Kun odotin esikoista, niin siskot järjeti mulle vauvakutsut. Tulin lauantaina töistä kotiin ja ihmettelin kun kaiken maailman ihmiset oli pihassa ja nauroinkin että onkos täällä jotkut juhlat kun on kaikki samaan aikaan tullu. Toinen siskoni sanoi että on, mun vauvakutsut ja olin ihan äimänä! Yhtään en ollut aavistllut mitään vaikka mieskin oli juonssa mukana. En itse aio pistää tikkua ristiin vauvakutsujen takia nyt, mut jos taas yllärijuhlat pidetään niin kiva. Itse suunnittelin nuoremmalle siskolleni vauvakutsut silloin kun hän odotti, joten tämä oli "kosto".
Mieheni ei olisi kehdannu pitää varpajaisia kun esikoinen syntyi koska hän ei halunnut juhlia, kun minä makaan sairaalassa. Suunniteltu sektio oli kuitenkin perjantaina ja patistin miestäni pitämään juhlat kun oli pari päivää aikaa suunnitella lauantaille juhlia. Sanoin että täytyy hänen juhlistaa esikoispoikaansa kunnolla, joten hän vuokrasi mökin ja kutsui vain lähimmät. Homma kuitenkin riistäytyi käsistä ja tuli kutsutut ja paljon paljon kutsumattomia, mutta hauskaa heillä oli, mikä oli pääasia!