Jaahas, meidän yläkerran naapurit ovat muuttamassa pois, ja tänään on näköjään sitten se virallinen muuttopäivä. Aikamoista kolinaa ja ryminää kuuluu sieltä. Oli pikkasen hankaluuksia saada Benjiä päikkäreille, kun säpsähteli kolinaa, mutta kyllä se nyt tuntuu nukahtaneen, kun ei kuulu makkarista muuta kuin tuhinaa. Meillä meni viime yö muuten ihan kivasti, jee! Syötin jätkän kyllä viideltä aamulla, kun eiliset syömiset jäi aika niukoiksi, kun tämä mamma kävi jumppailemassa, ja Benji ei ollut suostunut syömään pullosta taaskaan. Nukuttiin siitä puoli yhdeksään saakka. :)
Sinttu, täällä kanssa samat fiilikset siivoamisen kanssa. Vaikken itsekään ole mikään siisteyden perikuva, niin kyllä aina esim. ruuanlaiton aikana/jälkeen saan ne välineet ja tarpeet laitettua takaisin paikoilleen. Mies kun kokkaa, niin tomaattimurskapurkit sun muut jää 100% varmasti siihen tasoille seikkailemaan siihen asti, että minä ne siivoan siitä pois. Ja miksi kaikki muovit ja teepussit pitää heittää tiskialtaaseen?? Ottaa päähän kerätä niitä sieltä limaisesta vedestä, kun meneehän ne vedenpoistoreiät tukkoon kaikesta siitä roskasta... Murinaa. Muuten mies on kyllä ihan ihana. [:)]
Halipossulle haleja ([:)]) imettämisen lopetuksen kanssa.
Mä tartuin Sannan tekstissä tuohon "viineriä"-sanaan. Mums. Nälkä! Kotona ei oo ku tummaa leipää ja omenoita. Mä en ala.
Elegia: jee, että Eemelin iho paranee! Hurraa! Täällä on poskissa taas isot laikut, enkä tiedä, että onko ne vieläkin muka sitä sientä vai jotain muuta ihottumaa. Pitää taas vissiin lähtä lääkäriin...
Joo hei, Ikea on kyllä sellainen mesta, että sinne saa rahansa uppoomaan aika rivakasti. Ylläristi ostosten summa on aina jotain 200 euroa, kun on tarttunut mukaan kaikkea pientä. Plus, että mä käyn sieltä ostamassa siideriä, karkkia ja rieskaa. :)
Maarinen: mulla tulee vieläkin suihkuamalla maitoa! Johtunee siitä, että Benji ei ole vieläkään kauheen täsmällisellä rytmillä, ja saattaa välillä venyttää syömistä viiteenkin tuntiin päivällä. Nyt Benji on keksinyt, että päätä ei tarvitse välttämättä kääntää pois maidon suihkutessa, vaan sitä voi suu auki juoda niinkuin hanasta. [:D]
Hei, Amppu ja PK-seutulaiset: mäkin saattaisin päästä kahvittelemaan tuolloin 24.7.! Mies kyllä varmaan tulis mukaan Helsinkiin, mutta ainahan mä voin pistää sen yksinään kaupoille...
Nyt meikkiä naamaan, jos sattuis lähtemään vielä ulkoilemaankin tänään.