KESÄKUUN KESKUSTELUT

Aloitetaan nyt valituksella. Mulla ollut tänään vähän raihnaisempi päivä kun noin keskimäärin yleensä. Aamulla mun silmä vioittui jotenkin herätessä ja on ollut koko päivän vähän ärtynyt ja kipeä... lisäksi oon ollut muutenkin vähän huonovointinen koko päivän. Raskauspahoinvointia varmaan.

Nyt pitäis jaksaa mennä laittamaan ruokaa esikoiselle, mutta olis mukavampi vaan maata tässä sohvalla ja pitää silmiä lepoasennossa.
 
Mulla kanssa ei oikein ruuanlaitto onnistu, esikoinen on nyt saanut elää kalapuikoilla, makaronilla ja pakastemaissilla :hilarious: onneksi mun mies pitää kokkailusta kun en olisi kyllä saanut itsestäni irti mitään keittiöhommia...
 
Joo meilläkin syötiin tänään kaupan valmista jauhelihaperunasoselaatikkoa. Kyllä mä silti pari kertaa viikossa yritän kokatakin jonkun isomman satsin ruokaa. Välillä sit tulee vaan ostettua jotain valmista.
 
Hassua että on jo kesäkuu! Mulla alkoi loma, ihan ei ole vielä tajunnut sitä kun nukuin niin huonosti ja näin levottomia unia...
 
Täällä anoppi vaara:banghead: nyt tiedän mitä tarkotitte ihmisviha ololla:banghead: kattelen ympärilleni ja mielessäni suunnilleen:finger: kaikille ja nyt juhliin mitkä ei nappais tällä ololla yhtään...:angry4
 
Töissä jaksoi olla iltavuoron vaikka oksensin ennen töihin menoa ja töissä kun oli just saanut syötyä tauolla :sad001 sit hirvee nälkä mut pakko oli jaksaa. Toiv huominen menisi paremmin.
 
Mulla on huomenna ammattikorkeakoulun pääsykokeet. Toivottavasti huomenna en olis niin huono vointinen ku tänään
 
Eilinen oli ihan suossatetsaamista,päivän pahoinvointi ja loputon väsymys nakersi kaiken optimismin:depressed: illan odotettu luento oli tuuuskaaaa....:confused:
Tänään ihanan tehokas päivä ja asiat selkiyty ja nyt iski totaali väsymys:dead: ja kaks luento iltaa vielä:hungover: mä en käsitä,miks tää olo vie myös opiskelu motivaation-rytmin-järjen jne?!??!:banghead:
 
Mä sain hyvin paperihommia ja kalenteri päivityksiä tehtyä,kunnon ruokaa( helle ja pahoinvointi on näkyny lasten ruokalistassao_O:depressed:) kesän etä aikataulut jne ja sit iski väsy,:dead:jätin luennon väliin ja siivosin kuivaruokakaapit,raivasin työpöydän ja hoidin muutaman rästin...nyt hyvällä omallatunnolla doc martin ja unille:p
Ihme vimma touhuta kotona(okei,voit olla yökkäris ja lopettaa kesken jos siltä tuntuu:rolleyes:) huomadin suunnittelevani muutoksia kotiin ja nurkista on raivattu kamoja..
Mut pesänrakennus vietti pitäs tulla vasta monen kuukauden päästä!?:hilarious:
 
Kyllä minäkin olen jo huomannut pesänrakennusvietin nousseen! Koko ajan suunnittelen mitkä kaapit siivoan ja vaihtaisiko sitä vähän järjestystä yms :grin
Mulla vaan tää pahoinvointi rajoittaa sen tällä hetkellä suunnitteluun :hilarious: toteutetaan sitten, kun helpottaa
 
Voi hitto näitä öitä:sour: lauantai oli pitkä päivä,aamulla ois herätys ja reissuun lähtö,heräsin vessaan ja nyt sit uni ei tule:meh: :arghh:
NIIIIN turhauttavaaaa:banghead:
Me kerrottiin ystävä piirille lauantain juhlissa,yhden miehen tökerö kommentti,mutta muut...voi nyyh...en osannu odottaa,et ihmiset "sekoilee onnesta" meidän puolesta:shy:
 
Kesäkuu menee varmasti aika paljon samalla tavalla kuin muutkin kuukaudet, paitsi että on lomaakin tässä vähän. Juhannukseksi menen töihin takaisin. Ei ole suurempia pesänrakennus viettejä vielä, kun pientä lasta ja isompaakin hoitaa, käy töissä jne, ei ole vielä ollut paljon mielessä kaikki vauvaan liittyvä, paitsi että vähän mietin miten tässä sitten jaksaa töissä mahan ja vaivojen (melko varmasti) kasvaessa.
 
Tänään tuli pieni hobittiolo, kun rupesin syömään aamupalaa nro 2. Ensimmäinen oli n. 6.30 ja toinen pari tuntia myöhemmin. :laughing002
 
Juhannukseksi pitäisi lähteä anopin luokse ja jännittää, että miten hän ottaa vastaan uutisen raskaudesta. Omille vanhemmilleni en kuitenkaan kerro ennen np-ultraa, mutta mies haluaa kertoa äidilleen jo nyt, sillä hän asuu kauempana eikä muita sopivia hetkiä olisi ihan heti. Jännittää myös nämä kaikki ruokarajoitukset, sillä tiedän anopin rakastavan tehdä mitä erilaisempia ruokia juustoista, kaloista jne. :smiley-ashamed004 Jotenkin nolottaa mennä sinne vaatimaan erityiskohtelua just ruuan suhteen vaikka tiedänkin, että anoppi varmasti ymmärtää. :smiley-ashamed008 Miten kaikesta voi ottaakin stressiä, ensimmäistä odottaessa olin paljon rennompi. Muistaakseni. :biggrin
 
Täällähän on hiljaista. Miten teidän juhannukset meni? Saitteko kertoa iloisia vauvauutisia? Me oltiin perheen kans vain kotona ja mökillä. Huomenna neuvola ja tiistaina np-ultra ja tuntuu, että juhannuskin meni vain niitä odotellessa :D
 
Täällä myös jännitetään huomista, ensimmäistä neuvolaa. :) Juhannus meni kelistä huolimatta mukavasti, mutta aivan liian nopeasti. Osan kesälomasta pidin jo, lopun jätin syksylle, ajatuksena, että sitten tarvitsee kuitenkin lepohetkiä... Eli nyt pitäisi jaksaa koko kesä ahertaa töissä. Anoppilassa vierailtiin juhannuksena, mutta vielä asiasta vaiettiin. Oma äiti toki tietää... :)
 
Takaisin
Top