Kauanko olet kuumeillut vauvaa?

Tästä neljännestä ollut parisen vuotta ja yritys aloitettiin 1/19. Yhtäkään plussaa ei ole tullut ja olin aikeissa mennä gynegologille tammikuussa, mutta joululomalla paljastui miehen vakava sairaus, joten toivon plussaa, mutta keskityn miehen tukemiseen nyt.
 
On mulla aina ollu pieni vauvakuume. Mutta varmaa siitä asti alko ku serkku synty muutama vuos sitten :angel1 hän on niin hellyyttävä persoona:joyful: pahemmi varmaa ollu tässä viimese 1.5v aikana. Toivottavasti se omakin aika koittaa, kun saa oman pienen syliinsä.
 
Aloin haaveilla lapsista, kun tapasin puolisoni 5,5 vuotta sitten. Sitä ennen haaveilin lähinnä siitä, että löytäisin joskus mahtavan puolison, en jotenkin osannut haaveilla vauvasta siis ennen tätä.

Kunnon vauvakuumeilua on ollut noin 2 vuotta, oikeastaan sen jälkeen, kun siirryin opinnoista työelämään. Yritystä on takana nyt puoli vuotta.
 
Toista olen kuumeillut siitä lähtien kun esikoinen täytti vuoden. Silloin yritettiinkin vähän aikaa kunnes mieheltä löytyi syöpä ja aloitettiin sytostaattihoidot. Yritys aloitettiin uudestaan viime syksynä pojan 5-v synttäreiden lähestyessä. Näin jälkikäteen ajatellen on parempi ettei plussaa tullut silloin kun yritettiin ennen diagnoosia. Yhden lapsen hoitamisessa oli ihan tarpeeksi diagnoosia seuranneina raskaina vuosina.
 
Täällä myös vauvakuume ollut siitä lähtien, kun olen pienten lasten kanssa tehnyt töitä, etenkin perhetyötä :hilarious: eli pitkään, mutta ajatus kypsyi vasta viime kesänä ja silloin aloitettiin yritys. Plussa tuli puolen vuoden yrityksen jälkeen päättyen km ja nyt sitten kohta olis tarkoitus aloitella uudestaan tän kierron jälkeen. :)
 
Esikoisesta ei ollut niinkään vauvakuumetta kuin pikemmin kylmän viileä päätelmä että 30 tienoilla pitäisi alkaa lapsia tekemään. Kakkonenkin haluttiin ihan vain loogisesti että esikoinen ei jäisi ainoaksi.

Mutta kakkosen syntymän jälkeen on ollut käsittämätön vauvakuume kolmannesta eli kohta 1,5v. Vielä ei yritetä enkä edes tiedä aloitetaanko yritystä koskaan. Hassu tunne tämä, etenkin kaltaiselleni järkeilijälle...
 
Kauanko sinulla on ollut vauvakuume?

Reilu vuosi. Tammikuussa - 19 oli km, siitä viikko niin mun siskon vauva kuoli. Me miehen kanssa otettiin aikalisä. Nyt yritystä takana 5kk. Kaks ekaa tärpänneet toisesta kierrosta. Tuo km ekasta. Nyt vaan odotellaan.
 
Muutaman kuukauden. Esikoinen tärppäsi helposti muutama vuosi sitten (sitä ennen oli kkm joka tärppäsi melkein ekasta yrityksestä). Nyt oltu ilman ehkäisyä 3kk eikä ainakaan vielä ole tärpännyt.
 
Mullahan oli vauvakuume 12 -vuotiaasta lähtien... :rolleyes: Kirppiksiltä keräilin vauvanvaatteita, haaveilin ja mietiskelin, että milloin minusta voisi tulla äiti. Oli sen verran näkyvää, että isäpuolikin sanoi tuolloin, että varoppa sitten, ettei tule joku jolppi joka voi auttaa vauvanteossa :hilarious: Eipä onneksi tullut, ensimmäinen vakava suhde minulla alkoi kun olin 17, mutta noina vuosina vauvakuumeeni oli varmaan alhaisimmillaan, en kokenut että hän olisi ollut hyvä isä lapsilleni, onneksi en sitten vahingossakaan tullut raskaaksi.

Kun esikoisen isän tapasin, vauvakuume nosti taas päätään. Hän ehkä oli innokkaampi, mutta molemmat kuumeilivat kyllä. Itse olisin voinut odottaa vielä hetken, mutta ehkäisy lopetettiin 12/14 ja poika lopulta sitten syntyi 4/16, yritystä siis tuli noin 8kk, sinä aikana ei yhtään edes haamuplussaa. Tuona aikana kyllä vauvakuume oli ihan mittaamattomissa sfääreissä, kun ei sitä raskautta kuulunutkaan.
Nyt uudessa suhteessa mies alkoi jutella vauvoista jo parin kuukauden seurustelun jälkeen :shy: Itse olin aluksi jarruna, mutta kun sain yllärikemiallisen/varhaisen keskenmenon kierukasta huolimatta -18 syksyllä, niin sen jälkeen mielessä pyöri kyllä vauva aika paljon. Seuraavana kesänä ehkä saattoi jo vauvakuumeeksi olotilaa kutsua, niin annettiin 8/19 vauvalle lupa tulla. Raskauduinkin ensimmäisestä kierrosta.
 
Neljännestä kuumeillut 12/17 saakka. Miehelle olisi sopinut että ei oltaisi ehkäisty kolmosen syntymän jälkeen, mutta laitoin kierukan silti. Yritys sitten kuitenkin aloitettiin vasta 10/19.
Niin joo ja ekaa alettiin yrittämään 6/11 ja siitä saakka enemmän tai vähemmän yritetty saada lapsia aikaiseksi. Selittämätöntä lapsettomuutta ollut myös hidasteena.
 
Vauvakuumetta ollut jollain tasolla aina pahentunut nyt muutaman vuoden sisään, miehellekin oon sanonut ettei mun biologinen kello tikitä vaan se huutaa.
 
Kävin tänään ostamassa clearbluen raskaustestin viikkonäytöllä ja sen testin teen huomenna. Saa nähdä mitä se näyttää sit.

Olen kuullut että halvat testin näyttää negaa vaikka olisi raskaana 1-3 viikolla. Tuo digitaalinen näyttäisi paremmin ja helpommin. Onko näin? Mua jännittää ja pelottaa tehdä huomenna testi. Toivoisin että näyttäisi positiivista.

Menkat 17pv myöhässä. 14.3 olisi pitänyt näkyä. Viime viikon ke ja la halvat raskaustestit näytti negaa.
 
Vauvoista puhuttiin miehen kanssa melkeen heti, kun alettiin seurustella 15-vuotiaana. Pidettiin kuume aisoissa 20 vuotiaaksi asti, koska opiskelut kesken ja halusin saada ammatin ennen sitä . Nyt on meillä pieni poika ja vauvakuume vaivaa taas. :angelic:
 
Enpä ole muistanut tänne päivittää tilannetta. Mies saatiin näillä näkymin kuntoon. Sairasti syöpää ja viime keväänä ilmeni, ettei siittiöitä löytynyt näytteestä lainkaan. Meille ei siis vauvaa enää tule. Aloitin sitten opiskelut työn ohessa tässä kuussa ja vaihdan alaa sopivassa välissä.
 
Enpä ole muistanut tänne päivittää tilannetta. Mies saatiin näillä näkymin kuntoon. Sairasti syöpää ja viime keväänä ilmeni, ettei siittiöitä löytynyt näytteestä lainkaan. Meille ei siis vauvaa enää tule. Aloitin sitten opiskelut työn ohessa tässä kuussa ja vaihdan alaa sopivassa välissä.

Hurjasta tilanteesta olette selvinneet! Vaikka ei enää lapsia tulekkaan, niin onnea siitä, että mies voi hyvin ja sä löysit uuden alan.
Tsemppiä teidän perheelle. :love7
 
Takaisin
Top