Kesäkuun kuiskeet

Lady Alice

Seurustelun sensei
Helmimammat 2018
Kesä-äidit 2020
Uusi kuukausi. Uusi yleisen keskustelun ketju.

Mä en varmaan täällä olekaan maininnut, että meillä on ollut tässä samalla vireillä kaiken keskellä taloprojekti, jossa häämöttää maaliviiva. :) Tänään meillä oli pihatalkoot, jossa itse pääsin grillimaisteriksi. Onneksi pahoinvointi oli tänään rajoittunut vain aamun, niin ei haitannut tuo lihojen äärellä seisoskelu. :grin Lopuksi kuitenkin kiinnitin huomiota eteisen peilikaappissa näkyvään peilikuvaani. Jos joku ei nyt oikeasti huomannut mun mahaa, niin jo on kumma. Siis jessus, mikä pötsi. Työtakki ei kyllä peittänyt sitä riittävästi. :hilarious: Vielä pitäis vajaa kaksi viikkoa pystyä piilottelemaan nt-ultran yli. :shy:
 
Täällä myös ystävät ihmetelleet, kun paljastin osalle mahakuvan, että miten oon saanut sen kaikilta peitettyä. :joyful: Nämäkään ystävät, jotka näkevät mua päivittäin, ei olleet huomanneet mitään. Nyt onneksi alkoi töistä loma, ja piilottelut saa olla piiloteltu. Joka huomaa, niin nyt saa huomata... Mutta ihana on olla lomalla!!! :cheers
 
Ihanaa lomaa Iines!

Mulla on nt-ultraan vielä reilu 3vkoa enkä tiedä pystynkö pitämään salassa siihen asti :D Viikon päästä on ystävän valmistujaiset ja sinne tulee muitakin kavereita ja tuttuja ja just mietin, että menenkö suosista vaan maha pystyssä sinne :D joudun kuitenkin kulkemaan töissä pitkin kyliä T-paidassa (jos ne lämpimät kelit taas tulee), niin ei asia jää keltään muutenkaan enää epäselväksi :rolleyes:
 
Ihanaa lomaa Iines!

Mulla on nt-ultraan vielä reilu 3vkoa enkä tiedä pystynkö pitämään salassa siihen asti :D Viikon päästä on ystävän valmistujaiset ja sinne tulee muitakin kavereita ja tuttuja ja just mietin, että menenkö suosista vaan maha pystyssä sinne :D joudun kuitenkin kulkemaan töissä pitkin kyliä T-paidassa (jos ne lämpimät kelit taas tulee), niin ei asia jää keltään muutenkaan enää epäselväksi :rolleyes:
Kiitos! :happy: Ei muuta kuin maha pystyssä valmistujaisiin. :thumleft
 
Kesäloma on nyt tosiaan alkanut ja mielessä on kaikenlaista puuhaa, mitä haluan saada tehtyä. Sisällä aloittelin jo lauantaina siivouksia. Pikkukoululaisten (1. ja 4.lk) huone on siivottu kaappeja myöten. Ulkotöitä aloitin aamulla ja kitkin etupihan pensasaidasta rikkaruohot pois.

Nyt tulin sisälle tekemään ruokaa, mutta yhtäkkiä olinkin ihan voimaton. Olen kyllä juonut monta kertaa pihapuuhien välillä ja syönyt muutaman siivun vesimeloniakin välillä. Äh tätä raskautta, jos se tällä kertaa onkin tämmönen etten jaksa tehdä mitään ilman jatkuvia lepotaukoja. Just ja just sain perunat kuorittua ja perunat ja lihan pilkottua, jotta lihakeitto valmistuu tässä makoillessa. Tuntuu, että alkoi ehkä supistellakin siinä keittoa tehdessä. Tässä vaiheessa supistuksia on vaikea tunnistaa, mutta aika kurja olo vatsassakin oli.

No, pitää sitten pieninä annoksina tehdä hommia pihalla ja sisällä. Paljon on tekemistä ja tykkään puuhailla tässä kotosalla. Onneksi mulla on 1.5h päästä eka lääkärineuvola. Otan siellä asian puheeksi.
 
Täällä myös väsynyt äiti. Eilen kävin tunnin lenkin. Loppumatkasta alkoi supistella ja palautuminen vaati kolmen tunnin päiväunet. :smiley-ashamed004 Tänään kuvittelin siivoavani, mutta taitaa jäädä haaveeksi. Illalla lupasin lenkille lähtä, saa nähdä miten käy.
 
Tsemppiä väsymyksen kanssa! Kyllä mulla ainakin on veto pois töissä loppupäivästä eikä kotona oikein jaksa ihmeitä tehdä, vaikka haluaisin :/
 
Täällä kans yksi väsymyksen kanssa kamppaileva ja tuntuu, ettei työpäivinä jaksa tehdä mitään ja vapaapäivät palautuu töistä :sad001 loma on vasta heinäkuun lopussa jollei ennen sitä joudu jo jäämään sairaslomalle kun työpaikalla ei ole minkäänlaisia ilmanvaihtoja ja lämpötilat nousee kokoajan..:angry4
 
Päivä siivottu asuntovaunua ja syöty siellä lasten kanssa välipala ja iltapäiväruoka. Kesän alkuun kuuluu aina tämä päivä, jolloin laitetaan asuntovaunua reissukuntoon. Kiva jos pari reissua saadaan vedettyä miehen loman aikana.
 
Käytiin siinä nipt kokeessa jossa tutkittiin vauvan kromosomit ja sieltä myös sukupuoli selvisi :Heartblue
 
Käytiin siinä nipt kokeessa jossa tutkittiin vauvan kromosomit ja sieltä myös sukupuoli selvisi :Heartblue

Haitteko yksityiseltä lääkäriltä lähetteen testiin? Itsekin haluaisin mennä NIPT-testiin ja kyselin siitä nt-ultrassa, mutta en saanut selkoa, mistä lähetteen testiin saa -olettaen, ettei kuulu riskiryhmään ja teettää testin omalla kustannuksellaan.
 
Mä tunsin tästä aikaisin, jo 12 +X, sellaista muljumista kun makaa hiljaa paikallaan. Kolmessa edellisessä ei näin aikaisin ole tuntunut. Ihan kuin kerran olisi nopea pienen pieni tu-tu-tum tuntunut myös, mutta sen saatoin kuvitella. Oli silti vähän erikoinen sykäysten sarja. :Heartred Nyt 13 +0.
 
Joko porukka tuntee liikkeitä?

Mä tunsin viime viikolla kolmena peräkkäisenä päivänä sellaisia kevyitä hipaisuja oikealla puolella alavatsaa ja nyt on tuntunut joitain muljumisia, mutta noi muljumiset voi olla suolistostakin johtuvia. En ole varma. :grin
 
Takaisin
Top