Kesäkuun ketju

Lämpö palasi :Heartred :Heartred :Heartred

Mä niiiiiin rakastan sitä, kun on niin lämmin, että voi vaikka alasti juosta ja vaikka tuulee, niin ei palele.

Parasta ehkä kuitenkin on se, ettei tarvitse olla sisällä. Syödään (monesti kyllä myös syödään ulkona) ja nukutaan sisällä, muuten ollaan koko ajan ulkona.
Ihan mahtavaa! Huvittavaa, kun meidän puput oikeesti rojottaa mahallaan äksässä :) Nauttivat kesästä talven jälkeen nekin :wink
Syövät välillä ja taas rojahtavat varjoon pötkölleen.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mun mielestä täällä ei ole ollenkaan lääkärikäyntejä raskauden aika jos ei mitään vaivoja ilmene.
 
Nyt on ihan pakko jakaa teijän kaa. Näin viime yönä unta että synnytin tummatukkasen tytön :) ei siinä mitään mutta se synty näillä viikoilla ja tuli tosta mahan läpi... Oli kuitenkin ihan normaalin kokonen vauva. Oon nyt päivän miettiny että olikohan tämäki enneuni että tyttö tulee ja et syntyy sektiolla? Näin nimittäin esikoisen raskausaikana unta pienestä vaaleatukkasesta pojasta ja juuri sellainen meille tuli :) :Heartred
 
Ihan selvä ennustus :)

Minä näin aika pian plussauksen jälkeen samantyyppisen unen, tosin siinä vauva ei tullut vatsan läpi vaan yhtäkkiä oli vaan syntynyt. Mut sama juttu; mustat melko pitkät hiukset tytöllä. Tyttöä siis toivoisin, että vähän tämä meidän perheen ukkovalta vähenisi :wink
Mulla on ihan tyttöolo. Tosin tänään ultrassa viuhui jotakin jalkovälissä!!!! Mut se oli IHAN varmasti napanuora, eiks niin.. :grin
 
Onnea paljon Viiki! Toivon sydämeni pohjasta,että tällä kertaa kaikki menee hyvin :Heartred
 
Mäkin näin joskus raskaana ollessani hassun unen, että synnytin vatsan läpi, MUTTA valkean hevosen :D ei ollut enneuni missään muodossa, tai toki vaaletukkainen tyttö tuli :wink
Mussa ei taida olla ennustajan vikaa!
Hyvää juhannusta kaikille!:talk017
 
Ihan aiheesta kukkaruukkuun, tän päivän netti iltalehdessä hehkutetaan monacon ruhtinattaren raskautta. Sielläkin jouluvauva tuloillaan, oli myös hänellä pieni suloinen kumpu jo näkyvillä. :)
 
^ huomasin saman uutisen :) Ajattelin, että sata vuotta sitten olisi jännitetty, minkä nimen uusi kuninkaallinen saa ja sitten saman nimisiä olisi paljon Suomessakin.

Mikäköhän ikiliikkuja tuolla mun masussa kasvaa..? Siellä se hipsuttaa ja kutittelee, melko selvästi jo myllerrys tuntuu kun istuu sohvalla jalat koukussa :Heartred vko 14+5.
 
onnea I-P uudesta kodista mashaAllah :)

täällä mies on katellu meille autoa ja inshaAllah jos saadaa mein vespa myytyä hyvällä hinnalla ni hommataa vanha auto, paremmin sellai sopii ku vespa koska kun lapsimäärä kasvaa ni tarttee kyl auton, 2 pyöräsellä ei hirveest sillo liikuta enää. ja eilen täällä oli todistusten jako koulussa ja esikko pääs tokalle luokalle alhamdulillah :)
meilläki tuo ninja harrastaa treenejä aina silloin tällöin kunnolla tuolla että tuntuu vähä voimakkaamminki, on se vaa niin ihanaa. :)
 
Takaisin
Top