Joo, onestepin ovistesti ei näytä mitään, mutta pc:n ovistesti tosiaan näyttää raskauden, kuten sanoitkin. Aika mielenkiintoista.Raskauskeijun ovistestiin tuli vain hailu haamu. Näköjään tää PC ovistesti näyttää hyvin myös raskauden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo, onestepin ovistesti ei näytä mitään, mutta pc:n ovistesti tosiaan näyttää raskauden, kuten sanoitkin. Aika mielenkiintoista.Raskauskeijun ovistestiin tuli vain hailu haamu. Näköjään tää PC ovistesti näyttää hyvin myös raskauden!

Tuo on todella erinomainen nousu, mahtavaa!Ei ole testikuva mutta verikoetulos vuorokauden välillä otetuista verikokeistaLääkäri ei ole vielä soittanut niin laitoin nuo johonkin netin hcg-nousu-laskuriin ja se sano että erinomainen nousu, kylläpä tuntu ihanalta, helpottaa stressiä paljon
Mulla nyt RV 4+4.View attachment 148901
Wau, onpa hienosti tummunuTämän aamun! Olin yllättynyt että olikin jo noin selkeä toinen viiva! 4+4 ehkä, ovulaatiosta ei tietoa![]()
Jep!! Ja toi torstaina tehty rfsu early puikko on 10mIU/ml ja tän aamunen pregcheck 25mIU/ml ni olin tosi ihmeissään ja onnellinen et olikin noin tumma! Jospa torstaina tai perjantaina tekis seuraavaks digin jos jo pärähtäis +3Wau, onpa hienosti tummunu![]()
Kyllä tämä mun silmään on positiivinen, onnea!View attachment 148971Taitaa plussa olla?
On positiivinenView attachment 148971Taitaa plussa olla?
Viimeisimmän otin päivää ennen kuukautisten oletettavaa alkua.Ei ole laisinkaan poikkeavaa, ettei ole vielä noussut tuossa vaiheessa. Nousu on tosi yksilöllistä.Äh nyt 5+1 clearblue viikkotikulla näyttää vielä 2-3Oli kyllä vähän laimea näytekin tänä aamuna et en tiiä vaikuttaako sekin. Missä kohtaa muilla noussut siihen 3+?