Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ootko ihan varma, ettÀ ovis ei ole ollut myöhemmin? Kuitenkin viiva tummennu dpo15 ja dpo18 vÀlillÀ selvÀsti, vaikka hailakka onkin. Jos vaan olisi aikaisempaa kuin ajattelet?Heips, uskallan nyt laittaa tÀnne jotain, stressailen tÀÀllÀ yksiksenitietysti koko viikko vertaillut muiden upeisiin viivoihin, ja pitkin viikkoa toivonut, ettÀ omat tummuisi dpo pÀivÀt huomioiden, mutta hailakkaa mielestÀni on?
Olin ajatellut olla tÀnÀÀn testaamatta, mutta tulihan sitÀ illalla vaan pakkoeikÀ ehkÀ hyvÀ idea oman mielenrauhan vuoksi. MitÀ mieltÀ nÀistÀ, onkohan toivoa?
ilmeisesti pitÀisi olla kuitenkin 4+3-4+4. Viikkodigi tullut tehtyÀ ma ja eilen to, nÀyttÀneet 1-2vko
View attachment 149350View attachment 149351
Ihanaa, kun jaksoit vastailla.Ootko ihan varma, ettÀ ovis ei ole ollut myöhemmin? Kuitenkin viiva tummennu dpo15 ja dpo18 vÀlillÀ selvÀsti, vaikka hailakka onkin. Jos vaan olisi aikaisempaa kuin ajattelet?
TÀÀ ei nyt ehkÀ ole sitÀ, mitÀ haluat kuulla, mutta itsellÀni hidas vahvistuminen ja haaleat viivat ei ole olleet hyvÀ merkki, MUTTA me kaikki ollaan yksilöitÀ ja se, ettÀ jollain muulla ei ole kÀynyt hyvin, ei tarkoita, ettÀ sulla kÀy samoin. Itse pÀÀsin vastaavassa tilanteessa (ja toisen puolisissa vatsakivuissa) kesÀllÀ tarkkaan hcg seurantaan, ne tuplaantumisajat antaa aika hyvin osviittaa siitÀ, onko kaikki "normaalisti". EhkÀ sÀ voisit kans saada HCG testauksen viikonlopun jÀlkeen ja toisen sit 48h jÀlkeen siitÀ? Jos viivat ei viikonloppunakaan vahvistu siis. Tosi piinaavaa odottaapaljon jaksamista nyt seuraaviin pÀiviin, epÀtietoisuus on pahinta ja toivon, ettÀ sulla kyseessÀ olisi vain myöhÀisempi ovis ja kiinnittyminen, minkÀ takia nousu "hitaampaa"
![]()
YmmÀrrÀn! Mun tarkoitus ei ollut pelotella, mutta itse oon arvostanut vastaavassa tilanteessa "molempien" puolien kuulemista.Ihanaa, kun jaksoit vastailla.TÀssÀ kohtaa on tosiaan tarve ihan jÀrkipuheelle ja just vertaiskeskustelulle. Mies yrittÀÀ olla tsemppava ja uskoa asiaan, mutta ei sen enempÀÀ osaa tarkastella
Lopetin pillerit vuosien jĂ€lkeen 5kk sitten ja alettiin heti yrittÀÀ, kierto meni heti sÀÀnnölliseksi 26 pĂ€ivĂ€iseksi, ja olen tikutellut ovistakin joka kierrolla, ja voi toki olla +1 pĂ€ivĂ€ kuvissa, mutta ei paljoa auta â nĂ€in ainakin olettaisin
TÀytyypi tutustua noihin verikokeisiin, josko ehkÀ menisi testaamaan.
Alkuviikosta olin toiveikas, mutta nyt alkaa vÀhÀn olemaan skeptinen. Toivotaan, ettÀ viivat tummenee ja pysyy mukanaKiitos kaikille optimistisuudesta, ja ihanaa odottelua kaikille plussanneille
Toivottavsti pÀÀsen sille puolelle pian myös
![]()
Tein tÀnÀÀ uudestaan digin niin olihan siinÀ viikot tipahtanu joten kesken tÀÀ on menny.EhkÀ mÀkin nyt uskallan tÀnne liittyÀ jos vaikka saisi vertaistukea.mulla 6 lasta ennestÀÀn ja ennen tÀtÀ viimesintÀ lasta sain viime vuoden kevÀÀllÀ ensimmÀisen keskenmenon ja sit tulin viidennestÀ kierrosta uudestaan raskaaks. HeinÀkuun lopussa tuli yllÀri plussa joka meni elokuussa kesken. Varhaisultrassa nÀkyi raskaus oikeassa paikassa mutta ei ruskuaispussia eikÀ alkiota. Vuoto oli alkanut nihkeÀnÀ pari pÀivÀÀ ennen ultraa. Keskenmeno kierto oli ja meni ja seuraavasta plussasin jÀlleen. Mutta nyt nÀÀ mun testit junnaa eikÀ vahvistu millÀÀn. Onko tÀÀkin nyt menossa kesken vai mitÀ ihmettÀ.
ekassa keskenmenossa viivat vahvistu hyvin ja tokassa vahvistu mutta ei tullut niin tummia. TiedÀn ovispÀivÀn tÀstÀ kierrosta ja lÀmpöjÀkin seurasin mistÀ nÀkee kiinnittymisen mikÀ myös tukee sitÀ ettÀ sain ekan haamun dpo10. Dpo11 digiin raskaana 1-2 ja dpo15 digiin raskaana 2-3. Ja liuskoilla nÀyttÀÀkin hyvÀltÀ siihen dpo15-16 asti jonka jÀlkeen nÀÀ on hieman vaaleempia mut ei vaalene eikÀ tummene. Onko kellÀÀn vastaavaa kokemusta? Varhaisultra on varattu 6+2 ja tÀnÀÀ pitÀis olla oviksen mukaan laskurilla 4+4. 9 pÀivÀÀ ekasta plussasta ja edelleen noin vaaleeta. Oon myös kokeillu rfsu testeillÀ ja ne tekee samaa kuin nuo pc testit.
Oon tosi pahoillaniTein tÀnÀÀ uudestaan digin niin olihan siinÀ viikot tipahtanu joten kesken tÀÀ on menny.nyt pitÀÀ vaan odotella vuotoa.
![]()
Oon pahoillaniTein tÀnÀÀ uudestaan digin niin olihan siinÀ viikot tipahtanu joten kesken tÀÀ on menny.nyt pitÀÀ vaan odotella vuotoa.
![]()
Todella ikÀvÀÀTein tÀnÀÀ uudestaan digin niin olihan siinÀ viikot tipahtanu joten kesken tÀÀ on menny.nyt pitÀÀ vaan odotella vuotoa.
![]()
PahoittelutTein tÀnÀÀ uudestaan digin niin olihan siinÀ viikot tipahtanu joten kesken tÀÀ on menny.nyt pitÀÀ vaan odotella vuotoa.
![]()
Itse tein ovistestin ensin, selllainen kun sattu olemaan kaapissa, samanlainen viiva tuli ja lÀhdin siltÀ istumalta hakemaan raskaustestiÀ. En ole tÀssÀ saanut koskaan ovistestiin plussaa, niin ajattelin, ettÀ nyt on kyllÀ ehkÀ jokin muu
MinÀ myös olen tehnyt molemmilla kerroilla ensin tuon ovistestin ja sitten raskaustestin perÀÀn. Kiva ettÀ toimii joka tarkoitukseen!Itse tein ovistestin ensin, selllainen kun sattu olemaan kaapissa, samanlainen viiva tuli ja lÀhdin siltÀ istumalta hakemaan raskaustestiÀ. En ole tÀssÀ saanut koskaan ovistestiin plussaa, niin ajattelin, ettÀ nyt on kyllÀ ehkÀ jokin muu![]()