Kasvava masusi

Joudun varmaan kohta piirteleen tohon neuvolakorttiin lisää sitä käyrätilaa. Tosin se th oli sitä mieltä jo neuvolassa tänään ettei mua enää näe ennenku jälkitarkastuksessa. Siihen malliin se ainakin puhu... Tais kyllä mainita kesälomastaakin jotain, että varmaan siks.

Herrajumala mohomaha... ei ainakaa jää epäilyksen varaa ootko vai etkö oo raskaana :) Miten voikii olla niiiin erilaisii mahoi kaikil. Ei kyl ihme et kaikki sun tutut ehotteli niit kaksosii. Mut voit ainaki olla ylpee, ja tosissaa huomaa et oot viimesilläs. Valitsit ainaki hyvän nimen sillo ku rekisteröidyit tänne [:D] Ja ku sult se tulppaki jo läks ni ihan hyvin voi olla et poksahat meist ensimmäiseen... 

ei voi muuta sanoa kun että Ohhoh Mohomaha[:D][:D] Mies katto tota sun massu kuvaa ja kysy ensimmäisenä että montako sieltä on tulossa,ja ilme oli kyllä sanoin kuvaamaton kun kerroin et oot vaan viikon mua edellä[:D][:D] Ja tuo kun on sanonu että mulla on iso maha[:D] 

mohomaha on kyllä mahtava massu [:)] Täälläkin mies katteli tossa mun selän takana kun selailin ja kun näki noi sun kuvat sanoi vaan että ohhoh [:D]

Onpa kyllä ihania masuja kaikilla täällä :)

Rohkeasti alotan täällä heti esittelemällä oman röllykkäni (siis jos onnistui tuo kuvan lisääminen)... eli viikkoja on 37+2 ja juuri tänään neuvolassa oli sf 35.

Hehe, kukaan ei ainakaan voi olla tunnistamatta mua jos epäilee onkohan toi se vai ei (jos näkee siis kaupungilla tai sairaalassa). Taitaa olla niin uniikki maha. Näytin täälläpäin Mimssin kuvaa ja kerroin miehelle että menee vielä mua kaks päivää edellä, niin mies vaan naureskeli että ohoh, onpa pieni. Mutta sitä mitä tulin tänne kertomaan, niin on tässä tää joku venyttelyhetki kun äippä katteli vähän salkkareita:

Ja mä en taida ees viittiä mitata ympärysmittaani [:D]

Ihana ku maha menee ihan muodottomaksi[:D] Sitä on niin hauska kattoa[:D][:D]

Meillä miehen kommentti oli myös; onko tuola mahassa kaksi?[:)]

Mohomaha Kymppiuutisten loppukevennykseen!! [:D][:D][:D]

Sori, oli ihan pakko...

Ja ei tää omakaan ihan pieni ole... [8D]

Noko;

Ihana masu ! Ilmeisesti sullakaan ei ole raskausaikana muualle tullut mitäänylimääräistä ?[:)] Kuin pelkkä masu; ainakin siltä näyttäis.

Ainahan sitä jotain tulee muuallekin, mutta ei kai kauheesti. Paino on noussu kaiken kaikkiaan ehkä sen 8kg. Mutta täytyy taas todeta että tää on livenä PALJON SUUREMPI [:D]

Anteeksi huutelen,mutta NoKo olet ensimmäinen kellä on täysin samanlainen masu kun mulla. Ilman paitaa tosiaan rötköttää tuolla lailla,kun sinunkin. [:D][:)]

Lempinimi onkin nykyään roikkovatsasika [:D]

On ollu kyllä kiva kattella kuinka erilaisia mahoja voi olla...

Takaisin