Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihanaa onneaEhkä mä rohkaistun starttaamaan täällä. Tänään tuli eka plussa eli vähän vielä jännän äärellä ja epätodellinen olo, mutta selvä plussa jo on.Alempi on testiajan jälkeen ja vähän näköjään paremmassa valossa.
Nyt vaan tarrasukkia matkaan.️ Tänään siis dpo 14
View attachment 148472
View attachment 148473
KiitosIhanaa onnea![]()
Mahtavaa!Moikka! Mä tein posin maanantaina dpo12/kp25. Tän jälkeen oon tehny kerran digin uusiks, muutama Pregchek ois kaapissa ja toki viikkonäytöllinen tekis mieli vaikka ens viikolla ostaa
Mutta nöä on siis kaikki tuolta dpo12, ihan huvin vuoksi tein vain vertailunYlhäältä alas siis ClearBluen digi, apteekin herkkä (10 mIU/ml), OneStepin puikko (10 mIU/ml), PregCheckin liuska (25 mIU/ml) ja OneStepin liuska (10 mIU/ml). Alimmasta ei kyllä näkyny livenäkään mitään, aivan surullinen tapaus tuo testi
Ei kyllä toiminu saman merkin ovistestitkään mulla.
Onneksi kävit ostamassa toisen testin!Ilmoittaudun tännekin varovastieilen sain haamuviivan onestepillä (dpo10/11) ja tänään ihmettelin kun ei meinannut näkyä mitään
kiitos ylemmille viesteille testin lyttäämisestä, otin riskin ja tein vielä clearbluen digin ja siinähän se selkokielellä lukee
View attachment 148498
Uuden testin tein heti aamulla tänään, koska oli niin epätodellinen olo ja plussaahan sekin näytti (mitenköhän..)Menkat myöhässä kaksi päivää ja oli ollut jo viikonajan aika kovaa väsymystä, sekä oudosti teki mieli jotakin tiettyjä ruokia. Myös oli vaan jotenkin sellanen tunne, että nyt taidan olla raskaana. Testin tein eilen dpo 17/kp32 ja olin aika varma että se on negatiivinen, koska ennenkin oon kuvitellut vaan raskausoireet ja menkat on sit kuitenki alkaneetoli aika järkytys ku tosi nopeesti ilmestyikin sit kaks viivaa
mutta vauva toivottu ja iloinen yllätys, on esikoinen
Tsemppiä kaikille muillekkin raskauteen!![]()