Kenelle kerroit ensimmäisenä raskaudestasi?

Keskustelun 'Raskaana' aloitti Bella Swan, 2 huhti 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Kuka sai kuulla plussatestistä ensimmäisenä?

Itse olen kertonut miehelleni :)
  2. sailamaria Addikti Helmikuunmammat 2016

3. Ulkosuomalainen Tuttu foorumilla

Ystävälleni koska hän minulle raskaustestin kävi ostamassa, en itse uskonut raskauden mahdollisuuteen. Sitten soitin miehelle, oltiin eri kaupungeissa.
  4. Vargynja Foorumi-vastaava Staff Member Administrator

Miehelle kerroin. :) Seuraavaksi sai kuulla ystävä, joka oli tukenut yritysaikana ja on nyt lapsen kummi.
  5. Ginger Naimisissa foorumin kanssa Toukoäidit 2020 Huhtimammat 2016

Mies sai kuulla ekana. Vastaus oli "aijaa" ja seuraavaksi katoinkin että hänen facebookseinällään oli eräs biisi nimeltä "It´s all over" :hilarious: Oli kyllä innoissaan raskaudesta ja oikeastaan se, joka vauvaa enempi toivoikin, kiusasi vaan.

Toisena kuuli paras ystäväni ja olisinko sitten kertonut äidille.
    • Hauska Hauska x 1
  6. Maarina Peruskäyttäjä

Parhaalle ystävälleni kerroin ensimmäisenä, kun positiivinen testi oli järkytys ja mies oli töissä. :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  7. kirahvi36 Addikti Elomammat 2018

8. emsu86 Rakastunut foorumiin Lokakuun äidit 2019

9. Memili Aloittelija

Miehelle kerroin ensimmäisenä :)
  10. tiuhtimus Naimisissa foorumin kanssa Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Miehelle kerroin ekana.
  11. Towanda Rakastunut foorumiin

Ystävälle, joka oli patistanut ostamaan raskaustestin. Jännitti hirveästi kertoa miehelle, koska oltiin tunnettu vasta 1,5 kuukautta. :angelic:
  12. KaarinHa Naimisissa foorumin kanssa Lokamammat 2017

Miehelle kerroin tietenkin ensimmäisenä. Tokihan hän oli mukana kun viimeinen PAS tehtiin, ja oli vähän tulisilla hiilillä hänkin siihen asti, kunnes saatiin testata. Hiukan aikaisessa tietenkin testailin, mutta plussa sieltä sitten tuli, varmistettiin se kyllä hieman useammallakin testillä vielä jokusen kerran päivien kuluessa :angelic:
  13. Oman elämäni sankaritar Peruskäyttäjä Elomammat 2017

14. Odotettu26 Peruskäyttäjä Tammiäidit 2020

Kaikki vastaa mies, mutta me tehtiin miehen kans testi yhdessä, ja katsottiin tulos yhdessä. Se oli paras hetki:Heartred Vielä ei olla muille kerrottu. Nyt rv 6+1
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. peruna86 Rakastunut foorumiin Elokuun äidit 2019

Kerroin ekana äitilleni. Seuraavana sitten parhaalle ystävälle.
  16. mrz Tuttu foorumilla Joulukuun äidit 2019

Miehelle kerroin. Sen jälkeen melkein heti kahdelle läheiselle työkaverilleni. Näin sain potea rauhassa alun etovaa oloa.
  17. Tiuskah Peruskäyttäjä Marraskuun äidit 2019

Miehen kanssa yhdessä tuijotettiin raskaustestin tulosta :) sitten laitoin melkein samantien äitille kuvan testistä. Mietittiin, että olisi epäreilua olla kertomatta toiselle mummolle, niin kerrottiin sitten samana päivänä miehenkin äidille
  18. Talvitintti Addikti Toukomammat 2017

Esikoisesta odotettiin yhdessä tulosta. :) Kuopuksesta jos miestä ei lasketa, niin mun sisko sai tietää ensimmäisenä, esikoisesta myös. :)
  19. Nurinkehrääjä Tuttu foorumilla Heinäkuun äidit 2019

Ukko sai tietää ensimmäisenä.
  20. Taikapilvi Ihastunut foorumiin Joulumammat 2018

Perinteisen miehen jälkeen ensimmäisenä kuuli äiti :)

Jaa tämä sivu