Kenelle kerroit ensimmäisenä raskaudestasi?

Ystävälleni koska hän minulle raskaustestin kävi ostamassa, en itse uskonut raskauden mahdollisuuteen. Sitten soitin miehelle, oltiin eri kaupungeissa.
 
Miehelle kerroin. :) Seuraavaksi sai kuulla ystävä, joka oli tukenut yritysaikana ja on nyt lapsen kummi.
 
Mies sai kuulla ekana. Vastaus oli "aijaa" ja seuraavaksi katoinkin että hänen facebookseinällään oli eräs biisi nimeltä "It´s all over" :hilarious: Oli kyllä innoissaan raskaudesta ja oikeastaan se, joka vauvaa enempi toivoikin, kiusasi vaan.

Toisena kuuli paras ystäväni ja olisinko sitten kertonut äidille.
 
Parhaalle ystävälleni kerroin ensimmäisenä, kun positiivinen testi oli järkytys ja mies oli töissä. :)
 
Ystävälle, joka oli patistanut ostamaan raskaustestin. Jännitti hirveästi kertoa miehelle, koska oltiin tunnettu vasta 1,5 kuukautta. :angelic:
 
Miehelle kerroin tietenkin ensimmäisenä. Tokihan hän oli mukana kun viimeinen PAS tehtiin, ja oli vähän tulisilla hiilillä hänkin siihen asti, kunnes saatiin testata. Hiukan aikaisessa tietenkin testailin, mutta plussa sieltä sitten tuli, varmistettiin se kyllä hieman useammallakin testillä vielä jokusen kerran päivien kuluessa :angelic:
 
Kaikki vastaa mies, mutta me tehtiin miehen kans testi yhdessä, ja katsottiin tulos yhdessä. Se oli paras hetki:Heartred Vielä ei olla muille kerrottu. Nyt rv 6+1
 
Miehelle kerroin. Sen jälkeen melkein heti kahdelle läheiselle työkaverilleni. Näin sain potea rauhassa alun etovaa oloa.
 
Miehen kanssa yhdessä tuijotettiin raskaustestin tulosta :) sitten laitoin melkein samantien äitille kuvan testistä. Mietittiin, että olisi epäreilua olla kertomatta toiselle mummolle, niin kerrottiin sitten samana päivänä miehenkin äidille
 
Esikoisesta odotettiin yhdessä tulosta. :) Kuopuksesta jos miestä ei lasketa, niin mun sisko sai tietää ensimmäisenä, esikoisesta myös. :)
 
Takaisin
Top