No huh-huh ja heipä-hei kaikille!
Aloin eilen epäilemään, että mitenkähän se on tämän laita, kun alkoi tuntua, että edellisistä kuukautisista on pitkä aika, lisäksi eto-oloa, lämpöilyä, jatkuvaa pissauksen tarvetta, muutenkin "kumma olo". Viime viikolla tuli vähän vuotoa, mutta eipä sitten kuukautiset alkaneetkaan. Monta kertaa on tässä tapahtunut, että kuukautiset olleet "myöhässä", sitten ollut tiputtelua ja lopulta runsasta, lisäksi ollut alkavia oireita. No, eilen löysin selityksen asialle: kemiallinen raskaus, niitähän minulla on ollut! Tai sitten ei. Joka tapauksessa kuukautiset on olleet niin epäsäännölliset, etten ole merkinnyt niitä ylös juurikaan, ainoa merkintä löytyi maaliskuulta!!! Sen muistin, että reilu kuukausi sitten oltiin reissussa ja silloin oli taas tiputtelua, sitten normi vuotoa, elikkä ne siis viimeiset.
Eilen tein clearbluen testin ja olipa kumma tulos: testi-ikkunaan tuli pelkkä vahva pystyviiva ja kontrolli-ikkunaan se vaakaviiva. En löytänyt mistään, mitä tuo tarkoittaa, siis kun ei tullut plussaa eikä miinusta vain pystyviiva :O. Sitten kävin hakemassa kaupan 3 egen liuskat ja testasin ne ja molemmat päräytti kaksi viivaa. Tänään kävin aamulla vielä hakemassa clearbluen digitaalisen, ja sillä tuli tulos 3+. Eli onkohan tuo sitten niin, että edellisistä kuukautisista tuon mukaan olisi yli 5 viikkoa ja siitä laskettuna la. 1.3. ? Eli sitten ei olisi ainakaan kemiallinen raskaus kyseessä.
Tää nyt tuntuu kyllä aika hurjalta ajatus, että olisi tulossa toinen, tyttö siis on 2v2kk vanha. Olin ajatellut, että riittäisi tämä yksikin lapsi... Tän kierron aikana ei ole edes tullut puputeltua kuin yhden ainoan kerran!!! Mutta niinhän kyllä kävi tuon ekan lapsenkin kanssa: tulin raskaaksi heti, kun miehen olin tavannut.
Ainiin, ja esittelyä: ikää "tarpeeksi", eli kun viimeksikin täällä palstalla olin seniori, niin miksipä se muuttuisi;). Tiedossa siis taas kaikki tutkimukset, kun viimeksi jo oli vahva (ja rankka) epäilys, että lapsella olisi joku kehityshäiriö. Asustelen Hgissä ja viimeksi käytiin Kättärillä synnyttämässä. Semmoista. Eli kattellaan, mihin tää johtaa.