Kausirokotus?

Keskustelun 'Heinäkuiset 2018' aloitti tinkanen, 29 loka 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Lulu-- Ihastunut foorumiin Heinämammat 2018

Töiden puolesta rokottivat jo ennen kuin olin raskaana; ei siis aiheuta pohdintaa miulle tällä kertaa :)
  2. Bellaroosa Peruskäyttäjä Heinämammat 2018

Tänään oli ensimmäinen neuvola ja otin influenssa rokotteen pitkän pohdinnan jälkeen. Päätin etten haluu ottaa sitä riskiä että sairastuisin influenssaan ja vauvalle tapahtuisi jotain.
  3. Nepeta Cataria Rakastunut foorumiin Elomammat 2018 Heinämammat 2016

Rokote otettu koko poppoolle. Viikko siitä eteenpäin niin tiesin olevani raskaana, mutta en usko että vahinkoa olisi tapahtunut. Rokote kun ei sisältänyt eläviä viruksia, ja minulle rokotteet eivät yleensä aiheuta mitään reaktioita. Voihan olla että rokote nostaisi matalan kuumeen, kipua ja särkyä joillekkin ekaa kertaa rokotettaville. Kuumehan on sellainen mitä pitäisi vältellä, eikö?
  4. Sinsku Aloittelija Heinämammat 2018

Mullekin laitettiin tänään neuvolassa influenssarokote.
  5. Elvi~ Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Saatiin tänään rokote esikoisen neuvolassa koko porukalle. Ollaan viimeiset kolme vuotta se otettu sitä kautta.
  6. kirputar Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Harmittaa, että ei tajunnut miettiä koko asiaa aikaisemmin.. Nyt enää tiedä uskallanko ottaa, kun raskaus on näin alussa ja ensimmäinen neuvolakin on vasta juuri ennen joulua, joten en tiedä onko siitä enää tuossa vaiheessa edes mitään hyötyä.
  7. tinkanen Tuttu foorumilla Heinämammat 2018

Mä en oo ottanut rokotetta, eikä sitä kyllä kukaan ole tyrkyttänytkään.
  8. Salmiakkilakritsi Rakastunut foorumiin Heinämammat 2018

Mä otin tänään neuvolassa rokotteen. Viime raskaudessa en ottanut kun sitä ei kukaan tarjonnut enkä tajunnut kysyä.
  9. palat Peruskäyttäjä Heinämammat 2018

Työn puolesta joudun joka vuosi sen ottamaan. Nyt jo ennen hedelmöittymistä siis otin. Ei tullut onneksi mitään oireita:)
  10. Onsku88 Aloittelija

Itse joudun myös työn puolesta ottamaan joka vuosi joten otin nytkin vaikka raskaus oli jo tiedossa. En ole koskaan saanut mitään oireita rokotteesta enkä nytkään saanut :)

Jaa tämä sivu