Höh! Puhalteles sitä arskaa tännekin päin :joyful:
  11. Iines-19 Tuttu foorumilla Joulukuun äidit 2019

Täältä tulee... *PUUUHHH* :wink
  12. Mimosa-82 Rakastunut foorumiin Syyskuunmammat 2015

Sadetta odotellut täällä Tampereella monta päivää mutta joutunut sit kastelemaan kasvit itse. Muuten ei aurinkoisessa kelissä ole valittamista.
  13. Sointu-Helmiina Peruskäyttäjä Joulukuun äidit 2019

Hyvää juhannusta kaikille! Meillä grillataan kärpäsiä uhmaten omalla pihalla, oman kodin autuus ei ole vielä hiipunut. Tuttavaperhe tulee vieraaksi, heillä on puolivuotias vauva. :Heartred Olen innoissani, koska jaksettiin laittaa pari extraherkkua perusnakkien ja vartaiden lisäksi. Emäntäolo. :smug:
    • Tykkää Tykkää x 7

Jaa tämä sivu