Kesäkuun kuiskeet

Joko porukka tuntee liikkeitä?

En osaa sanoa onko liikkeitä vai muuta suoliston uudelleen järjestäytymistä. Viikko sitten jo tuntu kuin kärpänen kävelisi mahan sisäpuolella. Kutittaa. Pistin pahoinvointi lääkkeiden sivuoireiden piikkiin mutta nyt luinkin omista muistiinpanoista että esikoisesta tuntui samalle alussa enkä sillon syönyt lääkkeitä. Mulla nyt 13+2 ja tosiaan toinen raskaus.
 
Mä jo pohdin et varmaan hulkuks tulossa kun taas ajoissa alko tuntuun liikkeet. Nyt menossa 11+2 ja tuntenut jo hetken liikeitä. Tää jo kolmas et sinänsä varmaan se tekee et osaa tulkita ja tuntea liikkeet helpommin.
 
Mä jo pohdin et varmaan hulkuks tulossa kun taas ajoissa alko tuntuun liikkeet. Nyt menossa 11+2 ja tuntenut jo hetken liikeitä. Tää jo kolmas et sinänsä varmaan se tekee et osaa tulkita ja tuntea liikkeet helpommin.

Mulla tuntui tästä kolmannesta liikkeet 11+0 ja kakkosesta 11+1. Tosin nyt ei ole muutamaan päivään mitään selvää tuntunut, sykkeet tosin joka kerta samassa kohdassa :)
 
Hölmö aloittelija kyselee tyhmiä :hilarious: Miltä ne liikkeet oikein tuntuu? Ja miten aikaisin niitä voi tuntea? Täällä nyt parina päivänä tuntunut outoa "kutitusta" oikealla puolella, enkä oikein tiedä onko se vaan kuvitelmaa vai voiko liikkeitä tuntea jo nyt? Viikkoja nyt 12+1.
 
Hölmö aloittelija kyselee tyhmiä :hilarious: Miltä ne liikkeet oikein tuntuu? Ja miten aikaisin niitä voi tuntea? Täällä nyt parina päivänä tuntunut outoa "kutitusta" oikealla puolella, enkä oikein tiedä onko se vaan kuvitelmaa vai voiko liikkeitä tuntea jo nyt? Viikkoja nyt 12+1.

Jotku tuntee aikasin ja jotku myöhään, riippuu ihan kohdun asennosta, istukan paikasta ym. Tuntuu just semmoselta kutittelulta ja hipsutukselta tai pienten kuplien poksumiselta. :) Ite tunsin esikoisesta joskus rv14.
 
Jotku tuntee aikasin ja jotku myöhään, riippuu ihan kohdun asennosta, istukan paikasta ym. Tuntuu just semmoselta kutittelulta ja hipsutukselta tai pienten kuplien poksumiselta. :) Ite tunsin esikoisesta joskus rv14.


Tuo kuplien poksuminen on erittäin kuvaavaa, siltä se nimenomaan on tuntunut :grin
 
Ukkostaakos muualla päin? Vantaalla tulee välillä vettä ihan reippaasti ja jyrisee niin maan pirusti. Tuli kiire lenkiltä kotiin..
 
Sadetta odotellut täällä Tampereella monta päivää mutta joutunut sit kastelemaan kasvit itse. Muuten ei aurinkoisessa kelissä ole valittamista.
 
Hyvää juhannusta kaikille! Meillä grillataan kärpäsiä uhmaten omalla pihalla, oman kodin autuus ei ole vielä hiipunut. Tuttavaperhe tulee vieraaksi, heillä on puolivuotias vauva. :Heartred Olen innoissani, koska jaksettiin laittaa pari extraherkkua perusnakkien ja vartaiden lisäksi. Emäntäolo. :smug:
 
Takaisin
Top