Kesäkuun juttuja

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mami1986
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ellem, tosi kiva lukea kuinka meillä on niin samansuuntaisia ajatuksia tästä raskaudesta. Mekin hetki mietittiin keskeytystä ja itse olin sen kannalla enemmän kuin mies, mutta päädyttiin pitämään tämäkin tulokas. Lapsille en oo kerta kaikkiaan uskaltanut vielä kertoa, en tosin vanhemmillenikaan. Täytyy kerätä vielä muutama kuukausi rohkeutta, että oon valmis ottamaan vastaan kommentit. Epäilen ettei ne ole kovinkaan ilahtuneita.

Minäkään en pahan migreenin takia voi syödä e-pillereitä, niin on ollut kondomi käytössä. Ei olla varmaan huikean seksin jälkeen edes muistettu tarkistaa kondomin kuntoa ja tässä sitä nyt ollaan. Meinattiin laittaa molemmilta putket poikki, kunhan vauva on syntynyt. Ihan vaan varmuuden vuoksi.

Mä olen ollut jo työttömänä 1,5 vuotta ja kun liiton raha on suhteellisen hyvä, niin en ole edes töihin menossa. Asutaan tällä hetkellä puolivalmiissa talossa, jota ollaan rakennettu 3 vuotta. Yläkerta puuttuu ja ei edes lämmitystä ole. Laattalattiat on aika kylmät. Idea oli, että rakentelisin taloa sillä välin kun ukkokulta käy töissä, mutta ei siitä oikein mitään näillä voinneilla ole tullut. Kunhan sais vaan talon valmiiksi ennen pakkasia.

Aika ahasta meillä on kun kuudestaan asutaan alakerrassa, jossa 2 makkaria, olkkari, keittiö jne. Onneksi vanhin poika lähtee viikon päästä inttiin niin vähän helpottaa.

Takaisin