Kesäkuisten plussatestien kuvia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänne voitte halutessanne laittaa positiivisten raskaustestien kuvia ja iloita niistä yhdessä. 😊 Onnea plussanneille! 💖

Kuinka monta testiä teit?

Ehkä mä rohkaistun starttaamaan täällä. Tänään tuli eka plussa eli vähän vielä jännän äärellä ja epätodellinen olo, mutta selvä plussa jo on. 🥰 Alempi on testiajan jälkeen ja vähän näköjään paremmassa valossa.
Nyt vaan tarrasukkia matkaan.✨️ Tänään siis dpo 14
6442.jpg
6446.jpg

Tässä oma kuvakollaasi testeistä. 😊 Ylin on dpo9, jossa pystyi luonnossa näkemään todella hailuran haamun. Viimeisin tältä aamulta dpo14 aika lyhyellä pidätysajalla. Tänään kävin myös hCG-verikokeessa, koska IVF-alkuinen raskaus ja arvo oli 306. 🥰 Pitänee vielä muutama testi kuitenkin tehdä. 😅

Liitteet

• Screenshot_20250926_151815_Premom.jpg
    Screenshot_20250926_151815_Premom.jpg
    101.1 KB · Katsottu: 108
Tein aamulla testin koska menkat oli kolme päivää myöhässä. Kaikki oireet viittas siihen, että menkat alkaa joten tää oli kyllä yllätys, vaikkakin toivottu 😍

On vielä niin epätodellinen olo, että varmaan jännityksestä pahoinvointi alkoi samantien 😅

Liitteet

• 20250926_074833.jpg
    20250926_074833.jpg
    619.7 KB · Katsottu: 35
Moikka! Mä tein posin maanantaina dpo12/kp25. Tän jälkeen oon tehny kerran digin uusiks, muutama Pregchek ois kaapissa ja toki viikkonäytöllinen tekis mieli vaikka ens viikolla ostaa👀

Mutta nöä on siis kaikki tuolta dpo12, ihan huvin vuoksi tein vain vertailun😅 Ylhäältä alas siis ClearBluen digi, apteekin herkkä (10 mIU/ml), OneStepin puikko (10 mIU/ml), PregCheckin liuska (25 mIU/ml) ja OneStepin liuska (10 mIU/ml). Alimmasta ei kyllä näkyny livenäkään mitään, aivan surullinen tapaus tuo testi😅 Ei kyllä toiminu saman merkin ovistestitkään mulla.

Liitteet

• IMG_3209.jpeg
    IMG_3209.jpeg
    2 MB · Katsottu: 101
Moikka! Mä tein posin maanantaina dpo12/kp25. Tän jälkeen oon tehny kerran digin uusiks, muutama Pregchek ois kaapissa ja toki viikkonäytöllinen tekis mieli vaikka ens viikolla ostaa👀

Mutta nöä on siis kaikki tuolta dpo12, ihan huvin vuoksi tein vain vertailun😅 Ylhäältä alas siis ClearBluen digi, apteekin herkkä (10 mIU/ml), OneStepin puikko (10 mIU/ml), PregCheckin liuska (25 mIU/ml) ja OneStepin liuska (10 mIU/ml). Alimmasta ei kyllä näkyny livenäkään mitään, aivan surullinen tapaus tuo testi😅 Ei kyllä toiminu saman merkin ovistestitkään mulla.
Mahtavaa! 😍 Nuo onestepit on ihan hanurista. 😂 Mulla tänään vasta tuli sellaiseen järkevän näköinen viiva, kun pc näyttänyt viivaa jo dpo10 lähtien. Pitäis kyllä kieltää nuo. 😅

Ilmoittaudun tännekin varovasti 😊 eilen sain haamuviivan onestepillä (dpo10/11) ja tänään ihmettelin kun ei meinannut näkyä mitään 😅 kiitos ylemmille viesteille testin lyttäämisestä, otin riskin ja tein vielä clearbluen digin ja siinähän se selkokielellä lukee 🤩 IMG_2011.jpeg

Liitteet

• IMG_2013.jpeg
    IMG_2013.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 28
Moikka, varovasti hyppään tänne kesäkuisiin mukaan odottelemaan neljättä lasta ❤️

Elokuun puolivälissä lähti 6 vuotta paikallaan ollut hormonikierukka ja pieneksi yllätykseksi kierto palasi nopeasti takaisin.

Himotestaajana olen jotain haamun esiasteita tehnyt jo maanantaista alkaen, mutta tässä neljän edeltävän päivän värisuora ja vahvistuminen. Tuorein tältä aamulta ❤️ viikot 3+5

Onnea ja tarrasukkia meille kaikille 😍

Liitteet

• IMG_9238.jpeg
    IMG_9238.jpeg
    1.7 MB · Katsottu: 96
Ilmoittaudun tännekin varovasti 😊 eilen sain haamuviivan onestepillä (dpo10/11) ja tänään ihmettelin kun ei meinannut näkyä mitään 😅 kiitos ylemmille viesteille testin lyttäämisestä, otin riskin ja tein vielä clearbluen digin ja siinähän se selkokielellä lukee 🤩 View attachment 148498
Onneksi kävit ostamassa toisen testin! 😍 Mulla siis pari onestepiä jemmassa vielä ja tänä aamuna dpo15 pc antoi leffaviivat ja onestep ei todellakaan ja olevinaan herkempi. 😂 Ihan täyttä kuraa siis nuo testit.

Tuossa nyt on omat dpo9 - dpo16 eli tänä aamuna alin otettu. Eipä tässä taida olla enää järkeä tikkuihin pissailla, kun ei tuosta kauheasti voi enää tummua. 😅 Josko sitä uskaltaisi ehkä ensi viikon viikonloppuna tehdä digin, että näkisi +3. ❤️

Liitteet

• Screenshot_20250928_115204_Premom.jpg
    Screenshot_20250928_115204_Premom.jpg
    133.7 KB · Katsottu: 85
Pakkohan se oli vielä testata, että näen että on vahvistunut ja onhan se🥰. Tänään dpo 17, rv 4+3
Vielä yksi testi jäljellä. Ehkä tuhlaan sen keskiviikkona niin ei jää kaappiin pyörimään😂
6522.jpg

Tänään poksahti 4+0 ❤️ dpo 14 tai 15 tänään. (Sain vahvat ovistestiplussat 14. ja 15.9.). Nyt voi hyvin lopettaa PC testien tekemisen, kun ne kotoa muutenkin loppui. Viikkotestit teen vielä tällä viikolla ja ens viikolla.

Liitteet

• IMG_9255.jpeg
    IMG_9255.jpeg
    1.4 MB · Katsottu: 57
Menkat myöhässä kaksi päivää ja oli ollut jo viikonajan aika kovaa väsymystä, sekä oudosti teki mieli jotakin tiettyjä ruokia. Myös oli vaan jotenkin sellanen tunne, että nyt taidan olla raskaana. Testin tein eilen dpo 17/kp32 ja olin aika varma että se on negatiivinen, koska ennenkin oon kuvitellut vaan raskausoireet ja menkat on sit kuitenki alkaneet 😂 oli aika järkytys ku tosi nopeesti ilmestyikin sit kaks viivaa 😄 mutta vauva toivottu ja iloinen yllätys, on esikoinen 🥰 nyt 4+5 ❤️

Tsemppiä kaikille muillekkin raskauteen! 💗

Liitteet

• IMG_3683.jpeg
    IMG_3683.jpeg
    749.5 KB · Katsottu: 40
Menkat myöhässä kaksi päivää ja oli ollut jo viikonajan aika kovaa väsymystä, sekä oudosti teki mieli jotakin tiettyjä ruokia. Myös oli vaan jotenkin sellanen tunne, että nyt taidan olla raskaana. Testin tein eilen dpo 17/kp32 ja olin aika varma että se on negatiivinen, koska ennenkin oon kuvitellut vaan raskausoireet ja menkat on sit kuitenki alkaneet 😂 oli aika järkytys ku tosi nopeesti ilmestyikin sit kaks viivaa 😄 mutta vauva toivottu ja iloinen yllätys, on esikoinen 🥰

Tsemppiä kaikille muillekkin raskauteen! 💗
Uuden testin tein heti aamulla tänään, koska oli niin epätodellinen olo ja plussaahan sekin näytti (mitenköhän..) 😂

Mä nyt kurkkailen tänne vaikka en näihin omiin positiivisen näköisiin testeihin luota vielä yhtään ja dpo10 toki vasta. 🙈 Taustalla kolme keskenmennyttä raskautta ja ei yhtään lasta. Jos nämä testit pitävät paikkaansa kyseessä olisi siis neljäs raskaus.

Tein tänään kolme testiä. Eka aamun ekalla vessakäynnillä joka nega. Myöhemmin saman merkkinen testi näytti hailakkaa plussaa. Sitten kolmas oli apteekin herkkä joka positiivista muistuttava myös? Mutta kuivui oudosti. 🥴

1000009215.jpg

Takaisin