Kelan äitiyspakkaus

Täälläkin haettu äitiyspakkausta kun esikoinen kyseessä. Laitoin hakemuksen viikko sitten, mutta vielä ei ole päätöstö tehty. Eihän tuolla nyt kiire vielä olekaan. Turhaan vaan pölyttyy remontin yhteydessä! :wink Mutta odotanhan mä sitä ihan innoissani kun ei paljoa vaatteitakaan ole tullut haalittua ja muutakaan tavaraa ole valmiina. On kyllä hienoa että tämmönen pakkaus on saatavilla suomessa! :) Mun mielestä tää pakkaus ehkä on enemmänkin pojalle, mut eiköhän sieltä jotain kivaakin löydy ja kunhan näkee ne ihan livenä niin voihan ne olla nätimpiä kuin mitä kuvissa?! Yleensä kuvat vääristää suuntaan tai toiseen.. Joo jase makuupussi on ainakin kuvassa tosi ihana! :)

hanski_ en kyllä sanois että on livenä kivempia kuin kuvissa, itseäni ainakin vähän mietityttää näin jälkeenpäin olisko pitänyt sittenkin ottaa vain se raha ja ostaa itseään miellyttäviä vaatteita...mut tehty mikä tehty. Ja onhan toi ihan omanlaisensa muistoesinekin :)

Mut värimaailma on kyllä aikamoinen, eikä mun mielestä kankaiden laatu tunnu kovin hääppöiseltä. Toppahaalari on ihan ok.

Minä, vaikka alunpitäenkin meinasin pakkauksen ottaa, päädyin rahaan.. On tupannut joka sukulaiselta tulemaan niitä vanhempia pakkauksen tarpeita/vaatteita, niin ajattelin sen rahan olevan järkevämpi.. Vanupukujakin meillä on 3kpl kun on sukulaisilta niitä tullut :D ompahan vaikka mummoloihin sitten vanupuvut.. :D kaikki löytyy jo mitä pakkaus sisältää (toki puuttuu kestovaipat ja niistäjä, mutta ihan kaikki on)... Ja toki itse paketti puuttuu, mutta sekin löytyisi anopilta ja omalta äidiltänikin, jos sattuisin sitä tarvitsemaan.. :)

Jännää, mä taas olin ihan liekeissä sen lootan kanssa. Ihan pari (ne "oranssit" lähinnä) oli ei-mieluisia, mut kyl muuten kaikki oli tosi jees. Ja tyttö on tulossa ja meinasin kyllä kaikkia pitää (pl "oranssit"). Esikoista kun odotan, ni se on kyl hyvä selviytymispakkaus. Eihän mulla muuten olis noista ulkovaatteistakaan mitään hajua mitä tarvii ellei siinä ois niin kattavasti. Toki mulla ei ole vielä "tietoa" millaisia ne sitten käytössä on mutta oletan että ne ihan laadukkaitakin on.:)

Ja tänään tulikin päätös äitiysavustuksesta.. :) ihanaa, pääsen tilaamaan viimeiset pikkuhankinnat pienelle! :)

Mulla oli sama, yllätyin enempi positiivisesti kun sitä pakkausta kävin läpi, Netistä katsellessa ei näyttänyt yhtään kivalta, mutta livenä..Pidin :) En tietenkään kaikista vaatteista, mutta naisiahan nyt on vaikea miellyttää..Senhän tietää jokainen :grin

Mulle tuli tänään sekä päätös, että postin ilmotus pakkauksesta. Ja pitihän se sit hakee saman tien. Nyt on koirien, innokkaan 1,5v isosiskon ja miehen kanssa tutkittu paketti läpikotasin ja se oli kiva. Meillä on kyllä jäljellä tyttären pakkauksesta melkein kaikki ja ajattelin että voisin suoraa osan lahjottaa pikkusiskolle joka tulee oman mahansa kanssa 4kk mua perässä :)
Mulle tuli paketti melkein viikossa siitä kun laitoin hakemuksen postiin (viime viikon tiistaina). Toisaalta mä en laitakkaan sitä Kelaan vaan työpaikan sairauskassaan. Niillä ei oo jonoja ollenkaan, joten käsittelyajat on paljon nopeemmat. Se on tosi kiva.

Takaisin