Kesäkohtaaminen, eli vauvamiitti :)

Niin, että eikös varmaan kaikki ole samaa mieltä, että myös 'ehkäläiset' on ihan yhtä tervetulleita? :D Kuitenkin kaikki ollaan samassa veneessä ja jos nyt jollain on ollut uneton itkuhulinyö ja pelkkää niskakakkaa kolme päivää, niin varmasti ymmärretään, jos ei treffailu kiinnosta juuri siihen saumaan. :D
 
Ilman muuta, aina ne elämän tilanteet voi muuttua :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Juurikin samaa mieltä ylläolevien kanssa. Ja älä Mitla huolehdi, jos niistä rokotuksista jotain tulee, niin kuume ja kitinä mikä kestää illan, yön ja seuraavan päivän aamupäivän. Että ei onneksi mitään pitkäkestoisempaa. :)
 
Mä oon miettinyt kanssa että on jännä nähdä teidän kaikki livenä, kun on jonkinlainen mielikuva kaikista, niin on hauskaa nähdä miltä oikeasti näytätte. (En siis arvostele kenenkään ulkonäköä, sitä en tarkoita) vaan saa sanoille kasvot :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Mä olen vähän sellainen ihminen, että kiinnitän jostain syystä ihmisten hiuksiin huomiota (en mitenkään tyylillä, onpas kamala/ihana tukka, (tai ehkä joskus ihana) vaan koska mun on helpompi tunnistaa ihmiset hiuksista jostain syystä, oon ihan hukassa joskus, kun porukka muuttaa hiustyyliä) ja mulla on mielikuvia siitä, minkälaiste tukat teillä on. :D
 
Onhan noi hiukset aika merkittävä osa ulkonäköä, mullakin on ongelmia tunnistamisessa joittenkin satunnaisten tuttujen kohdalla, jos vaihtavat hiustyyliä. :p Tai sitten.. jos joku käyttää yleensä vahvaa meikkiä, ja jonain päivänä on meikkaamatta, niin en meinaa välttämättä tunnistaa!

Mitäs leivonnaisia täällä on sitten kaikkia tulossa? Pitäiskö mun luvata sitten tehdä suklaapiirakkaa päärynällä? (Kokeilen ensin tässä itselle miten se sopii sinne väliin.) Ja varoitus, pidän toooodella tummasta suklaasta, eli sitä tiedossa. :)

Ja kaikki ehkäläiset mukaan vaan, ainahan voi kelle tahansa tulla jotakin yllättävää niin ettei pääse. Sitten vaan pitää perua. Noista rokotuskitinöistä, se rota pisti meillä vatsaa sekaisin parin päivän viiveellä, mutta viikon sisällä kuitenkin oli taas jo ohi. Vähän enemmän pulautteluja ehkä silloinkin vielä, mutta ei muuta.
 
Mites muuten filtit? Kuinka monta tarvitaan? Meiltä ainakin yksi semmonen paksumpi löytyy ja vaunujen kanssa kun tullaan, niin kulkee mukanakin kätevästi.
 
Sopii mainiosti! Mä saatan vielä muuttaa kenties suolaisen tarjottavani, mutta teen suolaista kuitenkin. Sain äitienpäivälahjaksi kinuskikissan uuden kirjan ja siellä olisi aika kivoja ohjeita testattavaksi.. Mutta katsotaan, katsotaan :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
No niinpä on :/ ma tai ke ei olisi sadetta, tiistaina tietenkin :sad001


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
ei vielä ruveta murehtimaan :) foreca sanoo et kolmen aikaan iltapäivällä tulis mahdollisesti vähäistä sadetta. viimeks ku katoin niin sano pari päivää sitten et aurinkoista olis :D nää muuttuu niin tiuhaan näin kesällä :) ja kyl me sit jotain kekstään jos tuleekin vettä :)
 
Takaisin
Top