Kesäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Raskauskeijun ovistestiin tuli vain hailu haamu. Näköjään tää PC ovistesti näyttää hyvin myös raskauden!
Joo, onestepin ovistesti ei näytä mitään, mutta pc:n ovistesti tosiaan näyttää raskauden, kuten sanoitkin. Aika mielenkiintoista. 😁

No se päättäväisyys ei pitkälle kantanut ja tänään taas pissattiin tikkuun. 🙄 olihan tässä nyt jo muutamia päiviä välissä.

Nyt on testit loppu ja oon menossa tytön kanssa viikonloppuna reissuun niin jospa sitä nyt vähän rentoutuis. Alkaa jo lähenemään tasavahvoja viivoja 🥹 niin eipä tämän jälkeen muutenkaan taida olla ideaa liuskoja tehdä. Jos sen yhden digin vielä joskus ens viikolla 🙈IMG_9973.jpeg

Lisäilen mun testirivistön tähän mennessä. Ekassa testissä haamu, joka nippanappa näkyy, mut hienosti vahvistunu vaikka päivittäin oon testannu. Testailen varmaan viel pari päivää päivittäin ja sit siirryn joka toinen päivä -rytmiin.
IMG_8304.jpeg

Ei ole testikuva mutta verikoetulos vuorokauden välillä otetuista verikokeista 😍 Lääkäri ei ole vielä soittanut niin laitoin nuo johonkin netin hcg-nousu-laskuriin ja se sano että erinomainen nousu, kylläpä tuntu ihanalta, helpottaa stressiä paljon 🥲 Mulla nyt RV 4+4.IMG_20251010_150900.jpg

Ei ole testikuva mutta verikoetulos vuorokauden välillä otetuista verikokeista 😍 Lääkäri ei ole vielä soittanut niin laitoin nuo johonkin netin hcg-nousu-laskuriin ja se sano että erinomainen nousu, kylläpä tuntu ihanalta, helpottaa stressiä paljon 🥲 Mulla nyt RV 4+4.View attachment 148901
Tuo on todella erinomainen nousu, mahtavaa! 🤩

Wau, onpa hienosti tummunu 😍
Jep!! Ja toi torstaina tehty rfsu early puikko on 10mIU/ml ja tän aamunen pregcheck 25mIU/ml ni olin tosi ihmeissään ja onnellinen et olikin noin tumma! Jospa torstaina tai perjantaina tekis seuraavaks digin jos jo pärähtäis +3 🤭

Tässä kaksi varhaistestiä ja eilinen normitesti. En tiedä, miksi ensimmäisessä viivatestissä on viiru, mutta uskoisin olevan silti olevan oikea tulos. Nyt voisi jo ehkä luottaa, että on olen raskaana :No Evil Monkey: Viimeisimmän otin päivää ennen kuukautisten oletettavaa alkua.

Liitteet

• IMG_20251009_023031.jpg
    IMG_20251009_023031.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 26
  • IMG_20251012_125739.jpg
    IMG_20251012_125739.jpg
    1.3 MB · Katsottu: 26
  • IMG_20251013_012428.jpg
    IMG_20251013_012428.jpg
    1.2 MB · Katsottu: 26
Äh nyt 5+1 clearblue viikkotikulla näyttää vielä 2-3🫤 Oli kyllä vähän laimea näytekin tänä aamuna et en tiiä vaikuttaako sekin. Missä kohtaa muilla noussut siihen 3+?

Äh nyt 5+1 clearblue viikkotikulla näyttää vielä 2-3🫤 Oli kyllä vähän laimea näytekin tänä aamuna et en tiiä vaikuttaako sekin. Missä kohtaa muilla noussut siihen 3+?
Ei ole laisinkaan poikkeavaa, ettei ole vielä noussut tuossa vaiheessa. Nousu on tosi yksilöllistä. 😊 Lisäksi näytteen vahvuus merkkaa paljon, kun puhutaan pissatestistä. Tein tuon takia itse ekan vasta 5+3 ja silloin oli 3+.

Takaisin