Kenelle kerroit ensimmäisenä raskaudestasi?

Kaikki vastaa mies, mutta me tehtiin miehen kans testi yhdessä, ja katsottiin tulos yhdessä. Se oli paras hetki:Heartred Vielä ei olla muille kerrottu. Nyt rv 6+1

Mein oli tarkotus tehä mut heräsin ennen miestä pissahätään ni oli pakko tehä. Aattelin et jos nega ni en herätä suotta miestä. Mut olikin positiivinen :)

Miehelleni kerroin ensimmäisenä. Oli aikainen aamu, jotain siinä kello viiden paikkeilla kun molemmat noustiin ylös töihin. Tein testin ihan vain "varmuuden vuoksi" (oltiin yritetty lasta jo muutama kuukausi) ja kun testi näytti positiivista en unenpöpperöisenä oikein tiennyt miten reagoida siihen. Heitin tikun mieheni syliin kun hän söi aamupalaa ja hänen rauhallinen reaktionsa tähän oli "Jaahah, okei." Vastasin samalla lailla ja lähdin sitten aamupalan syötyäni töihin. Sinne saapuessani purskahdin sitten lopulta kyyneliin (ilon kylläkin) ja muutamat työkaverit saivat asian sitten sitä kautta selville. :joyful:

Whatsapp ryhmässä yhessä syynättiin muutaman naisen kanssa testikuvia ja ne anto ohjeita, että kuvaa ulkona (aurinko paistoi) jne. Haamu näkyi kyllä suht selvästi. En muista kerroinko vielä jollekin ennen kuin miehelle. Miehelle kerroin joskus iltapäivällä kun aamupäivällä olin ekan haamun tehnyt.

Järjestyksessä: miehelle, äidille, mummille ja siskolle. Muutama ystävä sai tietää tämän jälkeen. Ensimmäisen ultran jälkeen kerroin myös whatsupin sukuryhmässä kuvan kera.

Miehelle kerroin heti ensimmäisenä :) Sitten kahdelle parhaalle ystävälle ja parin päivän päästä oma äitini arvasi itse.. :grin

Miehelle kerroin ensimmäisenä sitten omille äidille ja isälle, sitten minun äiti oli kertonut minun mummolle ja vaarille, sitten hänen kaverille, sitten olin myös omille kavereille kertonut

No miehen kanssa tehtiin ns. yhdessä testi, kun oli tietty päivä määrätty, jolloin piti testi tehdä.

Perheen ulkopuolisista mun vanhemmille kerrottiin ekana (rv12).

Puolisolle tietysti ensimmäisenä ja sen jälkeen sai tietää useampi neuvolan ja sairaalan henkilökuntaan kuuluva. Nt-ultran jälkeen odotettiin vielä pari viikkoa, ja jouluna kerrottiin ensin meidän esikoiselle ja sitten muille lähisukulaisille.

Eräälle ystävälle, kun hänelle päivitin kaikista oireistani jo ennen tärppiä :happy: lähetin testistä kuvan tulkittavaksi. Mies tietysti seuraavana. :cat:

Miehelle. Kävin herättämässä ja annoin tikun hänelle. Vastaus oli "mitä tää tarkottaa? öö.. jaha, melkosta" :hilarious:

Mies ei ollut kotona. Tein testin ja oletin sen olevan nega. Sitten kiireellinen miettiminen mihin jätän testin niin, että mies sen löytää ja yllättyy kotiin tultuaan. Ensimmäisenä sai kuitenkin tietää ystäväni watsupin kautta :grin Mies tuli kotiin, löysi testin eikä edes nähnyt alkuun toista viivaa. Sen jälkeen kysyi että onko se puikko uinut virtsassa ja heitti sen alas. Oli kyllä asian ymmärrettyään innoissaan. Digi tehtiin sitten yhdessä :) Mies on kysellyt jatkuvasti miltä nyt tuntuu - ja vastaus ei miltään (nyt vasta 4+1). Varaamme varhaisultran ja jos siellä näkyy jotain, niin uskallamme ehkä kertoa lähimmille ystäville ja perheelle. 12 viikkoa tulee täyteen äitienpäivän jälkeen, joten äitienpäivänä kerrottaneen sitten muille kuin lähipiirille. Jos sinne asti päästään.

Miehelle ja heti sen jälkeen siskolle ja 2 parhaimmalle kaverille :love017 Äiti arvaa parin viikon päästä, kun mennään porukoille. Oon ennen tupakoinut, joten tietää varmasti samantien, kun en enää sauhuttelekaan :grin

Parille harrastuskaverille. :laughing025
Olin tehnyt just testin ja lähdin koiran kanssa treeneihin. Olin niin pihalla ja pöllähtänyt itse plussasta, että treenit meni ihan miten sattuu. Kaverit sit kyseli, että onko kaikki hyvin, kun helpoimmat kun asiat meni ihan läskiksi, niin tuli möläytettyä. :laughing002
Miehelle kerroin vasta seuraavana päivänä, kun hänellä oli synttärit.
Tän jälkeen sai tietää paras ystävä, muutama muu harrastuskaveri, kun oltiin porukalla reissussa, sit vasta isommat lapset ja muu perhe.
:grin
Vähän hullussa järjestyksessä siis meni, mut samaa tuo. laughing6

Takaisin