Meikkiä en käytä kun tuulettumaan lähtiessä, kesäisin en ollenkaan allergioiden ja hikoilun takia, joten menee vaarmaan meikittä tämä raskaus :)
Raskausarpia ehkäisemään käytän kookosöljyä, se menee myös naamarasvana ja aftershavena ja millon missäkin. Jossain toisessa ketjussa mainitsinkin, että kahdessa raskaudessa raskausarvet välttänyt rasvatuilla alueilla kookosöljyllä, mutta ekassa raskaudessa en tissejä tajunnu rasvata ja kamalat arvet. Tokihan sitä sanotaan, ettei arpiin juurikaan voi itse vaikuttaa, mutta eipä tuosta rasvailusta haittaakaan ole ja kookosöljy kun muutennkin on terveellistä :)
Hiuksia en ole nyt värjäillyt, normaalisti tulee värjättyä paljonkin ja väreinä ollut millon mitäkin, viimeisimpänä oli sininen, sitä ennen punaista ja valkoista ainakin ollut. Mitä itse lueskellut niin sillä värissä olevan hapetteen vahvuudella se suurin merkitys ja harvoissa kotiväreissä sitä missään ilmoitetaan, ellei ole niitä itse sekoitettavia, joihin hapete ostetaan erikseen. Suoravärejä käyttäisin itse muuten, mutta vaativat aina vaalennuksen niin olen nekin jättänyt nyt raskausaikana. Kesällä mulle ihan sama miltä tukka näyttää, kun kuitenkin aina kodin ulkopuolella on joku hattu päässä. Aivan karmeahan tukka on tällä hetkellä, kun normaalisti oon vaan sivut leikelly 5 milliseks, mutta melkeen heti plussan jälkeen vedin muunkin tukan jollain 2cm terällä niin kasvaa oma väri takasin. Mulla älyttömät pyörteet päässä ja kunnon mömmöillä vaan saa ojennukseen. Kerran oon tukkani laittanu raskausaikana ja laitan varmaan vaan jos jotain erityisempää tapahtumaa tulee :) Hiuslakat kai voi poikasikiön siittiöihin vaikuttaa ja yleensäkin raskausaikana käytetyt "myrkyt" kai vaikuttaa syntyvän lapsen hedelmällisyyteen. En ole nyt paljon nuista jaksanut lueskella, koska ei tosiaan tule käytettyä mömmöjä...