Kenelle kerroit ensimmäisenä raskaudestasi?

Mies saanut ekana tietää kummankin lapsen osalta. :)
Esikoisesta seuraavana sai tietää työpaikan HR ja sit mun kosmetologi, kun oli vaan pakko saada kertoa jollekin :joyful: Pidettiin rakenneultraan asti raskaus salassa perheeltä ja ystäviltä, joka oli suht helppoa, kun mahaa ei ollut nimeksikään. Tuon jälkeen kerroin julkisesti työpaikallakin.

Toisen kohdalla miehen jälkeen sai tietää toinen hänen siskoistaan vähän pakosti, kun jouduin äkillisesti hyperemeesin takia tippaan ja tarvittiin vähän apua (ja hän sattuu olemaan sairaanhoitaja). Sit seuraavana taas HR ja mun pomo. Sit perhe ja ystävät. :rolleyes: Nyt tosin odoteltiin vaan niskaturvotusultraan asti, ja tällä kertaa kaikki oli jo vähän aavistellut asiaa, kun esikoinen tuli vähän puskista. :grin
 
Kaikista 4 ensin miehelle, joko ollut mukana testin teossa tai sitten viestillä laittanut kuvan. Seuraavaksi sitten pomolle jos olen töissä ollut (sikiölle haitallinen työ), samalla osa työkavereista saanut tietää tai osannut päätellä itse. Sukulaiset ja muut läheiset sitten saanut tietää vasta rv 13-17 välillä.
 
Tämän foorumin ihmisille sekä kahdelle ystävälle, en ollut ensin varma plussatestistä et onko se plussa. Meni kolme päivää ennen kuin mies sai tietää :Heartred
 
Siskoni tiesi raskaudestani ennen minua. Laitoin kuvan muka negatiivisesta testistä, joka olikin oikeasti selvä positiivinen.
 
Jos omaa miestä ei lasketa niin ihan ekana oli pakko kertoa kampaajalle koska halusin välttää juurikasvun värjäämistä ihan alkuviikoilla. Sattui vai kampaaja just siihen niin pitihän se avata suunsa ja sanoa että miksi jätetään tällä kertaa värit pois :angelic:
 
Miehen kaa tehtiin testi yhdessä. Kahdelle kaverille kerroin jotka tiesi raskauden yrityksestä ja aiemmasta keskenmenosta. Ja heti ensimmäisenä ultran jälkeen kerrottiin esikoiselle, sitten muulle suvulle. :)
 
Miehelle ensimmäisenä, jonka jälkeen kahdelle läheisimmälle ystävälle. Sitten pidimmekin useamman viikon tietoa tällä kokoonpanolla :)
 
Ensin miehelle ja sitten parhaalle ystävälle. Jouluna jos kaikki on vielä hyvin niin kerromme tuleville isovanhemmille :)
 
Ystävälle ensin kuva testistä ja sitte menin vasta vessasta miehelle kertoo, se ei siis tiennyt etteen testiä :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Takaisin
Top