Kesäkohtaaminen, eli vauvamiitti :)

Dangel

Näppärä viestien naputtelija
Helmikuunmammat 2014
Ruvetaanpa tänne keräämään osallistujalistaa ja muuta meidän tapaamiseen liittyen.


Tapaamisen ajankohta olisi tiistai 10.6. Klo 12.30. Ajatuksena olisi mennä piknikille koskikeskuksen läheiseen puistoon, jos ilma ei suosi, etsimme sopivan kuppilan koskikeskuksesta.

Mukaan on tulossa ainakin
ReginaVeritas
Pikkunöösä
Panda
Dangel
Wilmuska
Mmaljo
Sadetar83
Mitla
Ja tietenkin ne pikkumurut :Heartred isommat murut tietenkin voi myös ottaa mukaan jos haluaa :)
 
Muokattu viimeksi:
Me ainakin osallistutaan. :) Mutta ihan ekana varmaan pitäis miettiä ajankohtaa ja tarkemmin paikkaa?
 
Kyllä mekin ollaan tulossa :) netistä koitin jo katsella, vielä en tulosta saanut paikan kohdalle :D
On muuten tosi hankalaa koittaa löytää ravintolaa, joka olisi vauvaystävällinen ja kabinetilla varustettu :D
 
Muokattu viimeksi:
Mekin osallistutaan.:)

Vaikka siis ollaan paikallisia, niin en uskalla luvata, että ehtisin selvittää vauvaystävällistä paikkaa, on tässä tuo gradu aika vahvasti työn alla. Kun on vähän uutta miettiä näitä vauvan kanssa liikkumisia. :)

Kabinetti (todella mukava ja tilava, ravintolasta erillisessä paikassa, omat wc:kin) löytyy esim. Astorista, mutta en ole oikein innostunut sen paikan ruokalistasta ja hinnoista, ja vauvaystävällisyys on täysin kysymysmerkki. Haraldin kabinetin kanssa oli ainakin joskus ongelmia maksupuolen kanssa + se on portaiden päässä. Koskarissa tietenkin ois hyvät lastehoitotilat, kun se on nyt rempattukin, mutta niiden ravintoloiden kabinettimahdollisuuksista en tiedä. No sitten on aina sokos. Siellä on tilaa, saa alakerrassa kai ruokaakin ja on vauvanhoitowc, mutta kabinetista taas en tiedä.. Tuo bellaroma on finlaysonilla, siellä muutama muukin ravintola.. Tosin kerran söin todella huonoa pastaa tuolla bellaromassa. Pizzat on kuulemma hyviä siellä. No juu.. apua taas tästäkin sepustuksesta joo. :grin

Meille periaatteessa ei ole väliä arki vai viikonloppu, samanlaisia päiviä kaikki. :)

Yksi mahdollisuus tietenkin vois olla piknikki..
 
Picnic olis aivan ihana, mutta sitten jos ei olekaan hyvä sää. :sad001 Mutta Picnic olis mulle sinänsä lemppari, että olis ihanaa saada hyvä syy leipoa. :D Ja niin ihania leipomuksia on porukka postaillut tonne leivontaketjuunkin. :)
 
Jep se sää on semmonen.. kun kuitenkin pitää ajankohta varmaankin ajoissa pistää lukkoon..
 
Voi kun olisi ihana idea tuo picnic! Kun vain nämä asiat saisi säiden jumalien kanssa sovittua etukäteen ;D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Tietysti, jos uskaltaa, niin voishan sopia, että picnic jos sää sallii ja sopia jonkin toisen paikan, johon tapaaminen automaattisesti siirtyy, jos sää ei salli? Tietysti siinä on se, että silloin ei voi mitään kabinettia varata ja ollaan enemmän sen armoilla, että ravintolassa/kahvilassa ei olekaan tilaa. Ja picnic-paikassakin pitää miettiä vessatilat. Pissavaipat kyllä vaihtaa vaikka nurmikolla, mutta äidit ei kehtaa ehkä puskapissiä. :D Ja jonkun vauva (minun...) taatusti vetää niskakakat, jos ei pääse kunnolla pesemään. :D
 
juu me oltais kans tulossa :) mut sanoisin et viikonloppuna mielummun :) kesäkuun eka tai toinen viikonloppu? ja picnic kuulostaa kyllä hyvältä. ihan vaiks siin kosken vieressä? siit olis sit lyhkäne matka koskikeskukseen, missä varmasti olis kyllä lastenhoitohuone jos tarvii peppua lähtee pesemään :) ja sit taas jos sataa vettä, niin voidaan vaikka sinne mennä? esim vsiks ihan raxissakin saattaa yhtäkkiä olla tilaa meille :) ainakin viimeks kun kävin koskarin raxissa, siellä oli aikas hyvin tilaa :) tai voidaan miettiä joku muu paikka..
 
Kyllä mekin ollaan varmaan tulossa. Mutta meille sopis kyllä paremmin viikolla, kun iskä on arkisin töissä melko myöhään ja viikonloput vapailla, niin vietettäis viikonloput mieluusti iskän kanssa :) Muutenkin arkisin meinaa välillä olla tekemisen puutetta...
 
Meille sinänsä kanssa sama onko arki vai vkloppu, mutta arkena varmaan tilaa paikoissa eri tavalla kun vkloppuna..


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
mmaljon Koski ja Raxi suunnitelma kuulostaa hyvälle, ainakin mun mielestä. :) Itse nyt en ehkä Raxista noin ruuan kannalta kauheasti perusta, mutta toisaalta se on niin halpa, että ei niin haittaa. :D Ja joku ainakin sanoi, että siinä on muitakin ravintoloita?

Mulle sopii myös sekä arki että viikonloppu. Mutta komppaan myös Pikkunöösää, meilläkin on isä vapaalla viikonloppuisin. Toisaalta nyt mietin, että se vois nauttiakin, jos sais olla välillä omissa oloissaan. Ja toisaalta, arkena täällä on nuo koirat sitten ihan yksin. (toki ne osaa kyllä yksin olla, kun ennen sairas- ja mammalomaa oltiin usein samaan aikaan töissä) Että kummassakin on puolensa ja tosiaan, mulle sopii kumpi vaan. :)
 
Tuo, picnic/Koskikeskus kuulostaa hyvältä idealta :) nyt kun lyödään päivämäärä lukkoon, niin rupean tuohon ekaan kenttään keräämään osallistujat, jne :) kesäkuun alussa muuten 5.6. Ei onnaa mulla, olen silloin nauttimassa riverdancesta. :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Noniin, eilen puhuin tuon isännän kanssa ja hän kyllä mielellään kuulemma pitää meidät viikonloppuna luonaan. :) Mutta sanoi kyllä, ettei hänen takiaa sitä tapaamista tartte siirtää. :)
 
Mä tässä nyt heitän ilmoille muutaman päivämäärän, jotta saataisiin se sovittua ja kalentereihin.. Miten olisi ti 3.6 tai ma 9.6. Tai la 7.6. Otetaanko niin, että sellainen päivä mikä enemmistölle sopii ja valitaan? Eikä tietty tarvi näistä olla mikään, mutta jotta päästään eteenpäin, niin nyt "äänestys" kehiin :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
meille sopii kaikki :) ei pitäis siihen sattua neuvolaakaan kun nyt seuraava on 16. päivä :)
 
Takaisin
Top