Kesäkuista Keskustelua

SuperTaateli

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuunmammat 2015
Toukomammat 2017
Huhtikuiset 2023
Toukokuiset 2023
Me nostetaan tytön kanssa kytkintä kesäkuun kunniaksi ja pöönataan Oulun seudulle loppuviikoksi :P
 
Olis aivan ihanaa lähtiä vähän reissuun perheen kesken, ollaanki haaveiltu miehen kans mökkireissusta lappiin :rolleyes: taitaa kummiskin mennä ens vuodelle. Noh ehkäpä pojukin osaa nauttia silloin enemmän reissusta kun on vähän vanhempi :) ulkomaille asti ei uskalleta perheen kesken kun kummallakin niin huono kieli taito ja muutenkaan meillä ei ole niin pitkistä matkoista kokemusta, joten turvallisempaa olisi mennä porukalla :p
 
Tätini ajaa, minä tytön seurana takapenkillä koska tytöllä iski tylsyys jo tunnin ajon jälkeen. "Jee" :meh:
 
Sain mieheltä synttäri lahjaksi aktiivisuus rannekkeen. Olikohan tämä "vink vink, voisit liikkua vähän enemän" :wink no joo.. Pitääs osata arvostaa lahjaa, mutta heti ekana tulee mieleen mitä kaikkea muuta olis sillä rahalla saanu :facepalm: olihan se joka tapaukses kiva yllätys :happy:
 
Noi tollaset "vihjailut" saa verenpaineen kyllä itellä nousemaan :D pelkästään kysymys "meetkö tänään salille" saa karvat nousemaan pystyyn, excuse me - vihjaileksä että oon lihava HÄ?!?! :hilarious:

Ollaan tytön kans yhä molemmat flunssassa. Tytöllä on naama koko ajan aivan räässä ku ensin hengittää tai aivastaa räät poskelle ja sit hieroo perään ne pitkin naamaria :shifty: omaa nenää on jo sen verran niistelly tässä että kohta ei oo ihoa jäljellä nenässä, auu :meh: noh, tyttö on ilonen noin muuten ni mikäs tässä sitten sairastellessa.. alhaalla ien pullottaa kulmahampaan kohdalla, saa nähdä tuleeko pian lisää leegoja suuhun:smug:
 
Tänään oon soitellu urakalla hammaslekureille.. Ensin itelle aikaa kun tuntuu että minun takahampaan purupinnassa oleva kolo olis suurentunnu ja muutenki se on alkanu häirihteen. Eilen mainitsin asiasta niin mies laitto aamulla työkalenteristaan päiviä jolloin voi lopettaa aiemmin että saan varata ajan. Ja sitten tavoittelin pariin otteeseen kaupungin hoitolan numerosta jotakuta kunnes viimein tärppäsi että sain tytön ajan vaihdettua. Oli alkuperäinen 12.30 ja meillä ollaan siihen aikaan joko unilla, herätty pahasti kesken tai niin väsyneitä ettei tuu mitään niin sainpa aamuajan. Ysiltä pitää jo olla mutta eiköhän me keretä :)
 
Onpas ketku tää ranneke! Pakkohan sitä on liikkua että saavuttaa noi tavoitteet mitä tähän on määrittänyt :hilarious:
 
Koin tänään ehkä elämäni ekan ampiaisen pistoksen :eek: tai onko joku muu öttiäinen joka pistäis kun en nähny koko surisijaa: tuli selän takaa (eli varmaan hengaili mun auringonottotuolilla) , yhtäkkiä kuului kiihkeätä surinaa korvan vierestä, joku koski hartiaan, tämä mamma heittää limpparipullon kädestä ja juoksee henkensä edestä kiljuen sisälle, samalla tuntien sykkivää jomotusta hartiassaan.. punanen laikku jonka sisällä patti jonka keskellä punanen piste. Olisko ampiaisen pistos? :D
 
Kuulostais vähän siltä. Se pistos ei oo mikään pieni nipistys niinku hyttynen, vaan oikeesti sattuu. Tarkista vielä, ettei oo jääny piikkiä siihen ihoon (esim mehiläiseltä piikki irtoaa), ja jos kotoa löytyy, niin hydrocortisonia pistokohtaan.
 
Otin antihistamiinia sitte ku en muuta keksiny :D en tajunnu tota kortisonia ollenkaa :grin luulin että ois sattunu enempi ku "kaikki" sanoo että sattuu niin prkleesti .. jomottelua oli sen parikytä minsaa mutta ei sen enempää. Ite pistohetki taisi peittyä pakokauhun ja adrenaliinin valtaamaan juoksukohtaukseen enkä siksi tuntenu kipua:hilarious: vähän niinku joskus tipahdin pillastuneen ponin selästä pitkän kyydissä tasapainoilun päätteeksi ja ainoa mitä valitin oli polvi (ranne oli murtunu ja mutkalla, polvessa pelkkä naarmu):rolleyes::grin
 
Omg. Selasin facebookia ja siellä jutta gustafsberg (vai mikä se oli) mainosti hyvän mielen retriittiään joka on nimeltään mielen päällä. No minä luin että miehen päällä :D
 
Mehiläinen kuolee siihen pistokseen ni siltä irtoaa piikki siinä, ampiainen voi pistää kuusikin kertaa.. Ja tosiaan kyllä se pistos sattuu mutta ikävämpää on se jomotus. Se antihistamiiniki auttaa :) olikohan sokeri myös semmonen tai joku, siihen pistokohtaan
 
Joo kaveri ehdotti hunajaa tai sokeripalaa eli saattais toimia :grin
 
Siis apua! Havahduin eilen siihen että ens viikolla on jo juhannus kun mies puhu että ens pe onkin vapaa! Kohta pitää mennä jo töihin kun elokuu alkaa kolkuttelemaan. Entä jos ei tahdo!
 
No niinpä! Mulla alko just juhlat stressata kun pojalla tuli eilen 11kk täyteen :D kun minä en oo oikein mikään juhlien järjestäjä.. Huono emäntä :P onneksi on sentään kesäjuhlat, niin voi olla pihalla vaikka mehukesteillä.

Ja ilmeisesti pitäis se 1-vuotiskuvauskin varata.. Ja lehteen pitää kuulemma laittaa kuvan kanssa onnittelu (isomummu sano) :D
 
Kävin eilen prismassa siellä askartelupuolella haaveilemassa kutsukorttien teosta ja synttärikoristeluista. En kuitenkaan aio kumpaakaan tehdä (okei ehkä jokunen ilmapallo ..:grin) vaan juhlitaan vaan perheen kesken nää ekat. Meillä on jo valokuvaajalle ilmotettu että 1-v kuvat ottaa mutta tarkkaa päivämäärää ei oo lyöty lukkoon . Se kuvaus tulee ahdistamaan ihan helvetisti , INHOAN olla kuvattavana varsinki jos täytyy kattoo kameraan :bored: tulee aina sellanen peura ajovaloissa -katse ku niin kovin inhottaa se kamera:grin
 
Takaisin
Top