Kesäkuisten mammojen/vauvojen tapaaminen

kivalta kuulostais kyllä mutta täällä myös matka ja rahatilanne esteenä. mutta ehkäpä joskus tällaisia tapaamisia tänne etelä-pohjanmaan suunnillekin vaikkapa [:)]

Täällä ois ainakii kiinnostusta tulemaa. Se lähteminen on aina vaa se hankalin vaihe, monta kertaa on jo pitän mennä toukokuisten tapaamiseen mukaan mut aina on tullu jotai. Mut Porvoosta ei kauaa aja Jumboon et jos joku vkloppu ni sais ukkelinkin mukaan. Meillä siis tosiaa 1.6 syntynyt poika :)

Ihan loistava idea! Mäkin oon monesti miettiny, että ois kiva joku tapaaminen niin sais nimimerkeille ja jutuille kasvot! [:)][:)]

Meillä ei isäntää kiinnosta moiset mammakokoontumiset, mutta me Ronin kanssa tullaan hyvinkin mielellämme! Tästä Keravalta kun ei kauaa Jumboon pöristele, niin paikka on hyvä [:)] Ajankohdalla ei ole väliä, arki tai vkl, mut enpä myöskään vierasta ajatusta jos alettais mahdollisesti innokkaita löytyessä treffaamaan kerta/kk niinku joku mainitsi [:)]

Ääh.. Niin kauan oltu palstalta pois et ollaan jo tiputtu kärryiltä [:D] Mut täältä olisi kans innokkaita tulossa minä ja pojat.

Taatu:Missä päin keravaa asutte? Mekin asutaan keravalla [:)]

Kyllon maailma pieni!! Entisen valkosipulikioskin vieres, Marttilankadulla [:)] Te?

Juu eikös se mee siitä Vanhan Weijarin ja Kaktuksen välistä? Näin muistelisin.. :) Et sattunu kyläjuhlilla käymään tänään? Mä olin vaunujen kera edustamassa vpk:ta :)

anteeks muille ku menee asian vierestä!

varmaan jokunen tietäänkin että nuorella äiteellä varmaan nyt mielessä muuta joten ootellaan sen päivämäärän suhteen millon tavataan.
mulle käy voi sanoa milloin vaan. joku heitteli sen 16.10?? niin se ainakin mun puolesta sopii. sopivasti muuttopölyt laskeutunut.... [8|]
ihanaa että mammat innostu tästä. :) :)

miten ois 30.10? [:D] ehdottelen vain..meillä päin ois sillon kouluissa syyslomat,eikä siis vauvauintia sinä lauantaina,joten olisin hyvinkin valmis lähteen etelään päin[;)][;)] toki onnistuu aikasemminkin![:)] 

Mulle käy kumpi vaan, kallistuisin enemmän tohon Henniv koska ei jää tällöin hänen ja poitsun uinti välistä, ja tod haluan Henniv:n tavata [;)]

sekin 30.10 käy. pitäskö tähän viestiin päivittää ne jotka ovat tulossa 30.10.. vai avataanko uusi ketju...[8|]

Päättäkää joku päivä työ nii nää kattoo pääseekö mukaan kun vähän tota matkaa kuitennii

Mulle käy kumpi vaan, kallistuisin enemmän tohon Henniv koska ei jää tällöin hänen ja poitsun uinti välistä, ja tod haluan Henniv:n tavata

voi,oon ihan otettu[;)][;)][:D][:D][:)][:)]

Takaisin