Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on ne. Nyt sairaslomalla oon niitä pitänyt mutta ei mitään muutosta vointiin. Pidin niitä viikon ja pistin pois. Ja vaikka kuinka ’yritin uskoa’ niihin mutta ei mulla toiminut. Töissä en voi itse niitä pitää, meillä ei saa olla leikkurissa mitään ylimääräisiä hygieniasyistä. Toivottavasti muilla toimii :)Ootteko kokeillut pahoinvoivat noita pahoinvointirannekkeita? Mulla ei työnteosta tuu yhtään mitään ilman niitä, tosi suuri helpotus. Samoin syödä pitää tasaisin ajoin vähän kerrallaan. Tällä viikolla ei onneksi ole ollut yhtä paha olo kuin viimeviikolla. Vaikka varhaisultrassa kaikki oli hyvin niin silti on hiukan epätodellinen olo että jaksaako toinen olla kyydissä. Kovat työkiireet ja päälle pukkas vielä ihan älyttömän yskän. Tää su mennytkin leppäillen ja "akkuja ladaten".
Laitoin tänään miehen ostamaan ne, jos olisi yhtään apua. Oon valmis koittamaan mitä vaan.
Huomenna saan ne käsiini ja toivon, että helpottaa. Työpäivän selvisin yllättävän hyvin, mutta kotiin tullessa maha myllää taas kuin viimeistä päivää. jos rannekkeet toimii, niin ainakaan ihan vielä en niitä töissä pääse käyttämään. Työpaidan lyhyet hihat paljastaisivat heti :/
Toivottavasti sulla yskä hellittää :)
Itsellä ollu hyvä fiilis plussan jälkeen, mut mies on aika paljon ollut omissa maailmoissaan ja stressaantunut. Se harmittaa, vaikka ymmärränkin, että tarvitsee aikaa ajatella.. Koen että ite tarvisin hellyyttä, huomiota, tsemppiä ja kauniita sanoja.
Miten teillä puolisot ottaneet tiedon vauvasta?

Nyt ensimmäisen raskaus vatsassa ja tätä ennen mietin paljon haluanko lapsia ollenkaan. Raskaus alkoi yllättäen enkä ikinä ajattelut etten haluaisikaan tätä! Rakastuin tähän sinttiin heti, vaikka se jo nyt tuottaa huolta. Haaveeni on kuitenkin aina ollut vain yksi lapsi mutta en sano ei koskaan toisellekkaan. Mieheni haluaisi kaksi. Eilen kun kuulin että minulla oli ollutkin kaksoisraskaus surin jo kun en saisikaan kahta
la olisi menkkojen mukaan 23.6