Kesäkuisten mammojen/vauvojen tapaaminen

Juu, kerrotte sitte meille muille kaikki[:)] Ei toi matka niin mahdoton olis, mutta ei taida ihan pariasataa kilsaa viittiä tolla meidän romulla.. jää vielä tielle[:D]

Meille passaa myös toi 30. päivä ja Jarkko olis tulossa kans mukaan [:)] Toi tilan vuokraaminen kuulostaa aika hyvältä! Miltäs kuulostais, jos tilattais pizzat sinne!? [:D] Kahvinkeittomahdollisuuksista vois kans kysästä ja mä voin vaikka tätä suunnitelmaa alkaa kasata kokoon ja tehdä tiedustelut ja varaukset.

Eli siis 30. päivä.. Eiköhän se oo lyöty lukkoon se!! Siitä ei tuu sit mitään jos sitä moneen kertaan alkaa muuttelee, lopputulos on sit se et juuri kukaan ei saavu paikalle.. [:)]

toi tilan vuokraus vois kyllä olla ihan hyvä juttu..Helpompi kuitenkin muksujenkin kanssa varmasti touhuta,ja vaihtaa kuulumisia jne..Kun mitä jossain keskellä Jumboo[8|] ja pizza ehdotus,mulle ainakin sopii! Ja voi tosiaan olla paikat Jumbon ravinteleissa aika tiukilla,jos mennään kaikki vauvoinemme sinne,Niinkun Taatukin aikasemmin mainitti..

Mä olen nyt lähettänyt Sokos Hotel Flamingoon tiedustelun kokoustilasta ja tulen heti siitä informoimaan lisää kun saan sieltä vastauksia! Nyt sit kiireellä kaikki halukkaat ilmoittautumaan mukaan!! Olis kiva nähdä mahdollisimman monia kun tämmöisiä isoja tapaamisia on loppujen lopuksi niin vaikea järjestää!! [:)] Jotta kaikki olis selkeempää niin asetan nyt viimeiseksi ilmoittautumispäiväksi 13.10 ja kaikille tiedoksi, että kokoustilan vuokran+ruoat maksamme kaikki tapaamiseen osallistujat yhdessä! Siispä se joka osallistuu tapaamiseen, osallistuu myös kustannuksiin! Kiitos! [:)]

Nyt siis suunnitelmissa ei tällä hetkellä muuta kuin tapaaminen 30.10 Sokos Hotel Flamingon jossakin kokoustilassa, ruoaksi tilaamme pizzaa ja kahvit voidaan sit keittää itse. Lisää ohjelmaa ja tekemistä saa ehdottaa!

No eikös toi flamingo oo jumbon yhteydessä?! vai oonko ihan hakoteillä...[8|][:-]

On, on! Mutta koska todettiin, että on parempi tavata jossakin varatussa tilassa kuin keskellä Jumboa niin siksi aloin sitä tilaa meille tiedustelemaan. Jos 15:kin äitiä lapsineen ja vaunuineen tulee niin musta ainakin henkilökohtaisesti on parempi vuokrata tila kuin mennä tukkimaan kauppakeskuksen käytävät. Ja minä en ainakaan ole valmis maksamaan sitä tilaa kenenkään puolesta... [8|] Tai siis olishan se aika epäreilua jos osa maksais ja osan ei tarviis.. [:-]

Ihan hyvä mun mielest et on joku tila, menee varmast muuten ihan häslingiks ja varmaa enää ees tunnista kuka kuulu porukkaa ja kuka ei [:D] varmaa muitaki vaunullisia liikenteessä... Ja ei tietenkä keneenkää pidä sit toiste puolest maksaa, hyvä että joku rupes tätä organisoimaan [:)] Kiitokset nuori äiti.

Ei tietenkään tarvii ruveta toisten puolesta maksamaan,isolla porukalla kun kuitenkin ollaan,niin ei siitä taida mitenkään hurjaa summaa muutenkaan tulla maksettavaksi aina yhdelle hengelle [:)] Ja onhan siellä "omassa rauhassa" sitten kivempi jutella ja vaihtaa kuulumisiakin,kun kaikki on samassa paikassa[:)]  

aa mä otaksuin että toi tilan vuokraus liittyis enempi tohon syömiseen, sen takia. Mutta me ei sitten tullakkaan jos ollaan käytävän tukkeena

HUOOMIOO!! [8D]
ilmeisesti joudumme nyt sitten rukkaamaan hieman sitä päivää jolloin menisimme tapaamiseen.. kyseinen päivä ei oikein käykkään minulle, (ajankohta on vaan huono) eikä myös nuorelle äiteelle, koska he ovatkin sopineet juuri sille päivälle muuttohässäkät. [8|]
nyt heitänkin ilmoille kysymyksen että jos siirretään tapaaminen marraskuun puolelle.
oisko kaikista kätevintä että nuori äitee selvittäisi milloin kyseisessä hotellissa olisi vapaata. epäilen että näin pikkujoulukauden lähestyessä tilat hotelleissa alkaa olemaan marraskuun alusta kortilla. ja kun vapaata olisi imoitetaan päivä ja kysytään taas kuinka monelle ko päivä sopii.. taas.....[8|][:-]
itse heitän myös kysymyksen kun kerta ollaan varaamassa tiloja niin eikä siihen voisi yhdistää lähestyvää joulu ja pikkujoulukautta?? pikkujoulut ihan lastenehdoilla?? ekaks niitä pitsoja tms ja sit nyyttäri meinigillä kahvit?? piparii,torttuu, glögii, joululauluu, tonttumeininkii.....??? tää on nyt vaan tosiaan heitto että jos halutaan pidättäytyä alkuperäisessä syöminki jutussa niin ookoo....[:D][:)]

Minusta toi pikkujoulu-teema sille tapaamiselle on ihan loistava idea!! [:)] Mulla on Jeminalle sellanen tonttutyttö-puku, jonka voin vetästä sille päälle [:D] Pipareita, torttuja, glögiä.. Ah! Ihana joulu [:D]

Nyt vaan kaipailisin mielipiteitä tosta päivämäärästä ja sen mahdollisesta vaihtamisesta? Jos ette ole halukkaita sitä ajankohtaa muuttamaan voin edelleen jatkaa asian hoitamista, mutta sitten itse vain jään pois. Meillä on nyt se muutto sovittu 30. päivä ja sitä ei oikein voi muuttaa [:'(] Mielipiteitä, mielipiteitä!

Lisäksi juttelimme hanin kanssa siitä, että jos emme saa sitä kokoustilaa ja kohtuuhintaan niin olisin vapaaehtoinen järjestämään kesäkuisten mammojen ja vauvojen pikkujoulut meillä (kun nyt muutetaan sinne omakotitaloon!). hani on ainakin ilmoittautunut innokkaaksi leipojaksi! Siitäkin mielipiteitä! [:)]

Tuo pikkujoulu-teema on ihan loistava [:)] Tää mamma on jo ihan joulutunnelmissa [8|][:D]

Päivämäärällä ei meille ole niinkään väliä, kotonahan me ollaan eikä oo suunnitelmissa mitään menojakaan..

Meillä kun ei ole autoa niin olisi kiva jos tuo tapaamispaikka on sellainen mihin pääsee helposti julkisilla kulkemaan, missäpäin se teidän tuleva talo on Nuori äiti?? Jos on kovin hankalassa paikassa niin me joudutaan sitten jäämään pois jos tapaaminen sinne siirretään [&:][:(][:)]

Meilläkään ei päivällä väliä, eikä kyllä loppujen lopuks paikallakaan! Ja jos liikkumisesta on kiinni, meidän kyydillä mahtuu yks mamma+vaava esim junalta/bussilta -> määränpäähän [:)]

..Niin ja takasin julkisille!

Ompas kiva idea! Me ollaan marraskuun joskus puolessa välissä tulossa muutenkin etelään päin joten sopisi meillekin..
Ja kyllä minulle sopii tuo Nuoren Äitin ehdotus![:)] Jos vaan haluat hirveen määrän mammoja kylään[:D][:D]
mukavampi tuo pikkujoulu-Teema kyllä..kynttilöitä,glögiä jne..Ja voin myös leipoa kanssa jotain herkkuja sinne! [:)][:)]

Kaikki käy, ku ei tosiian mitään ihmeellistä, kotona kun menee lähes kaikki päivät. Pääsisin jopa sinne halloween pirskeisiin jos vaihdetaan tapaaminen marraskuulle [:D]

Mä en vielä osaa sanoa päästäänkö marraskuussa. Ollaan varaamassa etelän matkaa äkkilähtönä ja ajankohta on auki. Kuitenkin tod.näk alkukuusta. Kuun viimesenä lauantaina meillä on yhdet pikkujoulut. Mut osallistun kyllä jos ei reissussa olla.. Eli kaikki riippuu nyt sit siitä uudesta päivästä. Ja pikkujoulut muksujen ehdoilla sopii myös meille hyvin [:)] En oo kovin hyvä leipomaan mut voin tuoda vaik sitä juomapuolta.

Vieläkään ei oo mitään kuulunu sieltä hotellista..Ihan ok vastaanotonhan tuo pikkujoulut meillä-ehdotus on saanut vastaan! Tulis se ainakin vähän halvemmaksi! [:D] Eli mitäs jos nyt sit sovittais niin, et pidetään ne pikkujoulut sitten meillä marraskuussa?! Petupapu pääsis Taatun kyydillä! Ja ei mullekkaan tee tiukkaa tulla hakeen juna- tai linja-autoasemalta joku vauvoineen! [:)] Sinne talolle on Lahden rautatieasemalta noin reilu 25 kilsaa matkaa itään päin. Navigaattori löytää kyllä perille ja sinne on helppo kyllä opastaakkin jos ei navigaattoria joltain löydy! Heti eka marraskuun viikonloppu voi meillä mennä vielä paikkoja järjestellessä, mutta 13. tai 20. päivä passais ainakin meille! [:)]

Nyt sieltä Sokos Hotel Flamingosta sitten vastattiin ja vastaus oli, että kokoustilan vuokra on tasan 700€. Aikas tyyristä etten sanois [:'(]

No mun puolesta voi sen kokkoustilan vuokraamisen unohtaa...700e on kyl liikaa yhdestä tilasta, kun rahaa menis muuhunkin..
Vielä en osaa sanoa päästäänkö osallistumaan, mut jos ajankohta on sopiva, niin voidaan Lahteen päin suunnata..Oisko pääkaupunkiseudulta enemmänkin tulijoita? Kimppakyytiä? Me asustellaan siis Espoossa [:)]

Takaisin