Kesäkuista Keskustelua

No johan nyt :hilarious: varsinkin vanhempi kansa osaa joskus lohkasta oikein huolella noita kommentteja.. mun äiti sano että tyttö on hiljanen (näkee max 6x vuodessa tytön) .. näkispä vaan :rolleyes:
 
Noo vanhempaan kansaan tuo täti jo kuuluukin. Olisko seitenkymppinen.. En ihan varma ole. Mutta en kyllä tuon juttuja ole koskaan oikein tosissani ottanu, ei kai kukaan välillä. Itsehän hän on lapseton, joten hänellä on varmasti eniten tietoa :wink
 
No huhhuh. Tuskin tosiaan kyse on tuosta kun teillä liikutaan niin paljon ja kiipeillään. Kyllä meilläki hikoilee neiti kovin koska on niin kuumaverinen. Ja puheesta niin kysyin 10kk neuvolassa siitä ku monella lähipiirissä ei 2vuotiaatkaan puhu vielä niin se on kuulemma melko yleistä.. Että ei mitään kiirettä. Ei ole sanoja meilläkään, eihä niit kerkee harjottelee ku on nii kiire touhuta :D
 
Se on kyllä harvinaisen ärsyttävää kun muut luulevat tuntevansa sun lapsen paremmin ku sä ite. Munkin vanhemmat aina tietävät kertoa mikä tyttöä aina milloinkin vaivaa. Vaikka todellisuudessa tilanne ois ihan päinvastanen. Monesti olen saanut väitellä heidän kanssaan siitä, kun tyttö on kiukkunen ja väsynyt ja vanhempieni mielestä taas hän on ihan iloinen. Lapsi kun ei näytä väsymystään välttämättä itkemällä vaan tietyillä eleillä ja olemuksella mitä vanhempieni näyttää olevan vaikeaa käsittää. Kyllä sitä vaan itse tuntee lapsensa parhaiten!
 
Annipanni todellaki :D mietin just yks päivä että miten voi muka olla vaikeeta tulkita tota meidän lasta, mutta eipä kukaan muu oo viettäny (tietenkään) niin paljoa aikaa hänen kans ku miä :P kyllähän sitä sillon pikkuvauva-aikana oli välillä hukassa ku ei osannu välttämättä tulkita joka itkua itekkään..:grin
 
Tänään on viimeinen päivä vähään aikaan kun ollaan tytön kanssa kaksin kotona. Isillä alkaa loma ja sitten kun isin loma loppuu niin mennään me tytön kanssa hoitoon :D
(Ja huomatkaa mennään molemmat hoitoon :wink siltä se vähän tuntuu kun ei tartte kuitenkaan kun vaan leikkiä ja hassutella päivä, ei tartte tehä ruokaa eikä siivoilla eikä pestä pyykkiä :D )
 
Mun vauva on tänään 1 vee! Kauheeta kun vetää äidinkin ihan tunteelliseksi. Tippa koko ajan linssissä kun vain ajatteleekin esim synnytyspäivää tai mitä vaan. Tällästäkö tää nyt sitten on tästä lähtien joka synttäreinä? :D
 
Mua kans meinaa itkettää kun ajattelen että poika ollu kohta vuoden tässä maailmassa, just kun se oli pieni nyytti :Heartred ja kyllähän ne muistot nousee vahvasti mieleen kun poika syntyi :Heartred
 
Takaisin
Top