Kasvava masusi

Joo mullakin myös napa on palautunu normaaliks, tai siis kuopalle, mutta tuntuu että se on isompi kuoppa kun ennen, ja juurikin tumma...

[:)]pakko kommentoida tänne että mulla on käynyt sellainen juttu että sitä linea negraa mulla ei näkynyt raskausaikana ollenkaan mutta heti synnytyksen jälkeen se näkyi ja näkyy vieläkin???!!! [:D][8|] tosi outooo.....

muuten ei mahasta oo mitään jäljellä, ei raskausarpia eikä röllykkää. paino oli jälkitarkistuksessa eli eilen täsmälleen sama ku oli ekassa neuvolassa.. 66.6kg. jopa terveydenhoitajaa nauratti.... [:D] sektioarpikin on siisti ja tuskin näkyy. kiitos etanavoiteen. [:D][;)][:)]

mohomaha: tatuointi pysyi yllättävän hyvänä!! olen tosi positiivisesti yllättynyt! [:D] vähän sitä täytyy joskus vielä käydä vahvistuttamassa, mutta sillä ei oo mikään kiire kun ei se näytä mitenkään huonolta [:)]

ja täällä loistaa kyllä edelleen tuo linea negra ja napakin on ruskea. onneks ne kuitenkin on alkanu haalistumaan ettei jää tuollaseks [:D]

multakaan ei oikeen mitään sellasta maharöllykkää löydy, mutta ei tuo vatsa viel sellanen kiintee oo niinkun ennen raskautta.. ehkä joskus.. ainahan saa toivoa [:D] lähtöpainoon (58kg) on kans päästy ja tavote olis saaha tosta viel vähän pois..ei paljoa, mutta vähän [;)]

Mulla kans Linea Negra näkyy vielä hyvin, ei oo oikeestaan yhtään haalistunu.. Ja napa täälläkin ruskee...Mulla myös kainalot tummu rusehtaviks juuri enne synnytystä, mut ne taitaa olla jo oikeen väriset..Outoa!!

Arpien määrä yllätti kovasti, en niiden määrää nähny pallomahasta niin selkeästi, ajattelin ettei niitä ole paljon yhtään ja ahkerasti rasvailin vatsaa, mut synnytyksen jälkeen todellinen määrä paljastui.. Mun vatsa ei myöskään oo niin kiinteä kuin ennen, oon melkein lähtöpainossa, hienoa siihen nähden et 20kg tuli, mut alavatsassa on selkeesti roikkuva röllykkä nyt..Vielä en kyl oo tehny sen pois saamisen eteen mitään, joten ei kai pitäis valittaa..

Mulla kanssa vielä hiukan ylimääräistä pehmeyttä on tossa mahassa, mutta ei kyllä paljon sen kummempaa. Raskausarviltakin vältyin raskausajan, mutta sitten kun synnytyksen jälkeen maito nousi ja oli välillä rinnat tosi pinkeenä, niin sain toiseen rintaani raskausarpia... käyhän se niinkin.

Minullakin tuli raskausarpia reisiin vasta synnytyksen jälkeen tai en sit tosiaankaan vaan nähnyt niitä aikaimemmin ihroiltani
Painoo jäljellä 5kg. 18kg kerty raskausaikana. Vois kyllä jäädäkin tuo 5kg, niin ei niin kauhee ruipelo sit ois

Täällä on edelleen se 10 kg jäljellä... [:(] Virallisesti ensimmäisessä neuvolassa painoin 60 kg. Viime kesänä juuri ennen raskauden alkamista kiinteytin itseni aika timmiin kuntoon ja painoin viime vuoden elokuussa 56 kg. Nyt siis painan 68 kg. Itku, potku, raivarit. Napa on normaali muuten mutta tosiaan ihan ruskea. Viiva näkyy edelleen... Ja tuo maha "löllykkä" tuossa häiritsee eniten!!! [:@]

Heti kun tuo tyttö alkaa pääsemään rintaruokinnasta eroon tai ruvetaan syömään kiinteitä niin aloitan sellaisen dietin, että huh huh...

Samat suunnitelmat Gibsonin kanssa ja todellakin odotan, että pääsee tästä imetyksestä eroon, että pääsee ton laihdutuksen alottamaan. Ällöttää oma kroppa ihan tajuttomasti!!
Ja niin juu, meillä mies sano, että mulla on selässä raskausarpia, kiva! Enpä oo kukaan niistä mulle ennen maininnut. Sano että on ne siellä aikasemminkin ollut, mutta nyt ovat taas näkyvimpiä. Tuli vaan ilmi, kun oon ottamassa tällä viikolla tatuointia tonne alaselkään ja mietittiin sitä kohtaa. [8|]

Mulla on paino tippunu pari kiloo alle sen mitä olin kun tulin raskaaksi, mutta maha on silti hirvee röllö[:@] Ilmottauduin nyt jumppaan, ja sitten ilmottaudutaan Lennu_G:n kanssa vauvajumppaan!! Odotan kans niin kovin että imetys loppuu, niin saisin pitää kunnon laihiksen, kun tuota painoa kertyi jo ennen raskautta.. Mut nyt intopiukeena odotan et sais tehä ittellensä jotain. Kaapissa on miljoona vaatetta mitkä ei mahdu päälle, ja sit kun kokeilee, tulee kauhee masennus kun mihinkään ei mahdu[:(]

No ehkä se siitä, ja kiva kuulla etten ole ainoa[:D]

Ihana Viirukhan! [:)] Miksei täällä oo sellaista "tykkää"-nappulaa niinkuin facebookis??

Oli pakko tulla tänne fiilistelemään näitä ihania masukuvia [:D] <3 ja täs on viimenen kuva mun ex-masusta! Sanonpahan vaan et jos joku olis tuolloin tullu sanoo mulle et tota masua tulee viel ikävä niin olisin varmaan mottassu sitä! [;)][:D]

Siispä siis rv 41+1 [;)]

Mulla on ainakin jokseenki mahaa ikävä. Sen kanssa oli ihana köllötellä tv:n ääressä ja kauhoa jätskiä naamariin[:D]

Mäki oisin tinttassu [:D] Nyt kun joku laitto sen linkin niihin hekottaviin nelospoikiin, niin siinä vieres oli se video missä vauva liikkuu mahassa. Katoin senkin, ja alko jotenkin karmii se kokemus. En halua sitä kyl vielä kokee uudelleen [8|] Se oli loppuvaihees niiiin häiritsevää muljahtelua, mut ei se tietenkää sattunu koskaa. Mut ei vielä [8D] 

Oonkohan mä jotenkin poikkeus, kun mulla ei TODELLAKAAN ole ikävä raskausaikaa eikä varsinkaan sitä mahaa. Olihan ne potkut ihania mutta siihen se raskauden ihanuus sitten melkeen jääkin [:D]

pumilus meinasin tänne kirjoittaa, että: ette oo tosissanne! En kans kyllä kaipaa yhtään raskausaikaa...miehelleni oonkin ehdotellu et vois kantaa ja synnyttää seuraavan lapsen Ei vaan taida olla oikein mahdollista..

*huokaus* eilen lueskelin tätä ketjua ja tuli ihan haikee olo[8|] 95% ajasta en tykääny olla raskaana, halusin vaan sen paketin[:D] mut ehkä haikee fiilis kun tavallaan harmittaa kun ei osannu oikeen "nauttia" raskaana olemisesta(tai must siin ei ollu juuri nautittavaa, enemmän tuskailtavaa..) mutta ristiriitasia tunteita[:D] nostalgian vuoksi laitan omankin mahani tänne. Joskus huhtikuussa otettu tää kuva, viikko 33? Näyttää tos kuvas isommalta jotenki mitä oli, vaik oli se iso niin ei mitään verrattuna esim. mohomahan mohomahaan[;)] ei ollu niin valtava et ois ees raskausarpia tullu vaik oon niihin selkeesti taipuvainen ku murkkuiässä kasvaessa tuli reisiin, pohkeisiin, rintoihin, kylkiin yms[&:]

Takaisin