Miehelle, kahdelle parhaalle ystävälle sekä pikkusiskolle ja vanhemmille kerroin heti kun tikku näytti plussaa, en vaan kerta kaikkiaan pystynyt niin läheisiltä ihmisiltä pitämään salassa
Viikko sitten olin serkun häissä ja siellä kaksi sukulaista tuli kysymään olenko raskaana, vaikka mekko olikin valittu niin että peittäisi pahimmat turvotukset ja saisin asian vielä salattua. Ensin paniikissa menin kieltämään, mutta hetken päästä oli pakko hiippailla heidän viereen ja sipistä että no kyllä mä itse asiassa olen raskaana, mutta pyysin etteivät kertoisi sitä vielä muille
Töissä ja muulle suvulle ajattelin kertoa sitten lähempänä ekan kolmanneksen loppua, kunhan varmasti varmistuu että kaikki on hyvin. Tosin pahoinvointi on on ollut viime päivinä niin voimakasta, että pelkään kohta paljastuvani jos meno jatkuu tällaisena ja joudun useastikin lukkiutumaan työpaikan ainoaan vessaan
Tosin esimiehelle on varmaan pakko kertoa lähipäivinä, kun oli pakko varata seuraava aika lääkärille just sellaiselle päivälle kun on koko päivän palaveri, josta ei oikein voisi luistaa
Tsemppiä kaikille jotka joutuvat vielä salailemaan muilta tällaista ihanaa uutista, on yllättävän vaikeaa pitää suu supussa
Minä pelkään koko ajan lipsauttavani asian jossakin sivulauseessa