Kelan äitiyspakkaus

kobetops

Silmät suurina ihmettelijä
Kela ilmoiti sivulla, että äitiyspakkaus julkaistaan helmikuun loppupuolella. Tänne odotuksia ja mielipiteitä :)

Tätä on odotettu! :hello2 Toivon, että värit olisivat neutraalimmat, kuin nykyisessä (en välitä oikein nuista oransseista).

Mä olen kan käynyt tasaisin väliajoin tsekkaamassa, että koska uus pakkaus julkistetaan. Ihanaa, kohta näkee sen!

Olen miettinyt kovasti saisinko hankittua, kun asun ulkomailla. Ennen sai ostaa, mutta nykyään Kela ei saa sitä enää myydä. Jos joku ei sitä halua, ota yhteyttä - voisin ostaa sopivalla hinnalla :)

Mä odotan onko pakkauksessa jotain lisää. Esim unilelu vauvalle vaikka beige värisenä tai tutti. Vaatepuolelta sielä on kaikki tarvittavat, varsinkin toppapuvut ja unipussi jne, mutta pientavara puolella ois mun mielestä hieman korjattava.

Mielenkiinnolla odotan kyllä pakkauksen julkistamista, mut aika varmaan jää silti ottamatta, ja valitaan se raha.. Kaikki tarvittava on esikoisen pakkauksen jäljltä hyvässä kunnossa ja tallessa, vaatteet jäi suurimmaks osaksi käyttämättä, kun eivät miellyttäneet minun silmää. :)

Sunhan Cupcake kannattais ottaa se pakkaus ja toimittaa Papuliinille sitä Kelan maksamaa korvausta vastaan. Sä saisit rahan ja Papuliini pakkauksen. Kaikki olis tyytyväisiä :) tekisin kauppaa itse, mut haluan ite sen pakkauksen.

Niin, jos innostut näin tekemään niin ilmoittele! Lähettääkö Kela sen suoraan haluamaan osoitteeseen? Tarkoitan että se kävisi mahdollisimman helposti myyjälle, ettei olisi vaivaa. Eivät varmaan lähetä ulkomaille, mutta sen voisi esim. lähettää vanhemmilleni Suomeen ja he voisivat toimittaa sen mulle.

Ihanaa kun ilmoitit Kobetops! :) oon koko ajan vilkuilu kelan sivuilla äitiyspakkausta, mutta sehän oli tullut vaan pää sivulle se ilmoitus, niin ois kyllä jäänyt huomaamatta.. Mä en tykkää ton vanhan pakkauksen oranssiväreistä, oispa siinä uudessa kaikkia maanläheisiä värejä ja pastelliväritkit ois söpöjä :) ihanaaaaaa! Se hetki kun on se 154 päivää täynnä niin mä kiljun :D ja tilaan saman tien pakkauksen :smiley-chores007

Papuliini Luulen, että paketti lähetetään suoraan minulle. Mutta pieni vaivahan se on pistää postissa eteenpäin. :) Pitää sumplia. Odotan nyt et minkälainen tää uus pakkaus on, ja päätän sitten. Mut olikos se sen 140e (+ postit) mä siitä haluan, koska sen verran saisin sitä äitiysavustusta mikäli en pakkausta ota.

Joo, mäkin vielä vähän mietin kannattaako se ostaa vai saadaanko samalla rahalla jo täältä tarvittavat varusteet. Sovitaan niin, että ilmoita kun oot päättänyt otatko vai jätätkö ja jos sen sitten ottaisin ja viitsit sen lähettää, niin toki maksan juurikin tuon summan.

Mä en kans meinaa ottaa nyt pakkausta ollenkaan, kun esikoisen ajalta on kaikki tallessa. Kiva silti nähdä, millainen sisältö uudessa pakkauksessa on. Kaksi vuotta sitten oisin kaivannut enemmän väriä vaatteisiin. Ainoastaan yhdet punaiset potkarit siinä oli ja nekin jäi lähes käyttämättömäksi.

Täällä kanssa jahkaillaan kahden vaiheilla, otanko pakkauksen vai rahana avustuksen...toisaalta minulla on myös melkein kaikki jo valmiina vauvalle joten en periaatteessa tarvitsisi pakkausta, mutta saisi uusia vaatteita yms....valinnan vaikeus.... O_o

No hmmmm, mitähän tuohon nyt sanoisi? o_O Ensireaktio ei ole ainakaan ihan hillitön ihastus, vaan aloin lähinnä laskeskelemaan, että mihinhän se 140 riittäisi. :sad001 Täytyy tutkia vielä myöhemmin tarkemmin, ehkä ne alkaa kaunistua silmissä, kun usemman kerran selaa läpi.

Kyllä tää mun mielestä on parannus siihen edelliseen. Sitä mä en tajuu, miks tota oranssia pitää aina olla niin monessa vaatteessa... Lemppari on ehdottomasto noi valko-vihreeraidalliset potkarit. Vauva näyttää noissa sit ihan kaalimadolta! :grin

Minä haluisin!!! Kuten jo monesti todennut ja laitoin tonne meidän FB-sivullekin, että asun täällä Saksassa, eli jos joku haluaa lähettää sen minulle (mukavaa korvausta vastaan tottakai :)), niin ostaisin!

Vitsi tää on hieno juttu Suomessa, ei kuulkaa muualla tällasta keksintä ole, arvostan!

Takaisin