Kesäkuisten mammojen/vauvojen tapaaminen

Me tullaan Keravalta!Meidänkin kyytiin mahtuu tai voidaan jonkun kyydillä? [:)]

Meillä on nyt etelän matkan ajankohta varmistumassa marraskuun alkuun, lähtö 3-7.11 joten jos saa toivoa niin tapaaminen vois olla sillon 20.11 lauantaina??

Me ollaan tuolloin etelässä kyllä,vaan kummitytön synttärit ajottuu joko tuolle la 20.11 tai 21.11 sunnuntaille..täytyy siskolta tiedustella miten järjestävät,että pääsisin minäkin teitä moikkaamaan[:)][:)] 

Käy :) Mikäs ois nyt sit suunnitelma? Aika kallis toi flamingo(han se oli...?)... Jos tilan vuokraa aateltii ni varmast jostai muualt saa halvemmal. 

Me joudutaan kyllä varmaan jättää väliin tää tapaaminen. Kattelin ettei toi junamatka hesasta lahteen niin mahdottomia maksa, mutta meillä kun tuo mies edelleen työttömänä ja minäkin himassa niin eletään tällä hetkellä kyllä niin pienellä ja tiukalla budjetilla että taitaa mennä nuokin rahat tutteliin tms. [&:][:(]  Ja on toi joulukin tulossa ja sinne sitä rahaa saa kyllä taas palamaan lahjoihin ja ruokaan ym. [8|]
Vähän harmi kun olisihan se ollut kiva nähdä tätä porukkaa mutta ehkä joku toinen kerta..

Kerrotte sitten meille poissaoleville miten meni ja laitatte kuvia [:)][:D] 

Ei sua Petupapu sit kimppakyyti kiinnosta?? Uskoisin kyllä et mun kyydissä pääsee jos sopiva treffipaikka löytyy?? Ja eikö yhdessä vaiheessa ollu puhetta et Taatunkin kyytiin pääsee??

Ja Ciralle tiedoksi et tapaamispaikaksi ois nyt sit päätetty Nuoren äidin koti Lahdessa, ja et kyseessä on nyyttäripikkujoulut...Muuta ei sit ollakaan päätetty [:)] Paitsi se päivä 20.11.. Sen verran matkaa tonne Lahteen on, et kimppakyytejä kannattaa kyl mun mielestä kehitellä [;)]

Petupapu, HSL:n alueella vaunujen kanssa pääsee ilmaseks, eli pääsisit junalla keravalle asti ilmaseks, josta esim meidän kyydillä lahteen! 

Ok, no en ollu just varma et oliks toi paikka päätetty sinne Nuorenäidin uutee kotii, et onks hän viel samaa mieltä. Viime yönä kyl näin unta et treffattiin jossain uimahallissa vauvauinnissa [:D][:D]

On kyl niiiin törkeetä! Tuntuu et ihan s...lin joka kaupungis pääsee ilmasiks vaunujen kaa bussil mut ei vaan täällä!! [:@][:@][:@] Kävin ihan vartavasten viel toissapäivään matkahuollost kysymäst.

20.11 käy... Me tullaan Järvenpäästä, että kyllä siinäkin kyydissä yksi äiti/vauva pari mahtuu [:D] Mä otan itse vaunut mukaan, joten niitä ei kyllä toisia mahdu... Jos ei oo jotku superkompaktit matkarattaat....

Olisko kuitenki muita halukkaita tapaamaan jo silloin 30.10 siellä Jumbossa? Ihan vaikka nopee kahvittelu? Esim tässä lähialueella olevia? Olisin vain itse niin kovasti halukas tapaamaan muita jo silloin ja kaipaan seuraa!!!! [:D]

Taatu Meneeköhän vähän hankalaksi, pitäis sitten saada ne rattaat autoon mahtumaan (ei mene ihan niin pieneen kasaan) ja varmaan sitten pitäisi myös turvakaukaloo raahata mukaan..?!

Gibsoni Meillä on 30.10. esikoisen synttärit niin ei onnistu mutta joku toinen päivä jos kiinnostaa niin voisin Jumboon lähteä, sinnekun pääsee tästä helposti bussilla.. [:)]

Petupapu, ihan miten susta parhaimmalta tuntuu [:)] Tai tuut pelkän kaukalon kanssa..?

Gibsoni, enpäs oo tienny että oot järvenpäästä! Me keravalta [:)] Eli voitais treffailla ihan muutenkin? En oo viel varma ens lauantaista, kun oon 16.30 lupautunu menemään järjestyksenvalvojaks miesten 1. div. salibandypeliin.. Mihin aikaan oisitte treffaamas? [:)]

Jos joku nyt lauantaina eksyy sinne Jumboon niin me tavataan mohomahan kanssa klo 13. Helpoin tavata varmasti siinä isossa Jumbon aulassa. 2 kerroksessa, missä on ne jätskikojut ja josta menee liukuportaat alas CM/Prismaan.

Hmm... Puen Nean varmaan vaaleensinisiin ja itelläni luult. ruskea takki/huppari ja mustat housut. On varmaan helpompi bongata sieltä ihmispaljoudesta [8D] Eikä mulla oo kyl mitää hajua miltä Gibsoni näyttää [&:]

ajan kohta siis muuttunut [:-][:D] hieno homma!
Pelkäsin jo, että on nyt  lauantaina, kun mei oltaasi päästy, kun ollaan nyt kipeinä ja jos parannutaan, niin sununtaina olis vauvauinnin ensimmäinen kerta. Kun täältä on niin matkaa, niin oltiin suunniteltu, että oltaisiin yötä Turo-Eemilin kummien luona.

ELikkäs tuo marraskuun päivä sopii oikeinkin hyvin tänne päähän![:)][:)][:)]

Takaisin