KesÀkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€ AloituspĂ€ivĂ€mÀÀrĂ€
Heips, uskallan nyt laittaa tĂ€nne jotain, stressailen tÀÀllĂ€ yksikseniđŸ„č tietysti koko viikko vertaillut muiden upeisiin viivoihin, ja pitkin viikkoa toivonut, ettĂ€ omat tummuisi dpo pĂ€ivĂ€t huomioiden, mutta hailakkaa mielestĂ€ni on?đŸ„ș
Olin ajatellut olla tĂ€nÀÀn testaamatta, mutta tulihan sitĂ€ illalla vaan pakko 😂 eikĂ€ ehkĂ€ hyvĂ€ idea oman mielenrauhan vuoksi. MitĂ€ mieltĂ€ nĂ€istĂ€, onkohan toivoa?đŸ˜©đŸ€ ilmeisesti pitĂ€isi olla kuitenkin 4+3-4+4. Viikkodigi tullut tehtyĂ€ ma ja eilen to, nĂ€yttĂ€neet 1-2vkođŸ„ČIMG_9414.jpegIMG_9355.jpeg

Heips, uskallan nyt laittaa tĂ€nne jotain, stressailen tÀÀllĂ€ yksikseniđŸ„č tietysti koko viikko vertaillut muiden upeisiin viivoihin, ja pitkin viikkoa toivonut, ettĂ€ omat tummuisi dpo pĂ€ivĂ€t huomioiden, mutta hailakkaa mielestĂ€ni on?đŸ„ș
Olin ajatellut olla tĂ€nÀÀn testaamatta, mutta tulihan sitĂ€ illalla vaan pakko 😂 eikĂ€ ehkĂ€ hyvĂ€ idea oman mielenrauhan vuoksi. MitĂ€ mieltĂ€ nĂ€istĂ€, onkohan toivoa?đŸ˜©đŸ€ ilmeisesti pitĂ€isi olla kuitenkin 4+3-4+4. Viikkodigi tullut tehtyĂ€ ma ja eilen to, nĂ€yttĂ€neet 1-2vkođŸ„ČView attachment 149350View attachment 149351
Ootko ihan varma, ettĂ€ ovis ei ole ollut myöhemmin? Kuitenkin viiva tummennu dpo15 ja dpo18 vĂ€lillĂ€ selvĂ€sti, vaikka hailakka onkin. Jos vaan olisi aikaisempaa kuin ajattelet? đŸŒˆâ€ïž

TÀÀ ei nyt ehkĂ€ ole sitĂ€, mitĂ€ haluat kuulla, mutta itsellĂ€ni hidas vahvistuminen ja haaleat viivat ei ole olleet hyvĂ€ merkki, MUTTA me kaikki ollaan yksilöitĂ€ ja se, ettĂ€ jollain muulla ei ole kĂ€ynyt hyvin, ei tarkoita, ettĂ€ sulla kĂ€y samoin. Itse pÀÀsin vastaavassa tilanteessa (ja toisen puolisissa vatsakivuissa) kesĂ€llĂ€ tarkkaan hcg seurantaan, ne tuplaantumisajat antaa aika hyvin osviittaa siitĂ€, onko kaikki "normaalisti". EhkĂ€ sĂ€ voisit kans saada HCG testauksen viikonlopun jĂ€lkeen ja toisen sit 48h jĂ€lkeen siitĂ€? Jos viivat ei viikonloppunakaan vahvistu siis. Tosi piinaavaa odottaa đŸ˜”â€đŸ’« paljon jaksamista nyt seuraaviin pĂ€iviin, epĂ€tietoisuus on pahinta ja toivon, ettĂ€ sulla kyseessĂ€ olisi vain myöhĂ€isempi ovis ja kiinnittyminen, minkĂ€ takia nousu "hitaampaa" đŸ€—

Ootko ihan varma, ettĂ€ ovis ei ole ollut myöhemmin? Kuitenkin viiva tummennu dpo15 ja dpo18 vĂ€lillĂ€ selvĂ€sti, vaikka hailakka onkin. Jos vaan olisi aikaisempaa kuin ajattelet? đŸŒˆâ€ïž

TÀÀ ei nyt ehkĂ€ ole sitĂ€, mitĂ€ haluat kuulla, mutta itsellĂ€ni hidas vahvistuminen ja haaleat viivat ei ole olleet hyvĂ€ merkki, MUTTA me kaikki ollaan yksilöitĂ€ ja se, ettĂ€ jollain muulla ei ole kĂ€ynyt hyvin, ei tarkoita, ettĂ€ sulla kĂ€y samoin. Itse pÀÀsin vastaavassa tilanteessa (ja toisen puolisissa vatsakivuissa) kesĂ€llĂ€ tarkkaan hcg seurantaan, ne tuplaantumisajat antaa aika hyvin osviittaa siitĂ€, onko kaikki "normaalisti". EhkĂ€ sĂ€ voisit kans saada HCG testauksen viikonlopun jĂ€lkeen ja toisen sit 48h jĂ€lkeen siitĂ€? Jos viivat ei viikonloppunakaan vahvistu siis. Tosi piinaavaa odottaa đŸ˜”â€đŸ’« paljon jaksamista nyt seuraaviin pĂ€iviin, epĂ€tietoisuus on pahinta ja toivon, ettĂ€ sulla kyseessĂ€ olisi vain myöhĂ€isempi ovis ja kiinnittyminen, minkĂ€ takia nousu "hitaampaa" đŸ€—
Ihanaa, kun jaksoit vastailla. đŸ„č TĂ€ssĂ€ kohtaa on tosiaan tarve ihan jĂ€rkipuheelle ja just vertaiskeskustelulle. Mies yrittÀÀ olla tsemppava ja uskoa asiaan, mutta ei sen enempÀÀ osaa tarkastella🙈 Lopetin pillerit vuosien jĂ€lkeen 5kk sitten ja alettiin heti yrittÀÀ, kierto meni heti sÀÀnnölliseksi 26 pĂ€ivĂ€iseksi, ja olen tikutellut ovistakin joka kierrolla, ja voi toki olla -1 pĂ€ivĂ€ kuvissa, mutta ei paljoa auta — nĂ€in ainakin olettaisin đŸ„Č TĂ€ytyypi tutustua noihin verikokeisiin, josko ehkĂ€ menisi testaamaan.

Alkuviikosta olin toiveikas, mutta nyt alkaa vĂ€hĂ€n olemaan skeptinen. Toivotaan, ettĂ€ viivat tummenee ja pysyy mukana đŸ€ž Kiitos kaikille optimistisuudesta, ja ihanaa odottelua kaikille plussanneilleđŸ©· Toivottavsti pÀÀsen sille puolelle pian myösđŸ™đŸŒ

Muokattu viimeksi:
Ihanaa, kun jaksoit vastailla. đŸ„č TĂ€ssĂ€ kohtaa on tosiaan tarve ihan jĂ€rkipuheelle ja just vertaiskeskustelulle. Mies yrittÀÀ olla tsemppava ja uskoa asiaan, mutta ei sen enempÀÀ osaa tarkastella🙈 Lopetin pillerit vuosien jĂ€lkeen 5kk sitten ja alettiin heti yrittÀÀ, kierto meni heti sÀÀnnölliseksi 26 pĂ€ivĂ€iseksi, ja olen tikutellut ovistakin joka kierrolla, ja voi toki olla +1 pĂ€ivĂ€ kuvissa, mutta ei paljoa auta — nĂ€in ainakin olettaisin đŸ„Č TĂ€ytyypi tutustua noihin verikokeisiin, josko ehkĂ€ menisi testaamaan.

Alkuviikosta olin toiveikas, mutta nyt alkaa vĂ€hĂ€n olemaan skeptinen. Toivotaan, ettĂ€ viivat tummenee ja pysyy mukana đŸ€ž Kiitos kaikille optimistisuudesta, ja ihanaa odottelua kaikille plussanneilleđŸ©· Toivottavsti pÀÀsen sille puolelle pian myösđŸ™đŸŒ
YmmÀrrÀn! Mun tarkoitus ei ollut pelotella, mutta itse oon arvostanut vastaavassa tilanteessa "molempien" puolien kuulemista.

IhmistenhĂ€n HCG tasot on tosi yksilöllisiĂ€ ja ei voi just vertailla muihin. Sulla kuitenkin nĂ€ky vahvistusta testeissĂ€, toivotaan, ettĂ€ jatkaa vahvistumista ❀se tuplaantuminen on tĂ€rkeintĂ€đŸŒˆ jos sulla ei oo aiempia raskauksia joihin verrata, niin en ehkĂ€ olisi edes niin huolissaan đŸ€— mulla itsellĂ€ni oma huoli hitaasti vahvistuvista testeistĂ€ nousi myös kokemuksesta, ettĂ€ aikaisemmin ne on vahvistuneet nopeampaa. Voi hyvin olla, ettĂ€ kuulut ryhmÀÀn naisia, joiden hcg tasot on alemmat tai ei nĂ€y pissatesteillĂ€ niin hyvin 😊

Paljon tsemppiĂ€ odotteluun ja ihanaa, ettĂ€ mies on positiivinen ja tukee ❀ toivon kovasti, ettĂ€ kaikki menee hyvin!

EhkĂ€ mĂ€kin nyt uskallan tĂ€nne liittyĂ€ jos vaikka saisi vertaistukea. đŸ„ș mulla 6 lasta ennestÀÀn ja ennen tĂ€tĂ€ viimesintĂ€ lasta sain viime vuoden kevÀÀllĂ€ ensimmĂ€isen keskenmenon ja sit tulin viidennestĂ€ kierrosta uudestaan raskaaks. HeinĂ€kuun lopussa tuli yllĂ€ri plussa joka meni elokuussa kesken. Varhaisultrassa nĂ€kyi raskaus oikeassa paikassa mutta ei ruskuaispussia eikĂ€ alkiota. Vuoto oli alkanut nihkeĂ€nĂ€ pari pĂ€ivÀÀ ennen ultraa. Keskenmeno kierto oli ja meni ja seuraavasta plussasin jĂ€lleen. Mutta nyt nÀÀ mun testit junnaa eikĂ€ vahvistu millÀÀn. Onko tÀÀkin nyt menossa kesken vai mitĂ€ ihmettĂ€. 😱 ekassa keskenmenossa viivat vahvistu hyvin ja tokassa vahvistu mutta ei tullut niin tummia. TiedĂ€n ovispĂ€ivĂ€n tĂ€stĂ€ kierrosta ja lĂ€mpöjĂ€kin seurasin mistĂ€ nĂ€kee kiinnittymisen mikĂ€ myös tukee sitĂ€ ettĂ€ sain ekan haamun dpo10. Dpo11 digiin raskaana 1-2 ja dpo15 digiin raskaana 2-3. Ja liuskoilla nĂ€yttÀÀkin hyvĂ€ltĂ€ siihen dpo15-16 asti jonka jĂ€lkeen nÀÀ on hieman vaaleempia mut ei vaalene eikĂ€ tummene. Onko kellÀÀn vastaavaa kokemusta? Varhaisultra on varattu 6+2 ja tĂ€nÀÀ pitĂ€is olla oviksen mukaan laskurilla 4+4. 9 pĂ€ivÀÀ ekasta plussasta ja edelleen noin vaaleeta. Oon myös kokeillu rfsu testeillĂ€ ja ne tekee samaa kuin nuo pc testit.

Liitteet

• IMG_0465.jpeg
    IMG_0465.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 75
EhkĂ€ mĂ€kin nyt uskallan tĂ€nne liittyĂ€ jos vaikka saisi vertaistukea. đŸ„ș mulla 6 lasta ennestÀÀn ja ennen tĂ€tĂ€ viimesintĂ€ lasta sain viime vuoden kevÀÀllĂ€ ensimmĂ€isen keskenmenon ja sit tulin viidennestĂ€ kierrosta uudestaan raskaaks. HeinĂ€kuun lopussa tuli yllĂ€ri plussa joka meni elokuussa kesken. Varhaisultrassa nĂ€kyi raskaus oikeassa paikassa mutta ei ruskuaispussia eikĂ€ alkiota. Vuoto oli alkanut nihkeĂ€nĂ€ pari pĂ€ivÀÀ ennen ultraa. Keskenmeno kierto oli ja meni ja seuraavasta plussasin jĂ€lleen. Mutta nyt nÀÀ mun testit junnaa eikĂ€ vahvistu millÀÀn. Onko tÀÀkin nyt menossa kesken vai mitĂ€ ihmettĂ€. 😱 ekassa keskenmenossa viivat vahvistu hyvin ja tokassa vahvistu mutta ei tullut niin tummia. TiedĂ€n ovispĂ€ivĂ€n tĂ€stĂ€ kierrosta ja lĂ€mpöjĂ€kin seurasin mistĂ€ nĂ€kee kiinnittymisen mikĂ€ myös tukee sitĂ€ ettĂ€ sain ekan haamun dpo10. Dpo11 digiin raskaana 1-2 ja dpo15 digiin raskaana 2-3. Ja liuskoilla nĂ€yttÀÀkin hyvĂ€ltĂ€ siihen dpo15-16 asti jonka jĂ€lkeen nÀÀ on hieman vaaleempia mut ei vaalene eikĂ€ tummene. Onko kellÀÀn vastaavaa kokemusta? Varhaisultra on varattu 6+2 ja tĂ€nÀÀ pitĂ€is olla oviksen mukaan laskurilla 4+4. 9 pĂ€ivÀÀ ekasta plussasta ja edelleen noin vaaleeta. Oon myös kokeillu rfsu testeillĂ€ ja ne tekee samaa kuin nuo pc testit.
Tein tĂ€nÀÀ uudestaan digin niin olihan siinĂ€ viikot tipahtanu joten kesken tÀÀ on menny. 💔 nyt pitÀÀ vaan odotella vuotoa. 😱

Tein tĂ€nÀÀ uudestaan digin niin olihan siinĂ€ viikot tipahtanu joten kesken tÀÀ on menny. 💔 nyt pitÀÀ vaan odotella vuotoa. 😱
Oon tosi pahoillani 💔

Oon pahoillani💔

Jokohan lopettaisin tÀmÀn testaamisen. Tein digin viime torstaina ja siihen tuli 2-3. Tuon rfsun testin tein myös edellispÀivÀnÀ ja siihen ei tullut silloin vielÀ tuo 4 noin hyvin nÀkyviin.

Liitteet

• 20251028_054633.jpg
    20251028_054633.jpg
    300.9 KB · Katsottu: 18
  • 20251027_180909.jpg
    20251027_180909.jpg
    368.8 KB · Katsottu: 18
Mun olisi pitĂ€nyt malttaa odottaa vielĂ€ pari pĂ€ivÀÀ digin kanssa đŸ«  5+1 ja sain 2-3.. toisessa testissĂ€ testiviiva on vahvempi kuin kontrolliviiva, eli kyllĂ€ siellĂ€ jotain tapahtuu.. Luulen, ettĂ€ jĂ€tĂ€n testailun nyt tĂ€hĂ€n ja odotan ensi viikon ultraa 😊20251028_062243.jpg

Itse tein ovistestin ensin, selllainen kun sattu olemaan kaapissa, samanlainen viiva tuli ja lĂ€hdin siltĂ€ istumalta hakemaan raskaustestiĂ€. En ole tĂ€ssĂ€ saanut koskaan ovistestiin plussaa, niin ajattelin, ettĂ€ nyt on kyllĂ€ ehkĂ€ jokin muu đŸ€­
MinÀ myös olen tehnyt molemmilla kerroilla ensin tuon ovistestin ja sitten raskaustestin perÀÀn. Kiva ettÀ toimii joka tarkoitukseen!

Oli kyllĂ€ ihana seurata viivojen vahvistumista alkuraskaudessa. Tai samaan aikaan ihanaa ja stressaavaa. đŸ„čâŁïž

Takaisin