Kesäkuiset keskustelut

Eka päivä uudessa työpaikassa. Unta viime yönä yhteensä ehkä tunti. Oli tukahduttavan kuumia hikoilukohtauksia, nivusia särki ja kaikkia hyviä asentoja vauva tuntui vihaavan, koska joka kerta kun löysin mukavan asennon, alkoi kylkiluihin tulla niin napakkaa potkua että oli pakko hylätä hyvä asento ja... no, kärsiä. Että hyvää ekaa työpäivää minulle vaan!
 
Huh, mua on välillä kummastuttanut kun olen jumppapallo selän alla pyörinyt tuossa ja maha on ku dromedaarin kyttyrä! Että aika usein on joko pää tai jalat alaspäin, pystysuorassa, ja maha on korkea ja kapea, just sellanen kyttyrä kun oikein venyttelee ja pingottaa :thumright Kannattaa kokeilla, saa ainakin hyvät naurut kun se maha on ihan älyttömän muotoinen kun vauva pingottuu kunnolla näkyviin :love017
 
Heh... Ei se harjanne ole vauva :D. Ne on kuulkaas teidän vatsalihakset. Kun vaikkapa seisotte ja nojaatte taaksepäin, ne pingottuvat hassusti ja kolmiomaisesti pystyyn ihan keskeltä.
 
Heh... Ei se harjanne ole vauva :D. Ne on kuulkaas teidän vatsalihakset. Kun vaikkapa seisotte ja nojaatte taaksepäin, ne pingottuvat hassusti ja kolmiomaisesti pystyyn ihan keskeltä.


Hoho, mie aattelin et miten lienee, mutten voinut uskoa että vatsalihakset voi mennä niin? Ihan hullua :confused2
 
AinoS: Juuri tuosta "aukosta" mua on varoiteltu kovasti liikkuvana ihmisenä. Sen takia en olekaan suoria vatsoja enää ekan kolmanneksen jälkeen tehnyt.
 
Nii, jos liikaa tekee. Mut palautuu nopeemmin ja varmemmin ilmeisesti, jos on kuitenkin vatsat hyvässä kunnossa. Mäkin jätin suosiolla linkkarit ja muut pois ajoissa :D
 
Jep, itse en tosiaan ole suoria vatsoja tehnyt enää piiiiitkään aikaan, vinoja kylläkin teen edelleen. Tottakai ennen raskautta saadut rautalihakset nopeuttavat palautumista... :wink Tosiaan oon keskustellut aika monen PT:n kanssa asiasta, eikä suosittele yhtään suoraan vatsalihakseen tehtävää liikettä 1/3:n jälkeen. Syviä ja vinoja suosittelevat.
 
Tarkoitus ei siis edellisellä kommentilla ollut arvostella sitä miten muut liikkuvat, kukin tavallaan! :) Itse tosiaan kokemattomana synnyttäjänä luotan (sokeasti) ammattilaisten antamiin neuvoihin. Saas sitten nähdä, kannattiko. :wink
 
Takaisin
Top