KESÄKUUN KESKUSTELUT

Juhannus meni hyvin. Oltii tytön kans mun porukoilla. Kerroin siellä vauvasta, alkujärkytyksen jälkee iha ok vastaanotto.
 
Täällähän on hiljaista. Miten teidän juhannukset meni? Saitteko kertoa iloisia vauvauutisia? Me oltiin perheen kans vain kotona ja mökillä. Huomenna neuvola ja tiistaina np-ultra ja tuntuu, että juhannuskin meni vain niitä odotellessa :D
Me oltiin kotona. Mullakin on tiistaina np ultra ja jännittää kyllä! Sen jälkeen voi ruveta kertomaan iloisia vauva uutisia, jos kaikki on hyvin.:happy:
 
Olin to-pe reissussa pojan kanssa ja näin muutamia tuttuja mutta kun oltiin ulkoilmatapahtumassa ja melkein koko ajan takki ja välillä sadetakkikin päällä niin luulen ettei kukaan huomannut isontunutta mahaani vielä. Loppujuhannus oltiin ihan vaan kotona perheen kanssa rauhaisasti. Mulla alkoi nyt kans 3 viikon kesäloma.
 
Juhannus tuli ja meni. Esikoiselle (1v 9kk) nousi eilen aamulla kuume ja tänään kotiuduttiin mökiltä lääkärin kautta, diagnoosina jälleen korvatulehdus. Voi pientä! Viikko lomaan, onneksi se kohta alkaa!
 
Meki oltii rauhas kotosalla mut mies teki pitkän pyörälenkin välillä. Mun pitäis jaksaa huomenna pitkän sairasloman jälkeen töihin, huolettaa kyllä että miten sitä jaksaa pahoinvoinnin kanssa. Vielä neljä viikkoa kesälomaan.
 
Meilläkin juhannus meni mukavasti mökkeillessä, lapsilla oli kivaa kun oli niin paljon tekemistä pihalla eikä sääkään ollut oikeastaan yhtään huono! Ruokapuolellakaan en joutunut pahasti kieltäytymään, tein fetan grillissä foliossa ja muutenkin syötiin lähinnä grilliruokaa ja salaattia, niin sain syödä kaikkea.

Nyt vaan odottelen aikaa nt-ultraan, jännittää kyllä että mitä siellä näkyy... Pääsispä mahdollisimman pian!
 
Huomena itsellä paluu takas töihin. Toiv. Jaksaa töissä. Edelleen pahoinvointia ja tänään katsottiin verenpaineet nekin alhaset 94/77. Ei ihme että huippaa helposti.
 
Samita, tsemppiä töihin paluuseen! Mä alotin kevyemmällä päivällä suosista ja vaikka välillä teki pahaaki nii selvisin kuitenki. Toivottavasti olo olis nyt paranemaan päin eikä enää menis huonommaks.
 
Kaveri menee naimisiin loppukesästä ja ihanaa ku olin talvella ostanut alesta juhlamekon kun just tälläsiä uutisia oon odotellut parilta kaverilta. Kyllähän se mekko meni päälle tänään eipä mene kuukauden päästä. Hirvee mekkostressi iski
 
Takaisin
Top