Kauanko olet kuumeillut vauvaa?

Vauvakuume ollut varmaan 5-vuotiaasta asti, yritetty saada vauvoja nyt 5 vuotta. Tiesin jo hyvin pienenä, että suurin unelmani on tulla äidiksi ja saada monta lasta.
 
Mä olen vauvakuumeillut kesästä 2017 lähtien ja yritys alkoi vuotta myöhemmin, kun mies oli myös valmis yrittämään. Yhä kuumeillaan :rolleyes:
 
Enpä ole muistanut tänne päivittää tilannetta. Mies saatiin näillä näkymin kuntoon. Sairasti syöpää ja viime keväänä ilmeni, ettei siittiöitä löytynyt näytteestä lainkaan. Meille ei siis vauvaa enää tule. Aloitin sitten opiskelut työn ohessa tässä kuussa ja vaihdan alaa sopivassa välissä.

Onneksi miehesi saatiin kuntoon. Kurjaa kuitenkin että siittiöt meni. :sad001 Niin pelkäsin meillekin käyvän. Voin vain kuvitella miltä teistä tuntuu. :Heartred Antoiko lääkäri mitään toivoa että siittiöitä olisi taas joskus myöhemmin? Lahjasolut ei ilmeisesti ole vaihtoehto?
 
Esikoinen taisi olla 3kk, kun puhuin miehelle jo haluavani toisen :grin Järkisyistä lykättiin yrityksen aloitusta viime kevääseen, mutta kuume se vaivaa edelleen eikä helpotusta näy :rolleyes:
 
Mä olen vauvakuumeillut kesästä 2017 lähtien ja yritys alkoi vuotta myöhemmin, kun mies oli myös valmis yrittämään. Yhä kuumeillaan :rolleyes:

Meillä on kans kunnon kuumeilut alkanut 2017, mutta alotettiin kunnon yrittäminen siinä samalla.
Sitä ennen ei osattu päättää mitä tehdään vaikka molemmat oli sitä mieltä, että jossain vaiheessa hankitaan perhettä.
 
Onneksi miehesi saatiin kuntoon. Kurjaa kuitenkin että siittiöt meni. :sad001 Niin pelkäsin meillekin käyvän. Voin vain kuvitella miltä teistä tuntuu. :Heartred Antoiko lääkäri mitään toivoa että siittiöitä olisi taas joskus myöhemmin? Lahjasolut ei ilmeisesti ole vaihtoehto?
Niinpä! Ei annettu mitään toivoa. Atsoospermia liittyy lääkärin arvion mukaan miehen 2019 puhjenneeseen keliakiaan. Se tuli nyt vahingossa ilmi, kun mies kävi spermanäytteessä mun pyynnöstä. Oltaisiin nimittäin pakastettu siittiöitä sen varalta, että mies saa sytostaatteja. Lopulta sytostaatteja ei annettukaan, mutta saatiin selville tilanne kuitenkin.
Itseäni olisi ehkä lahjasolut kiinnostaneet, mutta mies sanoi, ettei jaksa lähteä rumbaan, kun on ollut niin rankkaa. Ymmärrän hyvin ja onhan meillä hyvä tilanne, kun kolme lasta. Mun paras kaveri odottaa nyt neljättä, mikä ottaa lujille. Päivä kerrallaan.
 
Tein äsken ovulaatiotestin. Ei ole ovulaatio vielä.
 

Liitteet

  • received_1044123359347340.jpeg
    received_1044123359347340.jpeg
    14.6 KB · Katsottu: 57
  • received_429079301749358.jpeg
    received_429079301749358.jpeg
    15.2 KB · Katsottu: 62
Takaisin
Top